škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Akü değişti sarı direksiyon lambası yine yanıyor

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Varta 60 amperlik akü değiştim değiştikten sonra 10 km gitti yine yandı ve eve geldim yarım saat sonra gitti çalıştırdım söndü biraz yol yapayım yine yanıyor..Başına bole bişi gelen var mı??  Direksiyon sarı lamba yandığı zaman direksiyon tamamen ağırlaşmıyor sarhoş oluyor...


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Forumun arama sekmesini kullanırsanız sorunuza cevap bulabilirsiniz.


Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Bikaç başlık çıktı fakat tam aradığım çözümü bulamadım...
Yani söktürdüm taktırdım geçti tarzı var malesef, bir de açı sensörünün direksiyonu bu şekilde sokacağına ihtimal vermiyorum pompa arızalansa tamamen ağırlaştırırdı bi elektrik arızası mı var yoksa 60 amper az mı geldi?


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Yok hayır etmedim de yağ azlığından yapar mı? Uuzun yol yapım yanıyor durayım araç biraz dursun arabayı çalıştırıyorum sönüyor herşey normal oluyor yine biraz uzun yol yapayım yanıyor lamba yandığın da direksiyon ağırlkaşmıyor böyle bi garip oluyor ne cok sert no cok yumuşak oluyor ama rahat dönüyor lamba söndüğün de zaten normalleşiyor. YAĞ AZLIĞINDAN olur mu?


Çevrimdışı aligkcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Fabia919;604148
Varta 60 amperlik akü değiştim değiştikten sonra 10 km gitti yine yandı ve eve geldim yarım saat sonra gitti çalıştırdım söndü biraz yol yapayım yine yanıyor..Başına bole bişi gelen var mı??  Direksiyon sarı lamba yandığı zaman direksiyon tamamen ağırlaşmıyor sarhoş oluyor...



Sarı direksiyon şeklindeki lambanın akü ile uzaktan yakından bir alakası yok ki zaten. O hidrolik seviyesini gösterir. Sizin probleminiz hidroliğin bitmiş veya minimum seviyenin altına düşmüş olmasından. Başka bir şeyde aramayın sorunu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: aligkcn;604166
Sarı direksiyon şeklindeki lambanın akü ile uzaktan yakından bir alakası yok ki zaten. O hidrolik seviyesini gösterir. Sizin probleminiz hidroliğin bitmiş veya minimum seviyenin altına düşmüş olmasından. Başka bir şeyde aramayın sorunu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Birkaç kişi akü zayıfladığında da yaapr dedi peki yatınca düzelmesi lambasnın sönmesi kullanılınca direksiyonun lambasının yanıp direksiyonun  sarhoşlaşmasının başlaması  ondan mıdır?
« Son Düzenleme: 08 Ocak 2017, 18:06:55 Gönderen: Fabia919 »


Çevrimdışı aligkcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Fabia919;604171
Birkaç kişi akü zayıfladığında da yaapr dedi peki yatınca düzelmesi lambasnın sönmesi kullanılınca direksiyonun lambasının yanıp direksiyonun  sarhoşlaşmasının başlaması  ondan mıdır?



Hocam aküyle uzaktan yakından alakası yok o işin. Akünün veya şarj sisteminin yani dinamonun sıkıntısı olsa zaten şarj lambası ayrı yanar yani kırmızı akü işareti uyarısı verir. Senin arabandaki tek sıkıntı hidrolik seviyen eksik veya bitmiş. Bunu kontrol etsen eksik olan hidroliği tamamlasan sıkıntın ordan kalkıcak zaten. Hidroliktede bir eksiklik yoksa hidrolik seviyesinin ölçen müşür arızalı olabilir bu da aracı arıza geçireceği için direksiyonu sertleştirebilir bu düşük bi ihtimal tabi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: aligkcn;604173
Hocam aküyle uzaktan yakından alakası yok o işin. Akünün veya şarj sisteminin yani dinamonun sıkıntısı olsa zaten şarj lambası ayrı yanar yani kırmızı akü işareti uyarısı verir. Senin arabandaki tek sıkıntı hidrolik seviyen eksik veya bitmiş. Bunu kontrol etsen eksik olan hidroliği tamamlasan sıkıntın ordan kalkıcak zaten. Hidroliktede bir eksiklik yoksa hidrolik seviyesinin ölçen müşür arızalı olabilir bu da aracı arıza geçireceği için direksiyonu sertleştirebilir bu düşük bi ihtimal tabi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Yarın ilk iş ona baktırayım bizim serviste ki çoccuklara da dedim pompa arızalı olsa hiç düzelme taş gibi olur açı sensörü olsa aynı şekilde geçmez belkide yağ seviyesi yattığı zaman yükseliyor uzun süre kullanılınca seviye azalıyor arıza ya geçiyor.  Ben Audi Volkswagen Seat yetkili servisinde çalışıyorum servis şefiyim + diğer araçlara koyduğumu direksiyon yağından koyacağım bakalım nolur?


