škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

İstanbul ERYA'dan araç almanızı tavsiye etmem.

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,
ERYA'dan araç alacak olanlar aracını iyice incelemeden almasın. Benim yaptığım hata bu oldu. Yapabiliyorsanız aracı saatlerce inceledikten sonra ödemeyi yapın. Lafı fazla uzatmadan konuya gireceğim.
Sipariş verdiğim araç gümrükten çekildi. Erya'ya geldi. Aracı görmeye gittiğimde(yolda iken) araç Erya servisi tarafından kontrol ediliyordu. Eryaya ulaştığımda araç servisten çıkarılmış, temizlenmiş ve dışarıda ki park alanına çekilmişti. 20 dk. içinde hızlıca aracın boyasını ve içini inceledikten sonra aracı alıp eve geldim. Yeni aldığım paspasları yerleştirirken şoför koltuğunun sol yan tarafındaki plastikte yaklaşık 3 cm boyunda tornavidayla oyulmuşcasına 2 adet derinlemesine çizik gördüm. Bu da yetmezmiş gibi kaputu açtığımda motor üst kapağında yaklaşık 30 cm çizik vardı.  
Neden orada detaylı incelemedim derseniz; Araç dışarıda idi ve aracı incelerken ani yağmur bastırdı. Yarım saat bekledim. Yağmur duracak gibi değildi. Koltuklar bej ve pislenmesin diye aracı alıp eve geldim. Malesef bu çizikleri evde farketmiş oldum.
Üzüldüğüm nokta ise aracı indirimsiz almıştım. Sözde araç serviste incelenerek müşteriye teslim ediliyor. Bence yüce oto ve Erya yetkililerin bu çizikleri görmemesi imkansız. Bu saatten sonra gidip orda yakınsam kim ilgilenir? Ya çizik gidericiyle çizikleri giderirler ya da çok zorlasam koltuğu değiştirirler. Şu an aracımı satsam alacak kişi bu çiziklerden dolayı 1000 TL daha indirim yapmamı bekler. Benden yana kazandıkları parayı Erya'ya ve yüce oto'ya helal etmiyorum.


Çevrimdışı octavix

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 204
    • Profili Görüntüle
Aracı kesinlikle daha hiç kullanmayın ve hemen götürün bence öyle kullanıp hergün görmektense gerekeni yapsınlar


Sent from my iPhone using Tapatalk


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Bu durumu eryaya bildirmeden on yargili yaklasmak ne kadar dogru bilemiyorum? Bir tane servis personelinin isguzarligi ya da beceriksizligi butun firmaya mal edilmeli mi bilmiyorum?

Bence vakit gecirmeden (iyi niyeti belirtmekte onemli bir husus bence) eryaya goturun ve durumu izah edin. Zaten musteri memnuniyetine onem veren bir firma kesinlikle size yardimci olacaktir.

He ilgilenmezlerse o zaman gelip burada eryadan araba almayin deme hakkiniz dogar ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Çevrimdışı icarus

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 238
    • Profili Görüntüle
2005 yılında sıfır passat almıştık ,aracı teslim alıp iyice temizledikten sonra garajda c sütununda hafif belli belirsiz göçük olduğunu farkettik.Tabi hemen bayiye gittik.Ama nafile.Küçük çocuğunuz varsa o yapmıştır deyip başlarından savuşturdular.Diyeceğim o ki hiçbir bayi böyle bir durumu kabul etmez,bu tarz durumlarda sorumluluk kabul etmez.Geçmiş olsun.Yinede şansınızı deneyin


Çevrimdışı pascalim

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 162
    • Profili Görüntüle
    • http://www.iltekbilisim.com
Aracı aldıktan sonra memnuniyetiniz hakkında arayacaklar sizi doğuş oto dan.  

Size tavsiyem önce aracı aldığınız yer ile görüşün.

Sonuç çıkmazsa sizi aradiklarinda gereğini yaparsınız geçmiş olsun.


Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Valla alalı 3 hafta oldu. Arayan soran olmadı.

