Kodiaq resmen Türkiye için bir fiyasko oldu. Bari ön talep topladıktan sonra getirselerdi. Türkiye'ye aylar sonrasına giriş yapmasına rağmen, hala çok büyük stok sıkıntısı var. Sanki tiguan'dan yeterli doyum alınamadığı için Kodiaq yokuşa sürüldü Doğuş tarafından diye düşünüyorum. Ayrıca hem Kodiaq, hem de Tiguan, fiyatlandırmada çok yükseğe çıktı. Ambition paket harici çok yüksek bir fiyat var. Bunu safi vergi olarak düşünmüyorum ben. Sınıfları farklı olsa da, Q3'ün 180bin olduğu bir yerde, Tiguan'ın ve Kodiaq'ın 165 bin olması, biraz garip geliyor bana.
Karoq eğer Doğuş Tiguan'dan yeterli doyuma ulaşmazsa, Kodiaq'tan çok daha fena patlayacak. Ama şu anki piyasaya göre Karoq'un Kodiaq'taki ambition paket gibi bir paketinin, 102bin civarına gireceğini düşünüyorum, tabi sene içerisindeki kur dalgalanmaları vb. etmenler de eklenecektir. Yeni vergiler ve kurda aşırı dalgalanma olmazsa 2018 başı maksimum 95-105bin civarı bir fiyata girer Karoq. Benim tahminim döviz çok oynamazsa, 100 bin psikolojik barajında tutmaya çalışırlar giriş fiyatını.