škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Aracım Yalpalıyor

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı namre3kutuk

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Forever;610188
Lastik havalarınızı kontrol ettirin, 19 için 32 psi yeterli olur. 32 üstünde araç yoldaki en ufak yükseklik farkında sekiyor.
Ayrıca aracınızın kmsi yüksek değilse ve rot ayarını bozacak kadar bozuk yollarda kullanmadıysanız hiç rot ayarlarınıza dokundurmayın, sanayide yapmak yerine bozuyorlar, bir daha eski düzeni tutturamıyorsunuz.


Sabah kısmetse bir bakayım, teşekkürler.

Araç 38.000 kmde ama iki kere lastik değişmiş (kışlık - yazlık), belki onları takarken bozmuş olabilirler.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Ben bu yol tutuşu mevzusunda superb hakkında yapılan çok acımasız eleştirilere kesinlikle katılmıyorum.Bunları birçok araca binmiş biri olarak şaşkınlıkla okuyorum sanki sürekli typer la megane rs le gezmişte bu tutmuyor demiş gibi oluyor bence. En büyük sorun yol tutuşta geldiği lastikler.Bizde pirelli p7 var lastik sert ve sesli hamuru yumuşak değil ancak 19 jant ve ben bu lastikle bile birçok viraja c segment hb araçlardan çok daha rahat girdim gemi hissi yaratması yolu tutmadığı anlamına gelmez diye düşünüyorum.Benim düşüncem sınıfında eğer diğer d segment araçlara da bindiyseniz four controlle bile talisman böyle yol tutmuyor.Mondeo çok yumuşak yolda yüzüyor bir tık iyi yol tutuşu var dediğim bir pasaat olur o araçta kesinlikle superbdeki konfordan 2 tık eksiktir.Benim düşüncelerim böyle saygılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Superbin tol tutuşu Octavyadan daha iyi.Süspansiyon ve aracın genişliği yol tutuşu pozitif etkileyen faktörler,lastiklerde çok önemli.Turanzadan çok memnunum.Yol tutuş özelliği beni fazlasıyla tatmin ediyor ,120 km hızla ani frenleme yapınca arac olduğu yere yığılıyor..


Çevrimdışı Celalsn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 215
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;610485
Ben bu yol tutuşu mevzusunda superb hakkında yapılan çok acımasız eleştirilere kesinlikle katılmıyorum.Bunları birçok araca binmiş biri olarak şaşkınlıkla okuyorum sanki sürekli typer la megane rs le gezmişte bu tutmuyor demiş gibi oluyor bence. En büyük sorun yol tutuşta geldiği lastikler.Bizde pirelli p7 var lastik sert ve sesli hamuru yumuşak değil ancak 19 jant ve ben bu lastikle bile birçok viraja c segment hb araçlardan çok daha rahat girdim gemi hissi yaratması yolu tutmadığı anlamına gelmez diye düşünüyorum.Benim düşüncem sınıfında eğer diğer d segment araçlara da bindiyseniz four controlle bile talisman böyle yol tutmuyor.Mondeo çok yumuşak yolda yüzüyor bir tık iyi yol tutuşu var dediğim bir pasaat olur o araçta kesinlikle superbdeki konfordan 2 tık eksiktir.Benim düşüncelerim böyle saygılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Soylediklerinize bende katiliyorum acimasiz elestiri cok yapiliyor. Fakat şuda bi gercek süspansiyonlarin yumusak olmasi sebebiyle salınım cok fazla ve virajda ilk basta bu salinim hissedildiginden guvensiz geliyor arac . Aslinda altindan kalkamayacagi virajlar degil ama ilk hissiyattan dolayi.


Çevrimdışı Celalsn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 215
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;610485
Ben bu yol tutuşu mevzusunda superb hakkında yapılan çok acımasız eleştirilere kesinlikle katılmıyorum.Bunları birçok araca binmiş biri olarak şaşkınlıkla okuyorum sanki sürekli typer la megane rs le gezmişte bu tutmuyor demiş gibi oluyor bence. En büyük sorun yol tutuşta geldiği lastikler.Bizde pirelli p7 var lastik sert ve sesli hamuru yumuşak değil ancak 19 jant ve ben bu lastikle bile birçok viraja c segment hb araçlardan çok daha rahat girdim gemi hissi yaratması yolu tutmadığı anlamına gelmez diye düşünüyorum.Benim düşüncem sınıfında eğer diğer d segment araçlara da bindiyseniz four controlle bile talisman böyle yol tutmuyor.Mondeo çok yumuşak yolda yüzüyor bir tık iyi yol tutuşu var dediğim bir pasaat olur o araçta kesinlikle superbdeki konfordan 2 tık eksiktir.Benim düşüncelerim böyle saygılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Soylediklerinize bende katiliyorum acimasiz elestiri cok yapiliyor. Fakat şuda bi gercek süspansiyonlarin yumusak olmasi sebebiyle salınım cok fazla ve virajda ilk basta bu salinim hissedildiginden guvensiz geliyor arac . Aslinda altindan kalkamayacagi virajlar degil ama ilk hissiyattan dolayi guvensiz geliyor


