Büyük geçmiş olsun. Eğer mekatronik arızası da kullanıcı hatasına girecekse bu garanti neyi kapsıyor cidden anlamış değilim. bu kadar da yüzsüzlük olmaz ki. Bakın ben başımdan geçen bir olayı anlatayım.
2012 de astramı sıfır almıştım. Arada bir camlar açıkken bir ses duyuyordum.1. yıl bakımına Ankara opis e götürdüm, şikayetimi söyledim ancak sesi bir türlü duyamadılar. sonra aracı kullanmaya devam ettim.Her zaman yapmadığı için çok önemsemedim. Fakat bir türlü geçmiyordu ses sonra opan a götürdüm ustalarla seyre çıktık.işte bu ses diyordum ama onlar bir türlü duyamıyorlardı. bu sefer tuttum opal a götürdüm bu arada aracın 2. yıl bakımı gelmişti. garantisi de hatta 1-2 hafta geçmişti.ustayla yine düştük yollara...ben tam bu ses demeden usta 5 ile 6. vites senkromeç değişecek dedi.Geldik servise ne kadar dedim.2500 Tl dediler.Ben amma pahalıymış demeden,aracınızın 2. yıl bakımı gelmiş bakımı serviste yaptırırsanız biz bunu iyi niyet garantisinden ücretsiz değiştiririz Chevrolet olsaydı birşey yapamazdık ama opel bu tarz konularda çok yardımcı oluyor dediler.ben de tamam 30.000 bakımını burada yaptırıyorum dedim.600 Tl bakım ücreti ödedim çıktım.Aracı 2 yıl daha kullandım ses bir daha hiç olmadı. Ama ben zorunlu olmasam da bu olaydan sonra her bakımda opal a gittim. sadece arızayı ücretsiz giderdikleri için değil; sorunuma çözüm bulacak işten anlayan ustaları olduğu için, müşteri için bişeyler yapmaya çalıştıkları için.