Bir çoğumuzun aracında bu sorun mevcut .Dün İzmir vosmere krom çitalar ve püskürtme ayarı için daha önceden randevu alarak gittim ( Telefonda krom çitaların kalktığını ve onun için gideceğimi belirttim ) .
İşlemin 3 saat süreceğini söylediler. 3 saatin sonunda aracı almaya gittiğimde ellerinde krom çita olmadığı için değiştiremediklerini sipariş geçtiklerini söylediler. ( Beni niye çağırdınız o zaman ? )
Diyalog şöyle :
Hanım abla : Arka çitalar ruzgardan yamulmuş o yüzden yenisiyle değiştirmemiz gerekti ama elimizde krom çita yok .
ben : Ruzgardan mı yamulmuş ?
. Peki araç napıyo 3 saattir burda ?
Hanım abla : Far ve silecek ayarı yapıldı
ben : Farlarda bi sorun yoktu ki ? ( inşallah bozmamışlardır )
Hanım abla : biz her gelen aracın far ayarını mutlaka yaparız . Siz haftaya gelebilir misiniz bidaha krom çitalar gelmiş olur ..
Ben : Elinizde krom çita yoksa beni niye çağırdınız , olunca gelseydim ? Ben her istediğimde gelemiyorum buraya...
Hanım abla : Evet ama yamulmuş ...
Neyse kolumu uzattım sileceğe dokundum , Su yaklaşık 6-7 metre geriye püskürdü . Arkadaki aracın camını yıkadı , benim aracın tavan ve arka camda aynı şekilde ... Ama ön cama sadece soldan biraz su geldi .
Servisteki arkadaş ve randevuyu veren hanım abla bana bakıyo ben onlara , söyleyecek söz bulamadık . Tekrar ayarlamaya çalıştılar ama malesef olmadı.
---------------------------
Kendim biraz bakındım ama anladığım bişey değil. Böyle bi durumda nasıl bi yol izlemeliyim ? Serviste fıskiyeleri değiştiren oldu mu ?