Alıntı yapılan: pascalim;583416
Aracı aldıktan sonra memnuniyetiniz hakkında arayacaklar sizi doğuş oto dan.  

Size tavsiyem önce aracı aldığınız yer ile görüşün.

Sonuç çıkmazsa sizi aradiklarinda gereğini yaparsınız geçmiş olsun.


Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: icarus;583415
2005 yılında sıfır passat almıştık ,aracı teslim alıp iyice temizledikten sonra garajda c sütununda hafif belli belirsiz göçük olduğunu farkettik.Tabi hemen bayiye gittik.Ama nafile.Küçük çocuğunuz varsa o yapmıştır deyip başlarından savuşturdular.Diyeceğim o ki hiçbir bayi böyle bir durumu kabul etmez,bu tarz durumlarda sorumluluk kabul etmez.Geçmiş olsun.Yinede şansınızı deneyin


Evet dediğiniz gibi herşey satana kadar.
Kabul etmezler diye muhatap olmak istemedim. Ama araba biraz kirlendi mi çizikler daha belirgin ve gözüme batar oldu. Bu kadar çizik insana 2. el araba gibi hissettiriyor.


Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ;583412
Bu durumu eryaya bildirmeden on yargili yaklasmak ne kadar dogru bilemiyorum? Bir tane servis personelinin isguzarligi ya da beceriksizligi butun firmaya mal edilmeli mi bilmiyorum?

Bence vakit gecirmeden (iyi niyeti belirtmekte onemli bir husus bence) eryaya goturun ve durumu izah edin. Zaten musteri memnuniyetine onem veren bir firma kesinlikle size yardimci olacaktir.

He ilgilenmezlerse o zaman gelip burada eryadan araba almayin deme hakkiniz dogar ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Doğru ama yapanı bilsem o kişinin adını söylerim. Belki fabrikada montaj esnasında oldu bilemem. Yapan kişinin ismini bilmediğim için kurumun adını paylaştım. Skoda, Erya, Yüce Oto'dan biri sonuçta. Önemli olan müşteriye teslim edilirken temiz verilmesi.
Teknosa ya da media mark'ta bile üründe ufak bir çizik olsa anında %30 indirimle satılıyor. Arkadaşım 5800 TL'lik tv'yi teşhir ürünü olarak 3200 liraya aldı. Birlikte gidip aldık hatta. Oda ön panelde nokta kadar çizik vardı.
Benim sindiremediğim dürüst olmamaları. Ben kontrol etmeden önce son kez onlar kontrol edip bu hususları paylaşsalardı.


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Ne Erya ne de Yüce kaldı.
Siz aracı alıp Doğuş Oto ya götürün ve durumu  yetkililere ciddi bir şekilde anlatın. Gerekirse  Doğuş üst yönetimine durumu anlatın.  Yeter ki samimi ve dürüst olup sinirlenmeden hakkınızı arayın. Kararlı olun. İllaki oradan almış olmanız gerekmez. Muhakkak  olayı çözeceklerdir.


Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skodaizm;583436
Ne Erya ne de Yüce kaldı.
Siz aracı alıp Doğuş Oto ya götürün ve durumu  yetkililere ciddi bir şekilde anlatın. Gerekirse  Doğuş üst yönetimine durumu anlatın.  Yeter ki samimi ve dürüst olup sinirlenmeden hakkınızı arayın. Kararlı olun. İllaki oradan almış olmanız gerekmez. Muhakkak  olayı çözeceklerdir.


Teşekkürler.
Sabah Yüce oto ile irtibata geçtim. Randevu verdiler. Bakalım ne yapacaklar.


