škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Octavia 1.2 TSI motor 2010'da (DSG seçeneği ile)

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı isikayhan

  • SIMPLY CLEVER
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1374
    • Profili Görüntüle
Octavia 1.2 TSI motor 2010'da (DSG seçeneği ile)
Hollanda'da Şubat 2010'da satışa çıkıyor, ülkemizde ne zaman olur belli değil.
kaynak:
http://skoda.nl/home/over_skoda/nieuws/0,5035,21686_D0Lnl,00.html
Škoda Octavia vanaf 2010 leverbaar met nieuwe 1.2 TSI motor
 
Nadat ook de Škoda Yeti al succesvol werd uitgerust met de veelgeroemde 1.2 TSI turbomotor, krijgt nu ook de Škoda Octavia de beschikking over deze motor.
Gunstig koppel
Net als bij de Yeti levert het blok in de Octavia 77kW/105pk. De 1.2 TSI is te combineren met een handgeschakelde zesversnellingsbak of een zeventraps DSG-transmissie. Het verbruik ligt tussen 5,7 en 5,9 (DSG) liter per 100 kilometer. Interessant gegeven is het koppel van de 1.2 TSI krachtbron: De stevige 175 Nm is constant beschikbaar tussen 1.550 en 4.100 toeren.
Gunstige bijtelling
De CO2-uitstoot van de handgeschakelde hatchback komt uit op 134 gram per kilometer, met DSG-automaat op 136 g/km. De Octavia combi stoot zowel met handbak als DSG-automaat 136 gram per kilometer uit. Zowel de 1.2 TSI handbak als DSG kennen een groen A-label. Door deze lage uitstoot komen zowel de handbak als DSG in aanmerking voor het 20-procentstarief voor fiscale bijtelling.
En�gunstig geprijsd
De prijzen starten bij €18.700 euro voor de Octavia 1.2 TSI Go. In Comfort-uitvoering is de Octavia al leverbaar voor €19.900, de complete Ambition is €1.000 duurder. De luxe topversie 'Elegance' komt op €22.450. De meerpijs voor de DSG-automaat bedraagt voor alle uitvoeringen €2.020.
De Octavia 1.2 TSI is leverbaar vanaf februari 2010, maar nu al te bestellen bij de
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.
 
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
 
M.Niyazi Saral


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30169
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Gelir yakında bence, 102 bg 1.6 MPI'ın veliahtı 1.2 TSI motor :)


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
1.4 tsi yeni çıkmışken buda neyin nesi
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı isikayhan

  • SIMPLY CLEVER
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1374
    • Profili Görüntüle
1.4 tsi ocatvia için 2008 sonbaharında çıktı ama ülkemize 2009 ağustosta geldi (daha önce birkaç tane gelmişti, birini mayısta bayide resimlerini çekip forumda vermiştim)
 
1.2 tsi'ın da herhalde ülkemize gelmesi 2010 ağustosu bulur
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.
 
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
 
M.Niyazi Saral


Çevrimdışı serhan

  • VRS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 983
    • Profili Görüntüle
    • http://www.sahkanotomotiv.com
Pek tutulacağını zannetmem patır patır dökülürler...
20V Turbo
Laurin&Klement..


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Büyük kasalı arabalara kücük hacimli motorlar olmuyor bence, istedigi kadar beygiri yüksek olsun, tek avantajı vergi bence,


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
hiç bir şekilde dökülmez. bu kuruntuları bırakın. bu motor şuan golf  6 da satılıyor zaten.
8v gibi bir motorun bu kadar sene pazrda olması bile hata idi. onu müze raflarına gönderecek olan motor.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustisahin;56271
Büyük kasalı arabalara kücük hacimli motorlar olmuyor bence, istedigi kadar beygiri yüksek olsun, tek avantajı vergi bence,
bunların numarası yüksek bg deil yüksek tork.
 
bmw bile şuan 1,3 turbo motor teknolojisi üzerinde çalışıyor. fordda. opelde yeni astrada 1,4 turbo getirdi. fiat bile küçük hacim turbo motor yuapmayı becerdi. dökülür gibi kuruntuları bırakn en verimsiz hacim olan atmosferik 1600 cc motorlarn tarihe karıştığını seyredin :)
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2009, 12:26:03 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;56273
bunların numarası yüksek bg deil yüksek tork.

tork da yüksek olsun,
1,4 tsi Superb 125 beygiri test ettim, bana göre motor aracın altında sıkısıyor, cok calısıyor, zorlandığı bariz, kasaya daha büyük motor lazım
 
Octavia icin konusursak, Octavia da büyük araba, 1,2 motor yetersiz gelecektir diye düsünüyorum,
 
