škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2017 Facelift Octavia World Premiere 10.01.2017

crash · 24 · 4406

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Vw un en buyuk.iddasi bu. Yillar once sirocco ciktiginda da 160 lik tsi in dsg ile 180 lik astra gtc den daha verimli oldugu soyleniyordu.

Bu sekilde en az 3 sirocco yu GTC ile cok.kotu uzdukten  sonra gercegin cudden kagit ustunde degil caddede belli oldugunu gordum.

Sonuc olarak aktarma var veya yok TDI gercekten cok eski bir teknoloji. Ustelik cok meshur DSG nin de tutarsizligi ortada.


Çevrimdışı drhsyn

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 257
    • Profili Görüntüle
https://youtu.be/glhjtU8OwfA

İki araç arasında beygir farkı, tork farkı var. Focus 2261 cc, 350 hp,440 nm.
Golf 1984 cc, 300 hp, 380 nm.
Dsg li araç beygir ve torku daha az olmasına ragmen daha iyi hızlanıyor, başka etkenler var mı bilmiyorum ağırlıklarına vs. Bakmadım. Sonuç dsg candır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
« Son Düzenleme: 18 Ocak 2017, 14:06:36 Gönderen: drhsyn »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;605110
Vw un en buyuk.iddasi bu. Yillar once sirocco ciktiginda da 160 lik tsi in dsg ile 180 lik astra gtc den daha verimli oldugu soyleniyordu.

Bu sekilde en az 3 sirocco yu GTC ile cok.kotu uzdukten  sonra gercegin cudden kagit ustunde degil caddede belli oldugunu gordum.

Sonuc olarak aktarma var veya yok TDI gercekten cok eski bir teknoloji. Ustelik cok meshur DSG nin de tutarsizligi ortada.



Hocam neye dayanarak diyorsunuz bilmiyorum. 120 beygir 300 tork multijet bravo dsg 105 beygir golfün 100 den sonra tozunu yutuyor kağıt üstünde +15 beygir +50 tork daha iyi görünüyor.Tekerlere aktarılan güç ve aktarma organlarındaki güç kaybı tdi ve dsg kombinasyonun da minimum seviyede.Sonuç olarak daha iyi işler çıkarırken neden yeni bi teknoloji arayışı içine girsin ki ? Bence bindiğimiz araçları sürekli kötülemek yerine birazda iyi yönlerine bakalım.Gel gelelim tdi dışında diğer çoğu dizel dışardan traktör gibi çalışıyor tdi ye göre.İçe gelen ses yalıtım meselesi.Tdi de kontak çevirdiğin anda veya anahtarsız girişle dizel saniyede çalışıyor diğer çoğu markanın dizeli tulumbadan su çeker gibi 3-4 kere öksürüyor :) Ben tdi ve tsi yi çok başarılı buluyorum.Eski teknoloji eskiden zaten en iyisiydi şu an da insanlara ve piyasaya verdiği güvenle yerini koruyor.Bu konuda en başarılı 2 motor 1.5 dci ve 1.6 tdi dir :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=7581]viperking[/MENTION]

Ayrıca şu an ki araçların teknik verileri hangi şekilde yakıt ve performans olarak geride açıklarsanız sevinirim. Makyajla gelecek olan octavia leon ve golf 115 beygir 1.6 dizeller 250 torkla 9.5-9.6 saniyede 0-100 ivmelenmesi yapıyor. Astranın 1.6 136 beygir 320 torku veya reno nun 130 luk meganesi gelsin kapışabiliyorsa kapışsın :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Marka fanatikliği yapmayalım lütfen,

Eğer diğer konulardaki eski post lara bakarsanız şu an binmiş olduğum araçtan yapılan acımasız eleştirilere rağmen gayet memnun olduğumu görürsünüz.

Ama bunun yanında bazı doğruları da kabul etmek lazım. Evet TDI birçok yönden güzel bir motor, perf'ı yeterli, yakıtı tutumlu, son nesil olarak da çoğu rakibine göre daha sessiz. Ama tüm bunlar TDI'ın artık eski nesil bir teknoloji olduğunu değiştirmez.

DSG'e gelirsek, bana göre ZF'den sonra en iyi aktarmadır. Ama maalesef hemen her versiyonu problemlidir. Konforlu geçiş ve gücü aktarma konusundaki başarısını güvenirlilik ve tutarlılık konusunda maalesef gösterememiştir. Zaten DSG nin kırılganlığı yüzünden tork ve beygir artımı VW'de 5 er 5 er olmaktadır :)

Ayrıca herşeyi 0-100, gücü yere aktarma vs olarak görmek bence yanlış. Gün gelir X marka kullandığı 120hp üstü motora ZF aktarma takar, o zaman bu güç hızlanma vs durumları tepetaklak olur.

Benim vurgulamak istediğim şey diğer firmalar öyle ya da böyle farklı motor ve aktarma atılımları yaparken VW nin biraz geriden geliyor oluşu. 10 yıllar boyunca DSG de problemlerin tam anlamıyla çözülememiş oluşu. Belki de emisyondan nasıl yırtarız düşüncesini bırakıp biraz daha arge ye önem vermeliler.


Çevrimdışı Mertabibibi

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 58
    • Profili Görüntüle
Opelin yeni 8 ileri tam otomatigi ile  fark aticak hem 136 hem 8 ileri....


Çevrimdışı cagatayozkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 256
    • Profili Görüntüle
yakında tır vitesine dönecek 10km hızda 1 vites değiştirecek araçlar :)) 8 nedir yav 7 ileri çok geliyor bana opel 8 ileri çıkarmış


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
O on nedir ya..
Ben gidiyorum oynamiycam


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı cagatayozkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: classi;605373
sıfırdan yazmaya kalksam 3 asagı 5 yukarı aynı seyleri yazacaktım,devamını kırptım uzun olduğu için saygısızlık diye düşünülmesin lütfen.
Bunların dışında özellikle skoda tasarım konusunda artık kendi ekibini kurması gerekir.2013-2016 skoda a7 kasa==2006 audi a6 kasa sadece ön tampon farklı arkadan zaten aynı.
yenı kasayıda malumunuz mersodan kopyalamaya calısmıslar abı barı kopya cekiyon farların eğimleri orantılı olsun sırf rapidle aynı ızgarayı kullanacam diye aracı üzmüssünüz.A7 kasa mevcut aracımı yenı kasa gelince değişirim diyordum ama ısınamadım canlı halını görmek lazım.


satışçık bir arkadaşa sordum gözünüz alışacaktır şimdi farklı geliyor size dedi hiç sanmıyorum :)