Çevrimdışı adnanh

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 42
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ramazanyildirim;583405
Merhabalar,
ERYA'dan araç alacak olanlar aracını iyice incelemeden almasın. Benim yaptığım hata bu oldu. Yapabiliyorsanız aracı saatlerce inceledikten sonra ödemeyi yapın. Lafı fazla uzatmadan konuya gireceğim.
Sipariş verdiğim araç gümrükten çekildi. Erya'ya geldi. Aracı görmeye gittiğimde(yolda iken) araç Erya servisi tarafından kontrol ediliyordu. Eryaya ulaştığımda araç servisten çıkarılmış, temizlenmiş ve dışarıda ki park alanına çekilmişti. 20 dk. içinde hızlıca aracın boyasını ve içini inceledikten sonra aracı alıp eve geldim. Yeni aldığım paspasları yerleştirirken şoför koltuğunun sol yan tarafındaki plastikte yaklaşık 3 cm boyunda tornavidayla oyulmuşcasına 2 adet derinlemesine çizik gördüm. Bu da yetmezmiş gibi kaputu açtığımda motor üst kapağında yaklaşık 30 cm çizik vardı.  
Neden orada detaylı incelemedim derseniz; Araç dışarıda idi ve aracı incelerken ani yağmur bastırdı. Yarım saat bekledim. Yağmur duracak gibi değildi. Koltuklar bej ve pislenmesin diye aracı alıp eve geldim. Malesef bu çizikleri evde farketmiş oldum.
Üzüldüğüm nokta ise aracı indirimsiz almıştım. Sözde araç serviste incelenerek müşteriye teslim ediliyor. Bence yüce oto ve Erya yetkililerin bu çizikleri görmemesi imkansız. Bu saatten sonra gidip orda yakınsam kim ilgilenir? Ya çizik gidericiyle çizikleri giderirler ya da çok zorlasam koltuğu değiştirirler. Şu an aracımı satsam alacak kişi bu çiziklerden dolayı 1000 TL daha indirim yapmamı bekler. Benden yana kazandıkları parayı Erya'ya ve yüce oto'ya helal etmiyorum.



Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. 2009 senesinde arkadaşım İstanbul Göztepe Erya'dan seat ibiza almıştı. Benzer sorunları kendiside yaşadı. Aracın ön konsolunda çizikler vardı. Sizin bahsettiğiniz gibi derin değildi. Daha sonra Erya servisinde park sensörü taktırdı. Kabloların döşendiği bir yerden tıkırtı sesi geliyor diye iyice arabadan soğudu ve aracını 3 ay içinde sattı.
Sizin aracınızda ki bu derin çiziklerin servis tarafından görülmemesi bencede imkansız. Açık söyleyeyim ne Doğuş otomotiv, ne yüce oto bu sorunları önemsemez. Doğuş otomotive ilettinizmi. Arayan oldumu. Çokda tınlamazlar zaten. Herşey satılana kadar. Biraz sorunların üzerine gitseniz zaten üç kuruş kazanıyoruz diyerek başlarından savarlar. Olan dişinden tırnağından arttırıp sıfır temiz arabaya binecek diye sevinen vatandaşa oluyor.
Randevu verdiklerini söylemişsiniz. Son durumu paylaşırsanız sevinirim.


Çevrimdışı FabiaYarışMavisi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 587
    • Profili Görüntüle
Ankara And otomotivden Fabia aldım 3 temmuz 2015. Usta boyada hiç çizik yok kontrol ettim dedi şöyle baktım bişey yoktu. Ama eve gittim arkadan bir baktım arka tampon altında 3-4 cm boya yok !  Neyse dedim her şeyi takmıyım diye nazarlık diye kabullendim. Ama vw grubu böyle tok satıcı kompleksleri. Sizde diretin yanlarna kalmasın


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ramazanyildirim;583405
... yüce oto ve Erya yetkililerin bu çizikleri görmemesi imkansız. Bu saatten sonra gidip orda yakınsam kim ilgilenir? Ya çizik gidericiyle çizikleri giderirler ya da çok zorlasam koltuğu değiştirirler...

Hemen yelkenleri indirip neden kabulleniyorsun kardeşim? Hakkınızı arayın. Tüketici mahkemesine başvurun, gerekirse avukat tutun. Kazık atmanın ticaret olmadığını öğrensiler! Yok öyle 25 kuruşa simit :mad: