Akünüz kaç yıllık söylememişsiniz. Fakat sülfatlaşmadan dolayı kapasitesi düşmüş olabilir. Sülfatlaşma çözülene kadar 16.1 Volt ve akü amperinin 20 de biri akımla redresöre bağlanmalı, daha sonra da tam şarj yapılmalıdır. Çok eskiyse kimse uğraşmak istemez fakat böyle de bir durum vardır.
Akü sorunlarında öncelikle iç, bagaj ve torpido lambaları olmak üzere teyp ve navigasyon gibi müzik sistemlerinden kaynaklı kaçak ya da fazla tüketimler olabilir. Normalde kapatarak park edilen bir araç 20-30 mA tüketimde olması normal kabul edilir.
Bir de şarj dinamosu ve kömür sorunları olabilir. Ayrıca konvertörü de atlamamak gerekir. Siz şarjda sıkıntı yok demişsiniz, o halde sorun aküde görünüyor.