Cevap için teşşekkürler. Sorunun kaynağı farklıymış.
Yağ filtresinin olduğu kısımdaki o-ring parçalanmış, bu yüzden de o bölümden yağ sızıp alternatörün üzerine akmış. Akan yağ, sıcaklıkla birleşince alternatörün bazı parçalarını deforme etmiş. Bu yüzden de alternatör, aküyü şarj edemez duruma gelmiş.
Yağ filtresini içinde tutan haznedeki o-ring ve yağ filtresi değişti. Alternatörü de söküp tamir ettiler. Şu an normal şekilde çalışıyor ve ışık söndü.
Ancak aklıma takılan bir nokta var. Alternatör sökülürken v kayışı çıkardılar ancak tekrar takarlarken kayışın nasıl takıldığından tam emin olamadılar. 1.2 Fabia HTP'ler için v kayışının nasıl takıldığını gösteren bir diyagram veya fotoğraf vb. var mı? Uzun uzun aradım ama pek bulamadım.