škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Arka Havalandırma

Cagri33 · 78 · 22301

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;604809
Alıntı yapılan: Forever;604808




Hocam burda en önemli olan nokta şu : Verdiğimiz para aldığımız karşılık.A4 belki kıyaslamak için biraz iyi bir araç olabilir ki gel gelelim Superb parasına anca a3 alınıyor ve onun da şu yönü daha iyi diyeceğim şahsen birşey yok inceledim,araştırdım ama görüşleriniz farklıysa saygı duyarım.Aracınızı model olarak bilmiyorum ancak 22. Haftadan sonra ki araçlarda fark olduğunu düşünüyorum.Yağmur sensörü 4 sene sivasta yaşadım passat golf leon a5 ocravia astra focus vb birçok araca bindim hemen hemen hepsi aynı çalışıyordu.Biz elbette haklarımızı savunacağız ancak araçtan da hangi marka olursa olsun sorunsuzluk bekliyoruz ve insan yapımı aletlerden bunu beklemek bence yalnış.Yani kapı zor açılıyor demek bence çok abartı olur. D segment olarak konuşmak gerekirse ve gerçekten passatın superbten ben sadece markadan dolayı fiyar farkı olduğu kanaatindeyim en alınası araçlardan biri verilen paraya göre


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Birkac gorsel ozellik disinda 22.haftada birsey yapimadiki niye bu kadar abartiyorsunuz. superb bunu heryil yapiyor ya yil basinda yada sene ortasinda yeni birseyler ekleyip cikartiyor. Xenonsuz style donanimi hatirlayin.
Ayrica babamin isinden dolayi hayatim sanayide gecti. Aracin kapi ayarini nasil yaptiklarini biliyorum. Kapi kolunu cekili tutarak kapiyi acip kapattiginizda kapinin lastige kadar bir yere surtmeden kapanmasi lazim. Bende kapi kilidi karsiliga surtuyor. Kapi acilirken de bu surtme acilmayi zorlastiriyor. Servisle ugrasmama gerek yok sanayide iki dkda yaptiririm ama 6 aylik aracin boyle sorun cikarmasi garip.
Sol on kapi disindaki benim sikayetlerimin hepsi superbin kronik sorunlaridir hicbirini ben uydurmadim yada sadece bende olan sorunlar degil. Ben aracini cok seven ve dinleyen biriside degilim ama cocuklugumdan beri teknik konulara merakliyim. Bu yuzden forumlarda teknik bilgi edinmek adina bulunurum.
Mesela passat 6 yil durdu, 6 yada 7 defa yikanmistir, superb 8 ay 12k km oldu bir kere yikandi. Yani aracini yikayip karsisina gecip hayranlikla bakan biri degilim. Arac benim icin arac, amac degil. Fakat sene 2017 etiket fiyati 150bin ₺ olmus bir D segment aracin kapisinda farinda kronik sorun olmamali, heleki servis aksiyonu diye birsey uydurulmamali. Hatali bir parca tespit edildiginde eskilere aksiyon tanimlanir yeni uretilenlerde hatasiz uretilir ama skoda hatasi belli olan araci uretmeye devam edip aksiyonla duzeltiyor.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Forever;604826
Alıntı yapılan: Cagri33;604809



Birkac gorsel ozellik disinda 22.haftada birsey yapimadiki niye bu kadar abartiyorsunuz. superb bunu heryil yapiyor ya yil basinda yada sene ortasinda yeni birseyler ekleyip cikartiyor. Xenonsuz style donanimi hatirlayin.

Ayrica babamin isinden dolayi hayatim sanayide gecti. Aracin kapi ayarini nasil yaptiklarini biliyorum. Kapi kolunu cekili tutarak kapiyi acip kapattiginizda kapinin lastige kadar bir yere surtmeden kapanmasi lazim. Bende kapi kilidi karsiliga surtuyor. Kapi acilirken de bu surtme acilmayi zorlastiriyor. Servisle ugrasmama gerek yok sanayide iki dkda yaptiririm ama 6 aylik aracin boyle sorun cikarmasi garip.

