[MENTION=16667]Batistuta[/MENTION]
Temel olarak sistemlerin aynı olması lazım. Bizde mevcut olan sistemde, klima açıkken ss devreye girmiyorsa, akünün yeterli gerilime sahip olmamasındandır.
Diğer taraftan, sürekli geliştirme yapıyorlar. eco tsi ile ilave edilen bir takım özellikler, böyle bir davranışa yol açıyor olabilir belki.
Bosch un konu ile ilgili
sayfasında, sistemin bileşenleri ve çalışma prensipleri hakkında güzel bilgiler var.
Akü ve alternatör gibi parçaların dayanımı konusunda endişe duyanlar için, açıklayıcı olabilir.
Ayrıca, Stop-Start ta harcanan ilave benzinin, 0.7 sn. rölanti çalışmasına denk düştüğü belirtilmiş. Sadece benzin tasarrufu açısından bakıldığında, birkaç saniyelik duraklamada dahi, yakıt ekonomisi yapmak sözkonusu olabiliyor demektir bu durumda..