Krom çitalar için bugun saat 2 ye sözleşmiştik . Yine tam servise gelmek üzereyken bi telefon geldi , hanım abla arıyo . Gelen krom çitalarda yamuk çıkmış (heralde kargoda yamulmuş ) başka zaman gelebilir misiniz ? dedi . Geldim zaten yüzyüze görüşürüz dedim . Kan beynime fışkırdı
![Şımarık :D](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/cheesy.gif)
. Direk müdürle görüştüm.
Ben gittiğimde durumdan haberdardı zaten ,sadece detaylarını anlattım . 5 dk içinde ikame araç ayarladı , aracınız benim sorumluluğumda burda kalsın herşeyiyle ben ilgilenicem , bittiğinde size haber verelim gelin alın dedi. Karşımda bu kadar ilgili ve müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışan insanları görünce ve olayın detaylarını öğrenince hem mutlu hem de mahçub oldum . Hatta özür dileyesim geldi
![Mutlu :)](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/smiley.gif)
.
Birgün okurlarsa diye Vosmer Müdürü Aşkın Bey ve Hanım Ablaya teşekkürlerimi bırakıyım şuraya ...