arkadaşlar merhaba son durum şu şekilde
''29/10/2016 tarihinde SKODA ALTUR bayisinden SKODA SUPER B 1,6 TDİ PRESTİGE PAKET DSG ŞANZUMANLI EKSTRA CAM TAVAN VE BUSSİNES GRİ METALİK RENK araç satın aldım ve tarafıma 02/11/2016 tarihinde 22 KB 192 plakasıyla teslim edildi. 22 KB 192 plakalı aracımın yaklaşık 8000 kmde, 5 aylıkken başlayan ‘’3. viteste titreme devir saatinde sıçrama’’ şikayetini servisle beraber 11265 km de arıza tespitiyle kavramasının arızalı olduğunu söylenerek ve servis tutanağında da arızalı olduğu yazılıp 27.03.2017 tarihinde değişimi sağlandı. Ancak araçta tekrar aynı arızanın olması durumunda nasıl bir yol izleneceği konusunda bana net bilgi veya parça değişimi konusunda güven verilmezken; 31/03/2017 tarihinde durum mail olarak
info@skoda.com.tr mail adresine ve 444 77 80 nolu müşteri iletişim merkezine bildirdim ancak herhangi bir cevap verilmedi. Araçta 3. viteste titreme ve kadranda sıçrama şikayeti giderilememiş olup 15000 km periyodik bakımına AVEK SKODA servisine götürdüğümde aynı şikayetimin devam ettiğini belirttim ve taraflarınca kontrolleri sağlanmış ancak arıza tespit edilememiştir. Tüketici olarak aracımdaki arızanın giderilmesi için bu sefer aracı satın aldığım ALTUR SKODA servisine yine ‘’3. viteste titreme devir saatinde sıçrama’’ şikayetiyle randevu alıp 05/06/2017 tarihinde servise bıraktım. Araç ALTUR SKODA servisinde 2 gün kaldıktan sonra araçta arıza tespit edilemedi denilerek tarafıma teslim edildi. 30.10.2017 tarihinde 30000 km periyodik bakım için AVEK Skoda servisine gittiğimde yine ’’3. viteste titreme devir saatinde sıçrama’’ şikayetimi belirttim ancak arıza yine tespit edilememiştir. 5/6/2017 ile 30/10/2017 tarihleri arasında da aracımı EDİRNE ALGURLAR Skoda servisine 2 kez götürdüm ve arıza tespit edilemedi. Ayrıca AVEK Skoda servisinde kayıtsız olarak birçok defa test edilmişti. Aracımı 23/01/2018 tarihinde yine aynı şikayetle AVEK Skoda sevisine bıraktım burada yapılan testler ve kontrollerde 3. vites senkromecinin arızalı olduğu 3. viteste titreme ve kadranda sıçrama şikayetinin bu nedenle olduğu, arızaya konu olan parçanın değişim veya tamirinin olmadığı için şanzumanının komple değişeceğini atölye formeni özel numaradan arayarak tarafıma bildirdi. Aracı 27/01/2018 tarihinde telsim aldım. Aracımda şimdilik arızanın giderildiğini düşünüyorum. Ancak; araç henüz 5 aylık 8000 km iken ortaya çıkması gizli ayıplı malı düşündürmekte olup, markaya ve araca olan güvenimin tamamen sarsıldığı, iş gücü kaybıma neden olduğu, aracımın defalarca serviste kalıp; araçsız kalarak mağdur olduğum, aynı sorunun tekrarlamayacağının ve başka ayıpların da ortaya çıkmayacağının garantisi olmaması ve de manevi olarak da yıprandığım da göz önünde bulundurularak; 6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDAKİ KANUN’un MADDE 8, MADDE 9, MADDE 10, MADDE 11 VE MADDE 12’ doğan tüm haklarım saklı kalarak; aracımın orjinalliğini yitirdiği ortada olup, araçtan etkin bir şekilde faydalanamadığım ve müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak aracımın garantisinin uzatılmasını ve garanti süresince tüm bakımlarının ücretsiz yapılmasını talep ediyorum.''
arkadaşlar durum bundan ibaret. bugün bu maili yüce oto ve doğuşa gönderdim ve 2 saat içinde dönüş yaptılar; bana 2 yıl garanti uzatma ve 4 periyodik bakım hediye edildi. şanzıman sadece 25000 lira dendi ve bir kez kavrama değişti yaklaşık 5000 lira; bunlar ciddi meblağlar garanti olmasa ne yapardım bilmiyorum. inşallah aynı şeyleri tekrar yaşamam ve hiç kimse de yaşamaz; herkese iyi günler.