Sol on kapi disindaki benim sikayetlerimin hepsi superbin kronik sorunlaridir hicbirini ben uydurmadim yada sadece bende olan sorunlar degil. Ben aracini cok seven ve dinleyen biriside degilim ama cocuklugumdan beri teknik konulara merakliyim. Bu yuzden forumlarda teknik bilgi edinmek adina bulunurum.

Mesela passat 6 yil durdu, 6 yada 7 defa yikanmistir, superb 8 ay 12k km oldu bir kere yikandi. Yani aracini yikayip karsisina gecip hayranlikla bakan biri degilim. Arac benim icin arac, amac degil. Fakat sene 2017 etiket fiyati 150bin ₺ olmus bir D segment aracin kapisinda farinda kronik sorun olmamali, heleki servis aksiyonu diye birsey uydurulmamali. Hatali bir parca tespit edildiginde eskilere aksiyon tanimlanir yeni uretilenlerde hatasiz uretilir ama skoda hatasi belli olan araci uretmeye devam edip aksiyonla duzeltiyor.



Araç benim için bir hobidir araç olmanın dışında.Anlatmak istediğim şey istediğiniz d segment aracı alın a4 c serisi 3 serisi de dahil böyle sorunlarla karşılaşacaksınız.Bunları makineler birleştiriyor bi kontrol ediliyo bi parkurdan geçip tıra koyuluyo mercedes te böyle audi bmw de buna dahil.Ben kronik sorunu olmayan bir araç kullanmak istiyorum diyorsanız markayı porsche den başlatmak gerekir demek istediğim bu yoksa her arabada kusur veya kronik sorun bulunuyor forum sitelerine üyeyseniz bunu her marka da görüyorsunuzdur yapacak birşey yok olana demek istediğim bu :) Bu sebeplerin başında marka olarak değerlendirmek yerine avrupa ülkelerinin Türkiye ye bakış açısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ben tamamıyla tüm markaları dahil ederek :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Devotee

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ncr1;604752
İsterseniz önce ben ingilizce bir mail atayım. fotoğrafları eklerim. Olayın kronik olduğundan bahseder servislerin tutumunu da anlatırım. Olumlu bir yanıt alamazsam topluca tekrar atarız :)

Tabi farklı fikri olan varsa görüşelim


Teşekkürler. Siz isterseniz attığınız e-postayı burada da paylaşın. Benzer sorun yaşaşan herkes benzer bir e-posta atsın.



Alıntı yapılan: Cagri33;604787
Abiler babamla gittik servise bizimki kırık değilmiş içine düşen parçayı taktılar geri zaten aracı alalı biz 1 ay yeni oldu 300 km de daha araç taktılar 10 dakka da ama kırılmış veya içine düşen parçayı sizler için sordum.Kırılmış olursa veya kayıp parça komple bütün olarak geliyormuş o kısım ufak plastik kısımları ayrı olarak yokmuş söküp takmaya da 50 lira ücret aldılar o da normal bence sorunumuz çözüldü inşallah sizler de çözersiniz.Ancak kayıp ufak bi parçası varsa bile komple değişiyor.Biz değişmesi gerekecek olsa yaptırmayacaktık 600-700 lira para verirsin gene çıksa ne olacak ? İnşallah yardımcı olmuşumdur sizlere


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Teşekkür ederiz bilgi için. Ben de vakit bulduğumda bir servise götüreceğim aracımı. Bende içerideki parça daha derinlerde sanki. Umarım çözerler sorunu.


Çevrimdışı Ncr1

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Devotee;604906
Teşekkürler. Siz isterseniz attığınız e-postayı burada da paylaşın. Benzer sorun yaşaşan herkes benzer bir e-posta atsın.





