Arkadaşlar Gearbest'ten 2 ay kadar önce küçük bir sipariş verdim ve halen gelmiş değil. Sanıyorum ki bir şekilde postada kayboldu. Normal şartlarda böyle bir durumu telafi etmeleri gerekiyor. Amazon gibi bir kurumdan alışveriş yaptığınızda, taahhüt ettikleri süre sonunda halen ulaşmadıysa bir şekilde sizi memnun etmeye çalışırlar. Fakat Gearbest müşteri temsilcisi gayet sallamaz bir şekilde "bekleyin gelir, bizden çıktı" şeklinde yaklaştı. Ne bir ilgi ne bir memnuniyet. Alışveriş yaptığınız kurumun kalitesi böyle durumlarda ortaya çıkıyor.
Haliyle, böyle durumlarda kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız bankanız aracılığı ile harcama itirazı yapabilirsiniz. Tek yapmanız gereken bir form doldurmak ve sipariş formunuzu da (email çıktısı gibi) bununla birlikte bankanıza iletmek. Sonrasında alışveriş yaptığınız firma yasal süreçten geçip bankanız ile muhatap oluyor. Akabinde de haklıysanız alışveriş bedeli kartınıza geri ödeniyor.