Superb yerine gore cok guvenli veya guvensiz olabilen bir arac (sahsi fikrimdir, kullandigim B, C ve D segment araclarla karailastiriyorum) Uzun yol genis virajlarda arac dengeli bir sekilde yattigi icin gemi gibi oldukca guvenli geliyor ama sehir ici slalom hareketlerinden nefret ediyor. D segment araclar zaten slalomu sevmez fakat superbin 10cm uzun sasesi onu daha kotu yapiyor. Aslinda sehirici performansi en iyi olan sinif B segmenttir. Firmalar maliyet nedeniyle B segmentte genis lastik yanagi, kalitesiz malzeme ve yumusak amartisor kullandiklari icin dingil mesafeleri kisa olsada yol tutuslari kotu oluyor. C segment daha sert amortisor ve genis tabanli dar yanakli lastikleri ile slalomda iyi bir cizgi tutturuyorlar.
D senmentin standardininda superbden 10 cm kisa olmasi bu yuzden, sehir icinde sert girilen virajda arac on lastigin uzerine yuku aktariyor, bir kaldirac gorevi goren on lastige arka agitlik merkezi ne kadar uzak kaliyorsa aracin arkasi o kadar fazla yatiyor, sase o kadar fazla buruluyor, yumusak amortisorlerde bu olayi korukluyor.
Uzun saseli araclar genelde aktif havali amortisorler kullanarak aracin viraj icinde burulmasini onluyorlar. Ancak bu segmentte maliyet nedeniye kullanilmiyor.
Su bir gercek superb alanlar konfor yakit ekonomisi ve genisligini dusunerek aldilar. Bu dusuncedeki bir insana zaten sehirici viraj performansi cok gerekli olmuyor.