Teşekkür ederiz bilgi için. Ben de vakit bulduğumda bir servise götüreceğim aracımı. Bende içerideki parça daha derinlerde sanki. Umarım çözerler sorunu.
Ben biraz sert bir mail attım. Yine de siz bilirsiniz istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz :)


Hello, this is ............ I reside in Republic of Turkey. Since I bought your Skoda Super B products in 2016, I don't have any problem, but I have noticed something wrong about this model of your products and now have concern about thinking forward with your brand. I have talked it about with people by online, bloggers etc. that middle air vent button was broken by itself. People are claiming that they never push or pressured on the button, and it stopped working.

Therefore, I have been trying to reach responsible authoritative people in Turkey, but I never had result. City distributors or service branches claims that they are able to fix it, but they supposed to charge (high price) customers for it. I think, people deserve to have better services in this issue. Either your corporation’s philosophy is violation to customer rights or there is a problem in your assembly-line, in your control/check/service supplier department. e.g. which no one knows. Overall, if there is a problem on a product by producer, consumer has nothing to do with it by paying extra because this is a production defect. This issue is violation to consumer rights. Please find a solutions.

I appreciate if someone answer for my concerns.

PS: I attached important documents to this mail.

Thank you,
.......................




Merhabalar ismim  .............., Türkiye’de ikamet etmekteyim.  Skoda Super B marka aracı 2016 yılında aldığımdan beri hiçbir problemim yok, ancak aracı aldıktan sonra bir sorun farkettim ve bu sorun benim sizin markanız üzerinde endişelerimi ve kaygılarımı öne çıkardı. Aynı model araç sahibi insanlarla forum ve blog uzerinde irtibata geçtiğimde ürünün orta kısımdaki hava tahliye deliği düğmelerinin herhangi bir baskı ve güç uygulamaksızın kırıldıklarını bozulduğunu söylediler.

 Bu sorunu servise ve yetkili kişilere belirtmek istediğimde herhangi bir sonuç alamadım. Servisi sorunu giderebileceklerini ancak para talep edeceklerini söylüyor. Ancak üretimden kaynaklanan bir hata için tüketici neden para ödemeli ki? Bence insanlar ödedikleri paranın geri getirisi kadar değer sahibiler. Ya Sizin Şirket felsefesi müşteri haklarını gaspta bulunuyor yada üretim bandında, servis desteği gibi alanlarda sorunlarınız var kimsenin bilmediği. Toparlayacak olursak, eğer üründe üretici kaynaklı sorun var ise tüketici bunu düzeltmek için ekstra para ödememeli. Bu sorun tüketici haklarına aykırıdır. Lütfen bir çözüm bulun.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ncr1;604929
Ben biraz sert bir mail attım. Yine de siz bilirsiniz istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz :)


Hello, this is ............ I reside in Republic of Turkey. Since I bought your Skoda Super B products in 2016, I don't have any problem, but I have noticed something wrong about this model of your products and now have concern about thinking forward with your brand. I have talked it about with people by online, bloggers etc. that middle air vent button was broken by itself. People are claiming that they never push or pressured on the button, and it stopped working.

Therefore, I have been trying to reach responsible authoritative people in Turkey, but I never had result. City distributors or service branches claims that they are able to fix it, but they supposed to charge (high price) customers for it. I think, people deserve to have better services in this issue. Either your corporation’s philosophy is violation to customer rights or there is a problem in your assembly-line, in your control/check/service supplier department. e.g. which no one knows. Overall, if there is a problem on a product by producer, consumer has nothing to do with it by paying extra because this is a production defect. This issue is violation to consumer rights. Please find a solutions.

I appreciate if someone answer for my concerns.

PS: I attached important documents to this mail.

Thank you,
.......................




