škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2016 Model 731 KM'de Skoda Rapid Sedan 1.2 tsi DSG şanzıman hatası

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Talihsiz bir durum yaşamışsınız. Fakat serviste yaşadığınız bu olaylar akıl alır gibi değil. Yüce Auto veya Doğuş Otomotiv işinizi çözecektir merak etmeyin.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı erdi.inanmis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: cagatayozkan;585530
geçmiş olsun umarım probleminiz çözülür


Elimden gelen bütün yasal yollara başvurumu yapacağım. Bunu onların yanına kar bırakmayacağım. Hakkımı kuruşu kuruşuna arayacğım. Ölmek var dönmek yok.


Çevrimdışı erdi.inanmis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: elliyedi;585621
bunlar nasıl karaktersiz adamlarmış böyle. bence aracı çekiciyle doğuş otonun bizzat hizmet verdiği bir servise götürün. aracı buradan alırken de tutanak veya yazı ile götürün.
Çek Cum. deki fabrikaya muhakkak yazın.

naçizane tavsiyemdir.


Dediğiniz gibi aracı en kısa zamanda güvendiğim servise yani Doğuş oto'ya çekeceğim. Çek Cumhuriyetindeki fabrikaya yazı yazıyorum. Birazdan göndereceğim. Servis İş emri tutanağını vermemekte ısrar ediyorlar. Sanayi ve Ticaret bakanlığına şikayette bulunacağım. Avukatım üzerinden tüketici mahkemesi için başvuruya hazırlanıyorum.
Yardımlarınız ve değerleri yorumlarınız için çok teşekkür  ederim.
Tüketiciyi keriz yerine koymalarına müsade etmeyeceğim.


Çevrimdışı ipek_ali

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
Çok can sıkıcı gerçekten, çok geçmiş olsun. Arkadaşlarında belirttiği gibi önce Yüce ve Doğuş işe konuşarak çözmeye çalışın. Olmazsa fazla vakit kaybetmeden hemen bu konularda tecrübeli bir avukatı devreye sokun.


Çevrimdışı audioslave

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
burası Türkiye. ben doğuş ya da yüce ile de bu sorunun çözüleceğini sanmıyorum.
siz doğru adımlar atarak yasal yollara başvurmaya hazırlanın. mevzuatı iyi okuyun, yanlış bir hataya düşmeyin, işi bilen birisi ile bu yolda devam edin.


Çevrimdışı METŠAHİN

  • O C T A V I A
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1359
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: erdi.inanmis;585492
...skoda Marka rapid model 1.2 tsi DSG... ...aracımı teslim aldım.
19 gün içinde 731 KM kadar kullandım...


Tipik kullanıcı hatası.
Ya fren, debriyaj, lastik, cam motoru, kapı kilidi, komple süspansiyonun kendisi, ...vs. kısımlarını anlıyorum, kişinin direkt müdahele ile kullandığı aparatlar; hadi DSG kavramasını da anlıyorum da; mekatronic aparatını ne yapmış olabilir de yanlış kullanmış olabilir ki kullanıcısı. Niye hep böyle sinekten yağ çıkartmanın derdindeler bunlar? İyice sıtkım sıyrıldı bu olaylardan ya.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı _Şkoda_

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Hakkaten toplum olarak daha çok ekmek yememiz lazım....
Konuyu okuyunca ilk önce sinirlendim sonra da üzüldüm halimize..
21. yuzyılda böyle şerefsizlere devlet izin vermemesi lazım.
Gözümde bu tip durumlarda devlet bayiye direk 100.000 tl ceza yazması lazım ondan sonra bakalım bir daha yapar mı.
Adi herifler!!!


