Konfor olayinda haklisiniz tum opeller gibi insignia da sert bir aracmis.
Fakat burada opelin Hakkini yememek lazim. Insignia 8 yildir degismesede vw grubundan cok daha dinamik, sportif ve sik bir kasaya sahip. Eskimesine ragmen benim gozumde yeni passat ve superb ten daha sik bir arac. Ayrica guncel 1.6 dizel motoru tork konvertorlu sanzumanina ragmen 1.6 tdi 120ps'den cok cok yeni ve performansli bir makina. VW dizel motorda 10 yildir yazilimla guc artirarak goz boyuyor, iddiali firmalarin hepsi 1.6 dizellerini yeniledi PSA ve VW haric.
Diyeceksiniz neden insignia cok satilmiyor veya ben insignia almadim. VW ve son iki yilda skoda haricinde hicbir markada aracini kisisellestirme sansim yoktu. Mesala mondeo, 508, insignia hepsine baktim, alacagim aracta cok ozellik aramiyorum ama bir tek ozellik icin bir ust pakete gecmek gerekiyor diger markalarda. Mondeoda bos paketi alip led far ekleyemiyorsun, led far icin en dolu pakete gecip 20bin pakete 6 bin de led fara fark vereceksin. Bluethoot ve multimediayi opsiyon olarak tek alamiyorsun ust pakete gecmen lazim. Mondeo da koltuk rengi secemiyorsun hepsi siyah kumas. VW grubu abarttigimiz kadar kaliteli oldugu icin tutulmadi, sonucta Araclarda segmentlerin standartlari belli. C veya D segment olup B segmentten kotu yol tutusa izolasyona performansa sahip arac hicbir markada yok. VW ve dogus turk insaninin ihtiyaclarina uygun arac getirmeyi biliyor ve kolaylikla satiyor. Avrupadaki emisyon normlarininda buna katkisi oldu. Onlar cevreyi az kirleten arac urettiler biz az yaktigi icin siraya girdik. Diger markalar az yakan motor uretmekte gec kaldilar. Herkes sorunlu oldugundan bahsetse de DSG kadar az sorun cikaran 1.6 dizel otomatik uretilmedi. B, C ve D segment 1.6 dizel otomatikte VW disinda alternatif yok.