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: egeyildirim;609967
17 lik cpc5 ler var lastik olarak. ben aksine yol tutuş olarak hiç bir sıkıntı yaşamadım, limitlerde kullanırım şehir dışı virajlı yollarda. 235 kmh ile 2 saat kadar yol gittiğim de oldu, hiç bir güvensizlik yaşatmadı bana. tabi ki karakteristik olarak konfor odaklı süspansiyonları var ama yol tutuş konusundan çok feragat edilmemiş bence


Heralde ya yol bitti ya da benzin.yoksa durmayacaktınız sanırım:)


Çevrimdışı namre3kutuk

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Forever;610188
Lastik havalarınızı kontrol ettirin, 19 için 32 psi yeterli olur. 32 üstünde araç yoldaki en ufak yükseklik farkında sekiyor.
Ayrıca aracınızın kmsi yüksek değilse ve rot ayarını bozacak kadar bozuk yollarda kullanmadıysanız hiç rot ayarlarınıza dokundurmayın, sanayide yapmak yerine bozuyorlar, bir daha eski düzeni tutturamıyorsunuz.


Lastik basınçlarına bugün bakabildim. 32'den de düşükmüş, önler 28, arkalar 25 civarı.


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Superb yerine gore cok guvenli veya guvensiz olabilen bir arac (sahsi fikrimdir, kullandigim B, C ve D segment araclarla karailastiriyorum) Uzun yol genis virajlarda arac dengeli bir sekilde yattigi icin gemi gibi oldukca guvenli geliyor ama sehir ici slalom hareketlerinden nefret ediyor. D segment araclar zaten slalomu sevmez fakat superbin 10cm uzun sasesi onu daha kotu yapiyor. Aslinda sehirici performansi en iyi olan sinif B segmenttir. Firmalar maliyet nedeniyle B segmentte genis lastik yanagi, kalitesiz malzeme ve yumusak amartisor kullandiklari icin dingil mesafeleri kisa olsada yol tutuslari kotu oluyor. C segment daha sert amortisor ve genis tabanli dar yanakli lastikleri ile slalomda iyi bir cizgi tutturuyorlar.
D senmentin standardininda superbden 10 cm kisa olmasi bu yuzden, sehir icinde sert girilen virajda arac on lastigin uzerine yuku aktariyor, bir kaldirac gorevi goren on lastige arka agitlik merkezi ne kadar uzak kaliyorsa aracin arkasi o kadar fazla yatiyor, sase o kadar fazla buruluyor, yumusak amortisorlerde bu olayi korukluyor.
Uzun saseli araclar genelde aktif havali amortisorler kullanarak aracin viraj icinde burulmasini onluyorlar. Ancak bu segmentte maliyet nedeniye kullanilmiyor.
Su bir gercek superb alanlar konfor yakit ekonomisi ve genisligini dusunerek aldilar. Bu dusuncedeki bir insana zaten sehirici viraj performansi cok gerekli olmuyor.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=14103]Celalsn[/MENTION]

Hocam inanın sport moda alınca o süspansiyon sertleşmesini benim binek olarak performans araçları dışında en çok hissettiğim superb eğer o bahsettiğiniz viraja sport modda girerseniz eminim kararınız değişecektir.Genelde hızlı kullansak bile d modunda gittiğimiz için bahsedilen his oluyor ancak olmasına rağmen gayet başarılı :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı namre3kutuk

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;610625
[MENTION=14103]Celalsn[/MENTION]

Hocam inanın sport moda alınca o süspansiyon sertleşmesini benim binek olarak performans araçları dışında en çok hissettiğim superb eğer o bahsettiğiniz viraja sport modda girerseniz eminim kararınız değişecektir.Genelde hızlı kullansak bile d modunda gittiğimiz için bahsedilen his oluyor ancak olmasına rağmen gayet başarılı :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sizin araçta DCC var mı?
« Son Düzenleme: 12 Mart 2017, 23:19:28 Gönderen: namre3kutuk »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: namre3kutuk;610632
Sizin araçta DCC var mı?



Var hocam. DCC sadece prestije pakette mi oluyor ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Superbde sport modda amortisorler nasil sertlesiyor, normal havali amortisor degilmi


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=JSBDqDsCSA8&feature=share


Hocam bu testte de dakika 2.20 den itibaren açıklıyor birçok testte de diyor bende hissediyorum da bu hangi donanımda yok onu anlamadım dinamik şasi kontrolü bir tek prestije pakette mi var ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı egeyildirim

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kolgezer;610555
Heralde ya yol bitti ya da benzin.yoksa durmayacaktınız sanırım:)


eşimi sınava yetiştiriyordum, otoyol son buldu evet :)


Çevrimdışı egeyildirim

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
dcc hiç bir pakette standart değil, opsiyoneldi en son, öyle biliyorum