Mayıs ayı sonunda aldığım aracı daha 1100 km de iken ses sistemi çalışmamaya başladı.İşi gücü bırakıp servise gittiğimde sigortanın attığını ve hatayı düzelttiklerini bildirdiler.100 km sonra araç ekranı 2-3 kez kendi kendine açılıp kapandı ve tekrar çalışmamaya başladı.Tekrar servise gittiğimde aracın torpidonun içindeki beyinde arıza olduğunu ve istanbuldaki ana servise gönderilmesi gerektiğini belirttiler.Ses sisteminden geçtim de daha 1500 km de olan aracın hiç bir ayar menüsüne giremediğime mi üzüleyim,her servise gittiğimde yaptığım 250 kilometreye mi üzüleyim bilemiyorum.Ayrıca servis yetkilisiyle bugün yaptığım telefon konuşmasında merkez bayiin en az 2 haftada geri dönüş yapacağını ve bunun kullanıcı hatası olup olmadığını da kontrol edeceklerini belirttiler.Daha önce hemen hemen tüm marka ve model araç kullanan biri olarak sanırım bir daha araç tercih ederken servis kalitesi ve satış sonrası hizmetlerde daha iyi hizmet veren markalar arasından seçim yapmam gerekecek.