1,4 tsi 160bg dsg Jetta da kullanıyorum, 1,4 tsi 140bg Golf de kullanıyorum,
2,0 Mazda 6 da kullanıyorum, Mazdanın beygiri torku daha az ama, gel cıkalım yola hangisi rahat gidiyor, koca arabada kücük motora karsıyım, rahat olmuyor, arabanı havasını bozuyor bence,
 
tamam günümüz sartlarına göre ekonomik olmak zorundayız ama böyle büyük bir arabaya binmek isteyen birinin, daha büyük motor tercih edecegini düsünüyorum, sahsen ben Superb 1,4 u, Octavia 1,2 yi tercih etmem, Octavia 1,4 tsi belki olabilir,
 
Tabi bunlar benim düsüncem,


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
evet aynen bende öyle düşünüyorum.zira aynı gücü ve torku vermiş olsaydı 2000cc motoro 140 ps güç verenle yine 2000cc motora 210 veya 190 ps güç veren aynı olmamalıydı.bana çok garip geliyor doğrusu ama aynı zamanda ekonomiyide düşünenler için bir nevi alternatif olarak sunuluyor.yani adam 1.4 ile süperb zevki yaşayabilecekken neden 2000cc alsın ki.o kadar para vermek her garibin harcı değil.
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı isikayhan

  • SIMPLY CLEVER
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1374
    • Profili Görüntüle
1.2 TSI motor sadece Golf'te değil, Polo ve Yeti'de de kullanılıyor
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.
 
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
 
M.Niyazi Saral


Çevrimdışı ero__

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1824
    • Profili Görüntüle
1.4 ve eşşek kadar arabaynan zevk ? :kiki: :kiki: :kiki: :kiki:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustisahin;56275
tork da yüksek olsun,
1,4 tsi Superb 125 beygiri test ettim, bana göre motor aracın altında sıkısıyor, cok calısıyor, zorlandığı bariz, kasaya daha büyük motor lazım
 
Octavia icin konusursak, Octavia da büyük araba, 1,2 motor yetersiz gelecektir diye düsünüyorum,
 
1,4 tsi 160bg dsg Jetta da kullanıyorum, 1,4 tsi 140bg Golf de kullanıyorum,
2,0 Mazda 6 da kullanıyorum, Mazdanın beygiri torku daha az ama, gel cıkalım yola hangisi rahat gidiyor, koca arabada kücük motora karsıyım, rahat olmuyor, arabanı havasını bozuyor bence,
 
tamam günümüz sartlarına göre ekonomik olmak zorundayız ama böyle büyük bir arabaya binmek isteyen birinin, daha büyük motor tercih edecegini düsünüyorum, sahsen ben Superb 1,4 u, Octavia 1,2 yi tercih etmem, Octavia 1,4 tsi belki olabilir,
 
Tabi bunlar benim düsüncem,

 o motor 1600 ve 1800 cc atmosferik motorların yerine geliyor. aynı kasada 1600 cc lerin ne kadar vasat olduğunu dünya alem biliyor artık. ben hem passatta hem leonda kullanıyorum. kasıltı falan hiç bir şekidle görmedim hatta 2,0 accordla t...ak geçmişliğim bile mevcut. üstüne de  50 lt benzinle şehir içi 700km. bunu aynı ağırlıktaki 2,0 atmosferik benzinli makine ile yapın sonra karalamaya kalkın.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
1250 kglık 1,8 toledo ile 1500 kgluk 1,4 passatı yakalayana kadar kıçımı yırtıyorum oda ancak 200 km + hızlarda geçebiliyor. güya ikiside ayunı bg de.
 
ralli arabası bekliordm test ettim bana yeterli gelmedi gibi hiç bir teknik dayanağı olmayan yorumlar gerçeği yansıtmıyor.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Aşırı besleme motorların bu kadar alt seviyelere ve neredeyse her modelde ulaşılabilir duruma gelmesi çokta hoş değil aslında.Şu andaki arabaların bakım masrafları ciddi ölçüde ve bu masrafa çok ciddi bir kalem daha ekleniyor.Kimse bu yönünü düşünmüyor.Bunların yanında atmosferiktede yenilikler yapılabilir bunların yanında sunulabilir.Firmalar birbirine gövde gösterisi yapıyor.Honda atmosferikten 160HP ve 240 HP gibi üstelikten tee ne zamandan çıkarmış marka.160 olmasında 120 olsun,yeterde artar bile normal bir sürücüye.Aşırı besleme aşırı besleme nereye kadar.Suyunu çıkardılar,serviste ağlayacak sonra insanlar,basınç düştü,hortum patladı v.s diye.Belli bir sınıfta ve amaca yönelik olmadığı sürece araba(Subaru İmpreza,Mitsubishi EVO vb.) aşırı besleme bana çok sıcak gelmemiştir hiçbir zaman.Kulağa hoş gelen şeylerde sonrasınıda düşünüyorum ben açıkcası.