Aracın yüksekliğinin azaltması sadece yol tutuşa getiri sağlamaz. Autoshow'daki "ayrodinamik" dosyasında belirtilmişti; yanılmıyorsam her 2 cm'lik alçaltma, aracın hava direnç katsayısını 0.01 değerinde düşürüyor. Yani Fabia'nın katsayısı 0.33 ise 2cm alçaltttığınızda 0.32'lik bir değer elde ediyorsunuz.
Daha düşük katsayı ile (alın değeri sabit olduğu için tabii) maks süratiniz artar, yakıt tüketiminiz düşer, yüksek süratte hızlanmanız kolaylaşır, yüksek sürat stabiliteniz artar vb... Bunlar herkesçe malum.
Öte yandan ben aracımın mümkün olduğunca yüksek olmasını tercih ederim. Fabia II benim gözümü rahatsız eden bir alt yüksekliğine sahip değil.
Hatta sizlerin eklediği bilgiler aklıma bir fikir getirdi.
Hani aynı modelde değişik ülke koşullarına göre 3-4 ayrı yükseklik kullanıldığını belirtmişsiniz ya; şimdi bizim ülkeye gelenler bunu en yüksek olanı mı ? Yoksa bize gelenleri daha da yükseltmek mümkün mü ?
Eğer mümkünse bizim Cordoba'ya mümkün olan en yüksek orjinal süspansiyon sistemini uygulamak isterim.