Teşekkürler. Siz isterseniz attığınız e-postayı burada da paylaşın. Benzer sorun yaşaşan herkes benzer bir e-posta atsın.
Teşekkür ederiz bilgi için. Ben de vakit bulduğumda bir servise götüreceğim aracımı. Bende içerideki parça daha derinlerde sanki. Umarım çözerler sorunu.
Ben biraz sert bir mail attım. Yine de siz bilirsiniz istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz
Hello, this is ............ I reside in Republic of Turkey. Since I bought your Skoda Super B products in 2016, I don't have any problem, but I have noticed something wrong about this model of your products and now have concern about thinking forward with your brand. I have talked it about with people by online, bloggers etc. that middle air vent button was broken by itself. People are claiming that they never push or pressured on the button, and it stopped working.
Therefore, I have been trying to reach responsible authoritative people in Turkey, but I never had result. City distributors or service branches claims that they are able to fix it, but they supposed to charge (high price) customers for it. I think, people deserve to have better services in this issue. Either your corporation’s philosophy is violation to customer rights or there is a problem in your assembly-line, in your control/check/service supplier department. e.g. which no one knows. Overall, if there is a problem on a product by producer, consumer has nothing to do with it by paying extra because this is a production defect. This issue is violation to consumer rights. Please find a solutions.
I appreciate if someone answer for my concerns.
PS: I attached important documents to this mail.
Thank you,
.......................
Merhabalar ismim .............., Türkiye’de ikamet etmekteyim. Skoda Super B marka aracı 2016 yılında aldığımdan beri hiçbir problemim yok, ancak aracı aldıktan sonra bir sorun farkettim ve bu sorun benim sizin markanız üzerinde endişelerimi ve kaygılarımı öne çıkardı. Aynı model araç sahibi insanlarla forum ve blog uzerinde irtibata geçtiğimde ürünün orta kısımdaki hava tahliye deliği düğmelerinin herhangi bir baskı ve güç uygulamaksızın kırıldıklarını bozulduğunu söylediler.
Bu sorunu servise ve yetkili kişilere belirtmek istediğimde herhangi bir sonuç alamadım. Servisi sorunu giderebileceklerini ancak para talep edeceklerini söylüyor. Ancak üretimden kaynaklanan bir hata için tüketici neden para ödemeli ki? Bence insanlar ödedikleri paranın geri getirisi kadar değer sahibiler. Ya Sizin Şirket felsefesi müşteri haklarını gaspta bulunuyor yada üretim bandında, servis desteği gibi alanlarda sorunlarınız var kimsenin bilmediği. Toparlayacak olursak, eğer üründe üretici kaynaklı sorun var ise tüketici bunu düzeltmek için ekstra para ödememeli. Bu sorun tüketici haklarına aykırıdır. Lütfen bir çözüm bulun.