škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Hata!Aracı P konumuna getiriniz...

Abdullahoz · 225 · 120693

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mc05

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Merhaba. Ayni ariza 2014 model aracimda var.45000 km bakiminda trabzon yetkili servisine arizayi bildirdim.bana %70 iyi niyet indirimi ile 1700 tl ye vites kolunun komple değişmesi gerektiğini soylediler.Daha sonra çorum servise gittim ve bir ikaz olduğunu ama yazinin çok hızlı kayboldugu için okuyamadigimi söyledim. Kontrollerden sonra araçta kalici bir arıza olmadigini ve mart ayinda birkez geçici bir ariza verdiğini yani aracimda anormal bir durum olmadigi söylediler. Bende hala bu şekilde biniyorum. Bazen bu ikazi gene veriyor. Su an icin hicbisey yapmicam.Umarim pahali bi sorun çıkarmaz


Çevrimdışı durma

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 60
    • Profili Görüntüle
Herkese merhaba. Servis islemim olmadan önce bu mesajı 1 hafta 10 gün ara ile alırdım. Bazen 2 3 gün ara ile alırdım. 29 haziran da servise gittikten beri 2 hafta oldu. Şehir içi. Bir haftasonu şehir dışı. Mesaj gelmedi. Sanırım çözüldü. Diğer taraftan PRND gecislerindeki farka ben dikkat etmediğim için bir yorum yapamam.  [MENTION=10386]esatbayram[/MENTION]. Gideceğiniz servise "bu hata kronikleşmiş. Diğer servislere de sorun isterseniz." Gibi durum hakkında biraz bilinçli olduğunuzu hissettirip baskı kurmayı da deneyebilirsiniz.

Lenovo A7020a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı seko01

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Merhaba.2015 1.2 dsg octavia(21.000km) aracımda aynı sorunu yaşamış bulunmaktayım.Geçen hafta İzmir Alsancak Vosmer'e gösterdim.Usta vites mekanizması değişecek dedi.Garantim mart ayında dolmuştu.Ben de sizden edindiğim bilgiler doğrultusunda konuştum.İyi niyet garantisi yapacaklarını söylediler.Ellerinden gelen ne ise yardımcı olacaklarmış.Şimdi haber bekliyorum.
Şimdi az da olsa bir ücret çıkaracaklar sanırım.Peki bu kadar çok kişide böyle bir sorun çıkması kronik bir durum değil de nedir?Aracımı o kadar temiz kullanmama rağmen neden hala cebimden para ödemek zorunda kalıyorum?
2 yıldır memnun olduğum Skoda markasından(ki arkadaşıma da Rapid aldırdım) böyle olaylar sebebiyle soğumuş bulunmaktayım.
Resmi olarak hakkımı nasıl arayabilirim???


Çevrimdışı mc05

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Seko 01 bana iyi niyetten %70 indirim ile 1700 tl cikardilar.verilen fiyati bekliyorum. Paylasirsaniz sevinirim


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2968
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: seko01;619906
Merhaba.2015 1.2 dsg octavia(21.000km) aracımda aynı sorunu yaşamış bulunmaktayım.Geçen hafta İzmir Alsancak Vosmer'e gösterdim.Usta vites mekanizması değişecek dedi.Garantim mart ayında dolmuştu.Ben de sizden edindiğim bilgiler doğrultusunda konuştum.İyi niyet garantisi yapacaklarını söylediler.Ellerinden gelen ne ise yardımcı olacaklarmış.Şimdi haber bekliyorum.
Şimdi az da olsa bir ücret çıkaracaklar sanırım.Peki bu kadar çok kişide böyle bir sorun çıkması kronik bir durum değil de nedir?Aracımı o kadar temiz kullanmama rağmen neden hala cebimden para ödemek zorunda kalıyorum?
2 yıldır memnun olduğum Skoda markasından(ki arkadaşıma da Rapid aldırdım) böyle olaylar sebebiyle soğumuş bulunmaktayım.
Resmi olarak hakkımı nasıl arayabilirim???
Hak arama konusunu ben de merak ediyorum doğrusu.
Bireysel olarak değil de, tamamen aynı arıza sorunu yaşayan 10-15 kişi aynı anda toplu olarak hem TR Skoda hem de üreticiyi dava etmesi halinde, bence ciddiye alınacak bir durum oluşabilir.


Çevrimdışı Listeriatros

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mc05;619912
Seko 01 bana iyi niyetten %70 indirim ile 1700 tl cikardilar.verilen fiyati bekliyorum. Paylasirsaniz sevinirim


Yani %30'u 1700 lira mı? Vites mekanizması bende yaklaşık olarak 2500 liraya değişmişti geçen sene. (Hatta bir seneden de az) Garanti uzatmam olduğu için ücret vermemiştim ama faturada yazan bu kadardı.

Eğer %70'i 1700 lira ise ücret normal ama indirim az bu sefer de.

Her durumda vereceğiniz para fazla geldi bana.


Çevrimdışı Listeriatros

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Levcho;619913
Hak arama konusunu ben de merak ediyorum doğrusu.
Bireysel olarak değil de, tamamen aynı arıza sorunu yaşayan 10-15 kişi aynı anda toplu olarak hem TR Skoda hem de üreticiyi dava etmesi halinde, bence ciddiye alınacak bir durum oluşabilir.


Bu durum için burada aynı sıkıntıyı yaşayanlara bakarak kronik demek ne kadar doğru olur bilemiyorum ama sanki kronik gibi duruyor.

