İlk izlenim olarak şöyle bir şey diyebilirim ki,Golften daha iyi gidiyor araç. Golfün 100-160 km arası hızlanması 24 saniye sürüyor,sizin 21 saniye sürmüş. Aynı motorlu fakat düşük beygirli Polo ve Fabia (2013 - 2015 arası) ise 100-160 arasını 16 saniyede tamamlıyor,0-100 leri ise sizinle aynı.. Ben beğendim kısacası,güzel gidiyor o cüsseye göre
Kardeşim bizim octi varken [MENTION=194]dgn[/MENTION] [MENTION=6772]06lkn66[/MENTION] Buğra abinin v6 süpo roll yapmıştık golf hiç yoksa 2 boy sallamıştı octiye. Ömerle kafa burun gidiyoduk. Hani golften iyi gitmesi mantıken imkansız o arabanın yol falan eğimlidir
Golf gerçekten iyi yürüyo [MENTION=194]dgn[/MENTION] ye yetisemiyoduk [MENTION=7640]Esariipek[/MENTION] ve ben
LG-H542 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Golf'le bi 0-200 çekeyim de çözelim bu sorunu :lol:
Emin ve Ömer kankamın dediği gibi golf geçiyor octavia'yı. Geç bastığımda bile yetişip geçiyordum.Bu arada iki araba da dsg vites atışlar bir şey değiştirmiyor yani.Ayrıca 2 gün önce arkadaşımın a3 sedan tdı stronic ile denedim.Arabaların km'si bile aynıydı o derece denk sayılırlar.Yaklaşık 2-3 boy geçtim onuda.Tabi a3 bi 50-60 kg ağır benim arabadan.Ne kadar fark ettirir bilemiyorum.
Yalnız kıyaslama yaparken doğanın golf E6 motor. Emin sizin octi E5 motor değilmi. Bence E6 motor octiyle kafa kafaya anca gidersin 2-3 boy fark falan zor
Ben Golfle aralarında pek bir fark olacağını sanmıyorum. Ağırlıklar felan aynı, şöförlerde oldukça önemli.
Ayrıca aracın donanımı bile hızlanma süresini etkiliyor, mesela aynı aracın 16 jantlı basic versiyonu ile, 18 jantlı + cam tavanlı bir aracı denerseniz, 16 jantlı araç diğerini geçer.
Peugeot 308, 1.6 BlueHDi 120 beygirlik versiyonda Active donanımın 0100'ü 9.5 sn iken, Allure donanımda 10.2 sn.
Golf 7'nin, denk motorlarda Octavia A7'ye 2 boy sallaması bana pek mümkün gelmiyor. Leon olsa olabilir çünkü o 50-60 kg hafif iki araçtanda.
Kalkışta, sol ayak debriyajdayken gazı biraz verip, arabayı 2000-2500 devir civarında sabit tutup sol ayağı debriyajdan yavaş yavaş kaldırırken bi anda gazı köklemek bu araca daha iyi bir kalkış sağlıyor. DSG'lerde de sol ayak frende bekletilerek launch control gibi yapılabilir