120.000km'de değişim de abartı. Diğer ülkelerde EA288 serisi dizellerin triger değişimi için 180-200-210.000 km'lerden, hatta "ömür boyu kullanımdan" bahsediyor VW/Skoda. Türkiye'ye gelince iş değişiveriyor nedense.
Vergiler yüzünden firmalar satıştan para kazanmıyor. O yüzden servis, parça ve abidik gubidik işlere (boya, koltuk koruma, film, motor temizlik vb) geçirme derdindeler. Avrupa Birliğinde 2 yıl/ 30.000'kmde bakım varken Kapıkuleden girince hemen yarıya düşer. Başka ülkede 90.000 km gider denen "longlife" buji bizde 15.000'de değişir. Hatta yılda 4000 km yapsan da mecburen değişir (Bunu yapan Opel)
Hep yakıta ve Türkiye şartlarına laf atarlar ama ben artık yakıtta bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Olay tamamen duygusal.