Merhabalar ismim  .............., Türkiye’de ikamet etmekteyim.  Skoda Super B marka aracı 2016 yılında aldığımdan beri hiçbir problemim yok, ancak aracı aldıktan sonra bir sorun farkettim ve bu sorun benim sizin markanız üzerinde endişelerimi ve kaygılarımı öne çıkardı. Aynı model araç sahibi insanlarla forum ve blog uzerinde irtibata geçtiğimde ürünün orta kısımdaki hava tahliye deliği düğmelerinin herhangi bir baskı ve güç uygulamaksızın kırıldıklarını bozulduğunu söylediler.

 Bu sorunu servise ve yetkili kişilere belirtmek istediğimde herhangi bir sonuç alamadım. Servisi sorunu giderebileceklerini ancak para talep edeceklerini söylüyor. Ancak üretimden kaynaklanan bir hata için tüketici neden para ödemeli ki? Bence insanlar ödedikleri paranın geri getirisi kadar değer sahibiler. Ya Sizin Şirket felsefesi müşteri haklarını gaspta bulunuyor yada üretim bandında, servis desteği gibi alanlarda sorunlarınız var kimsenin bilmediği. Toparlayacak olursak, eğer üründe üretici kaynaklı sorun var ise tüketici bunu düzeltmek için ekstra para ödememeli. Bu sorun tüketici haklarına aykırıdır. Lütfen bir çözüm bulun.



Harika bir mail olmuş ellerinize sağlık :) Ne zaman cevap verirler acaba ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Sultan.Baybars

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1231
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13914]Ncr1[/MENTION] nere mail attınız bende atmak istiyorum ilavelerde yapmak istiyorum tam mail adresini göremedim


Çevrimdışı Ncr1

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;604938
Harika bir mail olmuş ellerinize sağlık :) Ne zaman cevap verirler acaba ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkür ederim. Daha cevap verilmedi. Verildiğinde burada paylaşırım :)
Alıntı yapılan: Sultan.Baybars;604973
[MENTION=13914]Ncr1[/MENTION] nere mail attınız bende atmak istiyorum ilavelerde yapmak istiyorum tam mail adresini göremedim
info@skoda-info.cz

Bu adrese gönderdim.

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Devotee

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Elinize sağlık. Hiçbir problemim yok kısmını çıkartıp ben de göndereceğim benzer bir e-posta. Teşekkürler.


Çevrimdışı Code29

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;604637


Abiler servisi aradım görmemiz lazım dedi babamla kendimiz takalım derken bi parça içine gitti sizce ücret alırlar mı sökülcek felan böyle ufak bişey için alırlarsa ne alırlar yardım bekliyorum sizlerden


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Bu ızgara nasıl sökülür bilgisi olan var mı arkadaşlar? Aynı parca sorunu bende de oluştu.


Çevrimdışı Mertabibibi

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 58
    • Profili Görüntüle
Parçası hala sağlam olanlar dikkat etsinler şahsen benim henuz kırık değil ama bir çözüm bulmam lazım kırılmaması için


Çevrimdışı Sultan.Baybars

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1231
    • Profili Görüntüle
ya deli olucam herkezin mi olur aynı sorun bence mail yağmuruna tutmalıyız yücelleri avrupadan ses yok


Çevrimdışı Code29

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
    • Profili Görüntüle
Bu Arka havalandırmayı bir şekilde nasıl söküldüğünü öğrenmem lazım gelen tıkırtı delirtiyor. Söküm şablonu falan var mıdır yada sökmesini bilen tarif etse.


Çevrimdışı Mertabibibi

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 58
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Code29;606061
Bu Arka havalandırmayı bir şekilde nasıl söküldüğünü öğrenmem lazım gelen tıkırtı delirtiyor. Söküm şablonu falan var mıdır yada sökmesini bilen tarif etse.


skoda cıkma parcası satan yerler nasıl söküldüğünü bilir sormak lazım onlara


Çevrimdışı creed

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Benim de kırıldığını bugün farkettim.aynen resimde göründüğü gibi.zaten bir de sızdırma sorunu vardı bir de bu çıktı.pazartesi yüce oto yu aramayı düşünüyorum.


Çevrimdışı hyayla24

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 140
    • Profili Görüntüle