1.33 olan japon aracından bahsediyosanız rampada inlesede gitmiyo çok yakıyo 1.2 tsi nin ara hızlanması sollamalarda rampalarda çok daha iyi çünkü turbo var.Atmosferik 1.3 motor araca bu devirde binilmez kimse kusura bakmasın.
@Nitro37
Aracın 0-100 üne bakılarak araba alınmaz 1.6 multijet doblo bile 13.7 saniyede 0-100 yapıyo ancak 11 saniye 0-100 hızlnması olan bütün atmısfeirk motorlardan rampada da ara hızlanmada da iyi olur kimse yan yana drag yapmıyor 0-100 günlüj açıdan önemli değil. Arkadaşımda 1.6 auris cvt var 0-100 ü 1.6 tdi superbten yani bizim aracımızdan daha iyi kağıt üstünde ama gel gelelim 150 ye kadar çıktığımızda aramızda 6-7 boy fark oluyor.Aynı şekilde 105 beygir 1.6 tdi leon dsg ile kapıştık defalarcs o da arkadaşım 120 beygir 1.6 dizel superb dsg den 150 ye kadar 3 boy fark yiyor ama 0-100 ü daha iyi o işler 0-100 e bakılarak anlaşılmaz yan yana koyunca anlaşılır ve atmosferik 1.3 kesinlikle almayın tek kelime ile berbat ne gidiyo ne adam akıllı sollama yapıp rampa çıkıyo ve 1.2 tsi den de çok yakıyo.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tork ve Beygir gücünün daha düşük olması karasız kalmama sebep oldu.
1.0'ının fiyatı uygun olsa zaten onu alacağım da
Hocam zaten 1.0 ı satabilmek için yaptılar bunu bence.Yoksa bi yazılımla 1.0 gibi gider ama bence eğer biraz daha bütçeniz varsa 1.0 tsi alın derim ancak olmuyorsa da 1.2 tsi size çok rahat yeter.Ha oldu yetmedi biraz hantal mı geldi bi yazılım attırırsınız aracın üstündeki ölü toprak kalkar baya rahat gider.Gitmese yeterli olmasa Almanlar bu motoru yapmaz
1.6 dan aşağı atmosferik motorlu araç almayın asıl o zaman pişman olursunuz.1.2 turbo benzin size fazlasıyla yeter
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi