škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Radar

ringcep · 37 · 10472

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Gerede gişe-Akıncı gişe 33dk rekorumu kıracak babayiğit arıyorum bu karardan sonra[emoji23]


Çevrimdışı dawn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Ankara-İstanbul yönünde Adapazarı-Doğu İzmit arası sık sık trafiğe kapatılıp D-100'e yönlendiriliyor. İstanbul yönüne giderken "nasılsa mola veriririm" veya "İzmit-İstanbul arası yoğun trafikte ortalama hız nasılsa düşer" düşüncesiyle yüksek hız yaparsanız burada tuzağa düşme olasılığınız yüksek. Bir anda yol soldan daralıyor ve gişelere yönlendiriliyorsunuz ve ortalama hızı düşürme şansınız olmuyor.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Ortalam hiz hesabi yapilirken, tunellerdeki 90km uyarisi ve gise giris cikislarindako 90-70-50km.hiz sinirlari da hesaplaniyor.

120 ye sabitle git yaparsaniz ceza gelebilir.

Hiz koridoru olan giseler arasini ne kadar sure de gecmenuz gerektigi nette yaziyordu. "Bazi durumlarda 110 a bile sabitleseniz o sureyi tutturmaniz mumkun degil" diye itirazlar yapiliyordu


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Araçlarınızın ortalama hız menüsünü kullanın sizi kafa yorma derdinden kurtaracaktır hem takip etmiş olursunuz.

20 gün önce ben bu şekilde geldim.Çamlıca gişelerde resetledim.Kaynaşlı gişelere girdiğimde ortalamam 117 km/h idi yer yer 170-180 ile de gittiğim oldu.Yarım saatlik bir mola ile ortalama düşmüş oldu.

Yukarıda arkadaşın dediği gibi yolda yapım çalışmaları oluyor ben giderken bolu tuneli kapalıydı dağdan dolandık haberim vardı bu olayda ama olmasaydı güzel süprizle karşılaşılabilirdi.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Bugün Uyaptan ( e-devlet) öğrendim.İzmir Otobanında radar cezası gözüküyor.Tarih 29 Temmuz.Hız aşımı % 10. Peşin ödeme 154 tl


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar her şeyde her zaman aklımıza ilk gelen işin hinliğine kafa yormak olacağına hız limitlerine ve tabelalara dikkat etmek hem sağlığımız için hem de cebimiz için en faydalısı olacaktır!


Çevrimdışı Özgür Şahin

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 790
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mesutozil.com
Alıntı yapılan: rsimsek;621686
Arkadaşlar her şeyde her zaman aklımıza ilk gelen işin hinliğine kafa yormak olacağına hız limitlerine ve tabelalara dikkat etmek hem sağlığımız için hem de cebimiz için en faydalısı olacaktır!


bir gün uzun yolda giderken tabelalara uyayım dedim. hani şu 90-70-50-30 serisi. 110 civarı giderken tabelayı gördüm ve yavaşlamaya başladım. aynen yazdığı gibi, ama o kadar yakın ki tabela aralıkları arkamda yer alan araçlardan kornayı yediğimizle kaldık, 30'a indiğimde ise hiç bir şey yoktu. Yol boyunca yol daralıyor, çalışma var gibi nedenlerle de buna benzer bir çok şey ile karşılaştım ve bunların %90'ının sonunda dedikleri gibi bir çalışma veya daraltma olmayabiliyor.
hem sağlığımız hem de cebimiz için sistemi kırmak için eylemlerde bulunmamalıyız. Ancak bizim gibi Akdeniz ülkelerinin yapılarında var bu durum birazda. Bu durumun en iyi çözümü eğer bir kural var ise doğru nedenlerle koyulmalı, bir ceza varsa mutlaka uygulanmalı. malum 82 radalarının altından 30la geçen bir toplumuz.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
İstanbul-Ankara arası 450 km.Otoban süresi 4 saat 15 dk.Ortalama hız 108 km.Denk geliyor.Hem para vereceğiz hem ceza yiyeceğiz.


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Ceza durumuna düşecek hızla gidince zaten yakıt artıyor. Demek ki devlet hem cebimizi hem canımızı düşünüyor!:gaz:


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Özgür Şahin;621713
bir gün uzun yolda giderken tabelalara uyayım dedim. hani şu 90-70-50-30 serisi. 110 civarı giderken tabelayı gördüm ve yavaşlamaya başladım. aynen yazdığı gibi, ama o kadar yakın ki tabela aralıkları arkamda yer alan araçlardan kornayı yediğimizle kaldık, 30'a indiğimde ise hiç bir şey yoktu. Yol boyunca yol daralıyor, çalışma var gibi nedenlerle de buna benzer bir çok şey ile karşılaştım ve bunların %90'ının sonunda dedikleri gibi bir çalışma veya daraltma olmayabiliyor.

Bakım varken konulan tabelaların kaldırmayı unutuyorlar çoğu zaman. Bakıyorsun hiç bir şey yokken yol yapımı gibi tabelalar oluyor.


Çevrimdışı Leca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 513
    • Profili Görüntüle
Valla ben Çanakkale Keşan arası o kaymak gibi yolda 102 km ile geçtim diye 400 TL ceza gelmişti. Orada hız sınırı 70 km miş, bazı yerlerde cidden bu hız olayının saçmalandığını düşünüyorum.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
İstanbul Ankara arasını eski bölünmüş yoldan gitmek en mantıklısı,bundan sonra bu yolu kullananlar çoğalacak tahminim..


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
Bide su hiz siiniri bolgesi 50 km durumu var. Duble yolda gidiyorsun 500 metre icerde 3-5 evden olusan biyerden geciyorsun hop 50 km tabelasi. Bide jandarmaya denk gelirsen ayikla pirincin tasini.


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
1 - 120 + %10 diye bir şey sadece mobil radarlar için geçerlidir. kalibrasyon ayarlarındaki sapma yüzünden.

Otobanda A-B noktası arasında süre hesaplama 120km max üzerinden yapılmaktadır.

130'a alıp giderseniz cezayı yersiniz...


2 - Şehirden şehire otobanlarda, örnek X noktasında ceza yediniz, aynı yönde birdaha ceza yemem  demeyiniz ziyadesi ile zararlı çıkarsınız.
sebebi: X noktası Z belediyesine aittir, ceza oradaki ekiplerce yada amirlikçe yansıtılır. ayn  yönde Y noktası S belediyesine aittir yine ceza yersiniz.

3 - Aniden hız düşen yerlerde yapacak birşey yok, yerleşim her yerde kurulu olabilir yol içinden geçebilir. 2 hız levhası arasında kurallar uyuluyorsa hız dusurmede sorun yasamazsınız, anıden frene abanmazsınız.



ılk 2 madde bana zamanında anlatılan bır mevzudur. zaman ıcınde degısıklık olmus mudur bılemıyorum.


Çevrimdışı schumici

  • Turbo Benzinli
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2178
    • Profili Görüntüle
    • http://www.schumici.simplesite.com
Alıntı yapılan: smsener;621882
1 - 120 + %10 diye bir şey sadece mobil radarlar için geçerlidir. kalibrasyon ayarlarındaki sapma yüzünden.



Otobanda A-B noktası arasında süre hesaplama 120km max üzerinden yapılmaktadır.



130'a alıp giderseniz cezayı yersiniz...





2 - Şehirden şehire otobanlarda, örnek X noktasında ceza yediniz, aynı yönde birdaha ceza yemem  demeyiniz ziyadesi ile zararlı çıkarsınız.

sebebi: X noktası Z belediyesine aittir, ceza oradaki ekiplerce yada amirlikçe yansıtılır. ayn  yönde Y noktası S belediyesine aittir yine ceza yersiniz.



3 - Aniden hız düşen yerlerde yapacak birşey yok, yerleşim her yerde kurulu olabilir yol içinden geçebilir. 2 hız levhası arasında kurallar uyuluyorsa hız dusurmede sorun yasamazsınız, anıden frene abanmazsınız.







ılk 2 madde bana zamanında anlatılan bır mevzudur. zaman ıcınde degısıklık olmus mudur bılemıyorum.



%10 hız töleransı mobil sabit farketmeksizin uygulanır. Öyle olmasaydı bugüne kadar Ankara-Eskişehir arasındaki ortalama hız radarlarından onlarca kez ceza yemiş olmam gerekirdi. Otoban ortalama hız limiti uygulamasında da devlet kanallarından yapılan resmî açıklama %10-30 ve %30üzeri şeklinde kademeli ceza sisteminin aynen devam ettiği yönünde zaten.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi