bunun için neden konu açıyorsunuz bilmiyorumda
zamanında dizeller common rail ve pompa meme gibi teknolojilerle yaygınlaşmaya başladıkça milletin ağzına sakız oldu dizel araç alanlar traktör motoru ekonmi istiyosa neden lüks alıyor vs gibi..
dizelcilerin ve benzincilerin yüzüne tokat gibi çarpan gerçek ise 2005 li yıllarda sıralı sistem LPG sistemleri oldu
size garanti ederim alacağınız bedava gidiyormuş hissi ve benzin istasyonlarında pompacıya fulle demenin zevki bu devirde başka oluyor.
güç kaybı olayın efsanesi sistem elektronik olduğundan müdahele biraz daha bilgi istiyor öyle eline tornavida alanın ayar yapabileceği birşey değil sıralı sistem LPG
dolayısı ile kafası bu işlere basan biri ince ayarlarla benzinli halinden daha güçlü bir araç sunabilir size.
Ekonomiye gelince LPG rafineride yan ürün olduğundan dolayı asla benzin ile arasındaki makas kapanmaz. çünkü üretilmesi için masraf edilmez yan üründür.
tahminim LPG nin litresine göre % 30 - 50 civarı kar yaparsınız .
yaptığınız km fazla ise 1 yıl bile olmadan LPG kitini ve ruhasata işletme masrafını amorti edersiniz.