Şehiriçi ifadesinden kasıt nedir, bu önemli. Eğer araç ağırlıklı olarak sıkışık trafikte ve sürekli dur-kalk yapılan bir yerde kullanılacaksa benzin masrafı ciddi anlamda can yakacaktır. O yüzden bu yakıt gideri hesaplama işlerini aracı bizzat test etmeden nokta atışı öğrenmeniz mümkün değil malesef.
Yokuş kalkış desteği var ve oldukça etkili. İnsanların yürüyerek çıkarken 5 adımda bir dinlenmelerini gerektirecek diklikte bayırlarda bile araç geri kaymıyor. Yokuş kalkış desteğini etkili kullanmanın yolu, freni bırakmadan debriyajı yarıya kadar bırakıp gaz vermek. Bu sayede 1 santim bile kaymıyor araba.
Arka park sensörü var; ancak hızlı manevralarda algılamakta geç kalabiliyor. O yüzden çok seri park etmemekte fayda var. Bir de arabayı geri vitesten çıkarınca park sensörü 5 saniye daha çalışmaya ve ötmeye devam ediyor. Nedenini anlamadım ben de.
Hız sabitleyici değil de hız sınırlayıcı var. Benim için daha ideal şahsen. Sınırlayıcı taktırılabiliyor. Türkiye'nin çeşitli yerlerinde 500 TL fiyat alan da oldu, 1200 TL fiyat alan da.
Hacim olarak aile arabası değildir. Ben, eşim ve küçük çocuğum(bebek koltuğunda) haftasonu ailemizin yanına giderken araba tıklım tıklım doluyor. Bebek arabasını koyduktan sonra bagaja yalnızca bebeğin kıyafetlerinin olduğu küçük sırt çantası sığıyor. Arka koltuklar epey dar. Ben biraz geriden kullanıyorum arabayı. Koltuğu kendi rahatıma göre ayarlayınca arkama kimse oturamıyor. Ki boyum 1.75; en fazla ne kadar geride kullanabilirim ki? Küçüklüğü ve sıkışık trafikteki benzin tüketimi haricinde bariz bir sorunu olduğunu düşünmüyorum.