öncelikle yaşadığınız talihsizten dolayı geçmiş olsun dileriz.
Yüncüler'den çıkışlı Skoda araçların her zaman arkasında durmaya devam etmekte olup garanti şartlarına uyduğu sürece her zaman müşterimiz gibi ithalatçı firmaya baskı yaparak onay alıp müşterimizi mağdur etmemeye çalışmaktayız.
Skoda aracınızı iyi günlerde kullanmayı dileriz.
2015 Ağustos ayında aracımı alacağım zaman Yüncüler'de tadilat vardı ve acil almam gerektiğinden DoğuşOto'dan almıştım. Fakat ilk bakımımı Yüncüler'e yaptırdım. Bir Çerkezköylü olarak yakınlığından ve Skoda kullanan diğer iş arkadaşlarımda Yüncüler'den memnun olduğundan Yüncüler'i tercih ediyorum.
9 sene Honda Civic kullandım. Her sene Çorlu'daki Onur Honda servisine götürdüm ve çok memnundum. Umarım Onur Honda'daki ilgi alaka ve müşterinin her zaman yanından olan hizmeti Yüncüler'de de görürüm. Buna inancım tam.
Skoda Superb kullanıcısı olmaktan dolayı mutluyum. Araca binenler arka genişliği görünce memnuniyetlerini ve beğenilerini belirtiyorlar. Memnuniyetimizi çevremize de bildirerek geçen sene Yüncüler'den makam aracı olarak kullanılmak üzere bir Superb alınmasına da bir nebze katkı sağlamış olmuşumdur.
poliçenize bağlı bir durum bu. paraya kıyıp kloza ekletirseniz yetkili serviste orjinal cam ile hasarsızlık bozulmadan değiştirebilirsiniz. kendi aracımda her türlü onarım ve değişimin sadece yetkili servislerde ve orjinal parçalarla olması hususunu net bir şekilde eklettim. keza şirket aracımın ön camını da 10 gün kadar önce yetkili serviste orjinal cam olacak şekilde değiştirdim kaskonun hasarsızlığı bozulmadan.
Sigortam da "yetkili serviste orijinal cam ile hasarsızlık bozulmama" klozu var. Fakat benim camın çatlaması çok farklı bir durum. Çatlağın şekli çok garipti. Ve hiç bir darbe almadan bir den oluştu. İlk mesajta yazdım. Yani fabrikasyon hatası olabilir. böyle bir durum için niyebunu sigorta şirketine yükleyeyim?. Sigorta şirketine haksızlık olurdu. Bu haksızlığı yapmamak için bunun garantiden değişmesi gerektiğine inandım. Çünkü Çatlak birden oluştu. neyse sorun çözüldü. Yüce Otoda samimiyetimize güvendi.
Sigorta işlerinde paraya kıymada sorum yok. Hatta paraya kıyıp hasarsızlığı bozan kazanın senede bir kere olması da hasarsızlığı bozmaz" klozu da eklettim.. Yani bir kere bir şekilde kazada yapsam Serviste yapılıyordu ve hasarsızlık indirimim bozulmuyordu. Honda Civic aracımda bu vardı ve çok işime yarıyordu. Yeni aracım Skoda Superb için de mutlaka kaskoya ekletmiştim