0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Çok da büyük arge ve yatırama gerek olmasığı kanaatindeyim.:favo1:
Yeni yatırım yapmamak için Almanya'daki Audi A4 B7 üretim bandını söküp İspanya'ya Seat Exeo üretmek için taşıdıklarına göre, fazladan harcama yapacaklarını sanmıyorum: http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Exeo The Exeo is a D-segment model which uses the Volkswagen Group B7 (PL46) platform, and is largely based on the "B7" generation Audi A4, with styling changes to the front and rear. It also incorporates interior trim from the A4 Cabriolet. To this purpose, the entire Audi B7 A4production and assembly lines from Ingolstadt were dismantled and sent to Volkswagen Group's related SEAT factory in Martorell, Spain.
sanırım bazı motolar iki türlü de yerleştirilebiliyor: http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat#Passat_Mk5_.28B5.2FB5.5.2C_1996.E2.80.932005.2Fpresent:_SVW.29 The 1.8 litrepetrol engine in the Passat and Audi A4 has a lower oil capacity than transverse applications of the same engine (4.6 quarts in transverse, 4.3 quarts longitudinal), and may suffer from oil sludge problems as a result, if not changed at regular intervals with fully synthetic oils.
Şanzımandır önemli olan. Şanzıman uyduktan sonra motor her türlü yerleştirilir.:wnk:
şanzıman da uzunlamasına takılyormuş...
İyi de 1.9 TDI motor Fabia vRS' de enlemesine yerleştirilmişken, Superb I' de uzunlamasına yerleştirilmiştir. Farklı bir şanzıman uygulanarak motor her iki şekilde de yerleştirilebilir.
ama o yatırım ve arge gerekitirir
1.6 MPI motorlu Exeo'da da 6 ileri yeni bir şanzıman var zaten. Yani özel bir uygulama söz konusu olmuş. Ben de istenseydi uygulanırdı diye düşünüyorum. Ama gerek görülmemiş olabilir, gayet doğal.:ok:
insignia kullanmadım ama gaza oturunca torku hissettiriyormuş
boşver gitmesi gerektiğinde gidiyormu ona bakmak lazım :kiki: gaza oturup ne olacak acaba diye arabayı seyredeceksek aman uzak kalsın