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Büyük geçmiş olsun. Eğer mekatronik arızası da kullanıcı hatasına girecekse bu garanti neyi kapsıyor cidden anlamış değilim. bu kadar da yüzsüzlük olmaz ki. Bakın ben başımdan geçen bir olayı anlatayım.
2012 de astramı sıfır almıştım. Arada bir camlar açıkken bir ses duyuyordum.1. yıl bakımına Ankara opis e götürdüm, şikayetimi söyledim ancak sesi bir türlü duyamadılar. sonra aracı kullanmaya devam ettim.Her zaman yapmadığı için çok önemsemedim. Fakat bir türlü geçmiyordu ses sonra opan a götürdüm ustalarla seyre çıktık.işte bu ses diyordum ama onlar bir türlü duyamıyorlardı. bu sefer tuttum opal a götürdüm bu arada aracın 2. yıl bakımı gelmişti. garantisi de hatta 1-2 hafta geçmişti.ustayla yine düştük yollara...ben tam bu ses demeden usta 5 ile 6. vites senkromeç değişecek dedi.Geldik servise ne kadar dedim.2500 Tl dediler.Ben amma pahalıymış demeden,aracınızın 2. yıl bakımı gelmiş bakımı serviste yaptırırsanız biz bunu iyi niyet garantisinden ücretsiz değiştiririz Chevrolet olsaydı birşey yapamazdık ama opel bu tarz konularda çok yardımcı oluyor dediler.ben de tamam 30.000 bakımını burada yaptırıyorum dedim.600 Tl bakım ücreti ödedim çıktım.Aracı 2 yıl daha kullandım ses bir daha hiç olmadı. Ama ben zorunlu olmasam da bu olaydan sonra her bakımda opal a gittim. sadece arızayı ücretsiz giderdikleri için değil; sorunuma çözüm bulacak işten anlayan ustaları olduğu için, müşteri için bişeyler yapmaya çalıştıkları için.
« Son Düzenleme: 04 Ağustos 2016, 17:50:26 Gönderen: kolgezer »


Çevrimdışı koraycan35

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Acaba aracın altını bilmeden bir yere vurma ihtimaliniz var mı?dsg konusunda çok hassas servisler,anlatmadığınız ya da gözden kaçan başka bir durum mu var.bana hiç mantıklı gelmiyor bu kadar ısrarcı olmaları.çünkü bakalım edelim biz yazışalım falan yok direk kullanıcı hatası.sizi çok iyi anlıyorum ancak iki taraflı düşünmek daha sağlıklı haksız myım?


Çevrimdışı koraycan35

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Ön panjurumun köşe yerlerinde tırmak ucu kadar krom atması vardı,servis taş gelmiş olabilir dedi,bende evet olabilir ama siz yinede garanti konusunda bi bakın dedim iki gün sonra aradılar gelin değişelim dediler.aynı gün su kaçağından su pompasını değiştirdiler ki aracım 98 binde zaten 120 binde ücreti karşılığında değişecekti


Çevrimdışı erdi.inanmis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Selam Arkadaşlar,
Yüce otodan az önce dönüş aldım. Sorun çözüldü. Karşılıklı anlaşma sağladık.
Desteğiniz ve yardımlarınız için teşekkürler.


Çevrimdışı ilhana

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun,

Değişim/servis aşamasındaki tecrübelerinizi de yazarsanız bu sorunu yaşayanlar için faydalı olabilir.
Bir daha başınıza gelmez umarım.


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: erdi.inanmis;585836
Selam Arkadaşlar,
Yüce otodan az önce dönüş aldım. Sorun çözüldü. Karşılıklı anlaşma sağladık.
Desteğiniz ve yardımlarınız için teşekkürler.

Gözünüz aydın. Sonucu detaylarıyla paylaşırsanız, bilgilenmiş oluruz.


Çevrimdışı erdi.inanmis

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kolgezer;585847
Gözünüz aydın. Sonucu detaylarıyla paylaşırsanız, bilgilenmiş oluruz.


Selam Arkadaşlar,
Dün skoda rapid aracımı kayadibi bayisinden daha önce kendilerine konuyu yüz yüze  aktardığım doğuş maslak skoda bayisine çekici ile götürdüm. Konu ile ilgili olarak Doğuş Maslak oto sağ olsun sorunun başından beri çok ilgilendiler. Dönüş yolunda beni evime bile bizzat bıraktılar. Yüce oto ile özel olarak konuşacaklarını ve bu sorunu en makul şekilde çözmek için ellerinden geleni yapacaklarını ilettiler. Bugün yüce otodan müşteri ilişkilerinden üst düzey yetkili biriyle yaptığım görüşmede bana özel bir  teklif ile benim için makul denilebilecek bir rakam yani mekatronik parçanın maliyetinin %80 indirimli olacak şekilde orjinali ile değiştirecekleri konusunda anlaştık. Konunun 1 haftalık süreçde bende yarattığı pisikolojik tahribatı düşünerek ve bunun 2 yıl sürecek bir davaya gitmesini de değerlendirerek dediğim gibi anlaşma sağladık. Konunun çözümünde ellerinden gelen desteği sağlamalarından dolayı Maslak Doğuş skoda servise teşekkür ederim. Kayadibi için düşüncelerimde en ufak bir düzelme maalesef olmadı.
Herkese konu ile ilgili yardımlarından dolayı teşekkür ederim.