[MENTION=11806]r.a.i.f.[/MENTION] Varmi bir yorumun?
Türkiyede kafası basan yetkili araç servisi sayısı, bir elin parkmaklarını geçebileceğini hatta olmadığını savunuyorum, o yüzden servisteki vatandaşların sözüne itimatta şahsımın problemi var.
Aşağıdaki savımı destekleyecek hali hazırda, şu an ulaşabileceğim bir döküman sunamıyorum,
Ancak tekerlek çapını tolera edilebilir sınırların dışına çıkardığınızda, kalibre edilmiş değerler için sıkıntı oluşturabilme riski doğuyor. %100 sorun olur diye bir savım yok.
Yanak kalınlığını arttırdığınız için tekerlek çapı büyüyor, daha dolgun teker lakurtunuzu azaltacaktır ancak bu konfor noktasında en iyi iyileşmenin tek yolu araç sınıfını (süspansiyon sistemini değiştirmek) değiştirmek.
Aracınız içendeki bilimum kontrol sistemleri
geri besleme olarak tekerlek hızı ve pozisyonunu ele alır. Tekerlek capının değişmesi, hız ve kat ettiği mesafede farklılık gösterir. Ölçüm değerleri farklılaşacağından kontrol sistemlerin yanlış çalışabilmeside söz konusu olmaktadır.
Ben sadece araçların, kontrol sistemleri ile ilgili kısmında fikir sahibiyim, mekanik yönden bir tecrübem ve bilgim yok.
Kolay gelsin