Ben çok uğraştım, sizler de haberdar olun diye bir tatsız bir alışverişi sizlere detayıyla aktarayım. Belki bu markadan alışveriş yaparken bu hikaye aklınıza gelir, tekrar düşünürsünüz.
30 Haziran 2016 tarihinde Ümraniye'deki Modoko Enza Home mağazasından "A**E Sigorta" şirketi adına fatura talebiyle 6 adet Orleon model sandalye sipariş verdim yemek masasına takım olarak. Bugün 08 Ekim 2016, halen siparişim teslim edilmedi.
Aylardır her hafta aradım Müşteri Hizmetleri denen o numarayı. Halen ürünümün nerede olduğunu söyleyen bir telefon, bir bilgi, bir cevap almış değilim. Sevkiyat kısmına bağlanmak için ahize elimde 45 dakika beklediğim anlar oldu, düşünün şikayetlerin ne boyutta olduğuna...
Şikayetvar sitesinde aynı dertten muzdarip bir dolu mesaja denk geldim. Demek ki sorun benim ürünlerde değil.
Beni arayıp, falan falan oldu, üretemedik, geciktik, kusur ettik diye arasalar dünyalar benim olurdu. Her aradığımda size 24 saat içinde döneceğiz diyen sevkiyat kısmından bir kere bile aranmadım. İşin komik yanı aylarca koltuklar nerede sorusuna cevap veremeyecek kadar aciz kaldılar. Sanırsın sokak arasında uyduruk bir mağazadan satın alıyorum.
Müşteri memnuniyeti, kalite, saygı, ilgi, markanın arkasında durma gibi kelimeler onların sözlüğünde ne anlama geliyor çok merak ediyorum. Mailler attım merkeze, depoları aradım, Facebook sayfasına yazdım (anında sildiler), özelden mesaj attım ilgilenirmiş gibi yaptılar. Bu mesajı buradan silemeyeceklerini bildiğim için paylaştım. İşin hukuki boyutu için süreci özenle takip edip kayıt alıyorum.
Sipariş Tarihi: 30 Haz 2016
Döküman no: YGD-3155-5857
Sağlıcakla kalın