Çevrimdışı Expelled

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Fabia1 direksiyon arızasında
1-direksiyon hidroliği eksilmiş olabilir.
2-akü üzerindeki sigortaların bağlantısı gevşemiş, korozyon olmuş olabilir,
3-akü zayıf olabilir,
4-pompa soketleri korozyon sebepli temassız olabilir,
5-pompa arızalı olabilir.


Çevrimdışı muallim45

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 660
    • Profili Görüntüle
Direksiyon prigram tanıtması yapacaksinız; kontagı açın 1 kademede araç calışmasın önce sola dayayın 5/10 sn bekleyin sonra sağa dayayın yine 5/10 saniye bekleyin direksiyonu ortaya alın ve kontagı kapayın biraz bekleyin ve calıştırın düzelecek. Yani sınırlandırma proğramı girmis olacaksınız
2020 Karoq 1.6 TDI


Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Expelled;604178
Fabia1 direksiyon arızasında
1-direksiyon hidroliği eksilmiş olabilir.
2-akü üzerindeki sigortaların bağlantısı gevşemiş, korozyon olmuş olabilir,
3-akü zayıf olabilir,
4-pompa soketleri korozyon sebepli temassız olabilir,
5-pompa arızalı olabilir.

5-pompa arızalı olsa yatınca geçer mi?
3-Aküyü dün değiştim VARTA 60 AMPER...

Alıntı yapılan: muallim45;604181
Direksiyon prigram tanıtması yapacaksinız; kontagı açın 1 kademede araç calışmasın önce sola dayayın 5/10 sn bekleyin sonra sağa dayayın yine 5/10 saniye bekleyin direksiyonu ortaya alın ve kontagı kapayın biraz bekleyin ve calıştırın düzelecek. Yani sınırlandırma proğramı girmis olacaksınız

Bunu serviste bizim ustalar denedi Benim sorun sürekli yanmıyor ve sarhoş olmuyor 16 km yol yapınca lamba yanıyor sonra sarhoş oluyor direksiyon o dediğinizi de denicem yarın... Hİdrolkik yağını da bi kontrol etcem...
« Son Düzenleme: 09 Ocak 2017, 09:04:19 Gönderen: enoktakenokta »


Çevrimdışı asigolu

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 100
    • Profili Görüntüle
hidrolik yağına baktınız mı? sorununuz inşaAllah çözülmüştür. yağda eksikilik yoksa müşürüde gözden geçirin olmazsa değiştirin. benim de yağ müşürü arızalı idi yağ lambası kırmızı yanıyordu yağ müşürünü değiştirdim düzeldi.


Çevrimdışı Fabia919

  • Skoda\'sına bağlı yaşayan.
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 413
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: asigolu;604238
hidrolik yağına baktınız mı? sorununuz inşaAllah çözülmüştür. yağda eksikilik yoksa müşürüde gözden geçirin olmazsa değiştirin. benim de yağ müşürü arızalı idi yağ lambası kırmızı yanıyordu yağ müşürünü değiştirdim düzeldi.


Direksiyon hidrolik yağına baktık normal seviyede muhtemelen pompa yavaş yavaş arızalanmaya başladı tamamen arıalanmasını bekleyeceği...


Çevrimdışı Erdinç30

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
Benim başıma şöyle bir sorun gelmişti.Direksiyon yağ kutusunun kapağı çatlamış oradan içeri yağmur suyu toz vs kaçmış ve yağı bozmuştu yağ pembe renk almıştı.Bazen sarı yanıyor direksiyon sertleşiyordu.Kutuyu ve yağı değiştirdim sorun çözüldü.