Genel düşüncem tamamen kullanıcıdan bağımsız üretim hatası olduğu yönünde. Forumdan habersiz bir çok kişide de bu durumun olduğuna eminim. Sorun için bir de şöyle bir durum var. Hata uyarısı o kadar hızlı yanıp sönüyor ki okumak imkansız oluyor. Araç bilgilerinde de sorun olarak görünmüyor. Kullanırken de bir sorun oluşturmuyor (Ben bu şekilde tahmini 5000 km yol yaptım). Ben hiç bir zaman okuyamadım yazıyı. Bu başlığı görünce sorunumun bu olduğunu anladım ve servise gittim. Servise gidince de servis sorumlusu bu durumun önemli olduğunu söyledi ve mekanizma değişti.


Çevrimdışı baran83

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,
Ben bu sorunla aracı kullanmaya devam ediyorum. Yaklaşık 4 ay oluyor. Önceleri 10 gün de bir verilen hata şimdi gün içerisinde defalarca veriyor hatta ekranda kalmaya başlıyor
Yani arızayı gidermeyince bu hata gösterme sıklığı artıyor


Çevrimdışı Abdullahoz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Arkadaslar anlamadığım şu ya iyi niyet garantisi ne demek aracın normal garantisi bittiğinde olası deformasyon, parça arızası zamanla oluşan sorunlar vs.gibi birazda tüketiciden kaynaklı sıkıntılarda tüketiciyi en az seviyede zarar etttirerek sorununu halletmek değilmi ? Benim aklıma bu geliyor.burda ise tamamiyle tüketiciden bağımsız garanti bitmeden veya varken oluşan bir arıza ve çözülemeyrn bir sorun var.bir servis yetkilisinin dedğine gore zamanla araç hangi viteste oldgunu anlayamaz ve dsg kendini kilitler yada otomatknolarak arac artk hareket rtmez dedi.yani bu cozulemeyen sorun ki vites mekanizmam değiştigi halde sprun devam ediyor,daha büyük sorunlara yol acabilir.ben derimki gelin birlik olalım ve bu sorunun üstesinden gelelim


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2968
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Abdullahoz;619931
Arkadaslar anlamadığım şu ya iyi niyet garantisi ne demek aracın normal garantisi bittiğinde olası deformasyon, parça arızası zamanla oluşan sorunlar vs.gibi birazda tüketiciden kaynaklı sıkıntılarda tüketiciyi en az seviyede zarar etttirerek sorununu halletmek değilmi ? Benim aklıma bu geliyor.burda ise tamamiyle tüketiciden bağımsız garanti bitmeden veya varken oluşan bir arıza ve çözülemeyrn bir sorun var.bir servis yetkilisinin dedğine gore zamanla araç hangi viteste oldgunu anlayamaz ve dsg kendini kilitler yada otomatknolarak arac artk hareket rtmez dedi.yani bu cozulemeyen sorun ki vites mekanizmam değiştigi halde sprun devam ediyor,daha büyük sorunlara yol acabilir.ben derimki gelin birlik olalım ve bu sorunun üstesinden gelelim
Öneriniz nedir? Sorunun üstesinden nasıl gelinir sizce?
"İyi niyet" olayı, servisten servise değişir, hatta servisteki teknisyenden teknisyene bile değişir. Bu işin bir kuralı veya yüzdesi falan yok. İşime gelirse iyi niyetli olurum. İşime gelmezse olmam. Yani türkçesi bu.....bence.


Çevrimdışı Abdullahoz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Hpcam iyi niyetin servisle alakası yok merkezde garanti birimi var.Orayıda aştığında Almanyadaki garanti birimi kararveriyor.servis sadece sorunu oğrenip İstanbula bildiriyor o kadar

Ne yapılabilire gelince öncelikle kaç kişi olduğumuzu öğrenmemiz ve aynı gün sırayla doğuş otoyla  iletişime geçip bu arızanın sebebini öğrenmemiz gerekiyor nasıl yardmcı olblrler ony ogrenmemiz,geerekiyor


Çevrimdışı baran83

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Vites mekanizması değiştikten sonra bu sorunu yaşayan oldu mu acaba? Yani bu sorunun kesin çözümü vites mekanizmasını değiştirmek midir?


Çevrimdışı Listeriatros

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: baran83;620171
Vites mekanizması değiştikten sonra bu sorunu yaşayan oldu mu acaba? Yani bu sorunun kesin çözümü vites mekanizmasını değiştirmek midir?

Benim değişeli 9 ay kadar oldu yaklaşık. Bir iki sefer yine çok hızlı yanıp sönen bir hata uyarısı geldi geçti. Sadece sesini duyabildim, ekrana baktığım anda gitti. Yine okuyamadım ama işkillendim açıkçası. Aynı hata mı bilemiyorum. Bakım için gidince yine soracağım.
Mekanizma değişmeden önce daha sık oluyordu bu hata uyarısı. Beklemedeyim şu an. Ama can sıkıcı bir durum. 5 yıl garanti uzatmam olduğu için tuzum kuru. 2 yılım daha var garantinin bitmesine.

Her zaman derim kimi görsem, sıfır araç alıyorsanız firma 5 yıl garanti vermiyorsa muhakkak garanti uzatılmasından yanayım. Daha yanılmadım bu konuda. Aldığım her arabada 2. yıldan sonra hep sorunlar çıktı. Uzatmaya verdiğim paraları misliyle çıkarttım. Sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum.


Çevrimdışı Abdullahoz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Hocam sizdede olmuş işte dediğim gibi benimkide dwğişti ama olmaya devam ediyor.sorun başka bişeyde eminim


Çevrimdışı Abdullahoz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Hocam sizdede olmuş işte dediğim gibi benimkide dwğişti ama olmaya devam ediyor.sorun başka bişeyde eminim