škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni Sipariş:1.4 TSI Style DSG+20.000TL opsiyon...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: erhan126;623122
Geçenlerde kardeşim uçurumdan uçtu arabası pert oldu hava yastıkları açılmadı arabası 208'di.Pejo 454646464600008 olsa yine almam binmem bindirmem,seyahat bile ettirmem sevdiklerimi.5008'i de inceledik serviste,beş para etmez işçilik malzeme yerlerde.Alana hayırlı olsun bedava olsa binmem.



Hocam pejoların hepsi bmw gibi audi gibi skoda gibi güvenlik testlerinden 5 yıldız alıyor. Bir markayı sevmemenizi anlarımda uçurumdan uçup pert olmayacak araba üretilmedi zaten daha :) Emin olun bir yeni güvenlik testlerinden 5 yıldız alan bir pejoyla bir skodayla volvo kafa kafaya çarpışsa sonuç farklı olmaz hasar güvenlik testlerindeki gibi aynı olur. Ayrıca 3008 yılın otomobili seçildi geçen sene de Superb seçilmişti. İç tasarım ve işçilik olarak gerçekten zirveyi zorlayan bir Suv. 5008 de aynı tasarım dilini kullanıyor ve inanın pejo markasını bende hiç sevmem hiçbir zaman iyi bir intiba bırakmaz bende ancak bu kadar da acımasız davranmayın bence :) Önüme 2 araba koysalar pejo olmayanı alırım o kadar sevmem ama 3008 ve tiguan koysalar 3008 alırım işçilikte malzeme de tasarımda çok güzel.Artık her marka güvenli olmak zorunda zaten.Ha Fransız araçlara karşı hep ön yargım oldu ama artık son araçlarıyla kırılmaya başladı.Gene de sürüş zevkinib ve limitlerinin bi alman arabası gibi olmayacağı ön yargısındayım ama denemek lazım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
SORUN pert olması değil hava yastıklarının açılmaması. Arkadaş o konudan şikayetçi.
 Araba öyle usturuplu uçmuş uçurumdan ki hiç bir sensörün haberi olmamış konudan.


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
5008 sınıfının en iyi malzeme kalitesne sahip bence. Ne xtrail ne crv onun kalitesinde iç mekan sunmuyor. Bilemiyorum ama bizim süperblerden de kaliteli ve iyi tasarlanmış bir iç mekana sahip şahsi fikrim.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Onurr;623253
5008 sınıfının en iyi malzeme kalitesne sahip bence. Ne xtrail ne crv onun kalitesinde iç mekan sunmuyor. Bilemiyorum ama bizim süperblerden de kaliteli ve iyi tasarlanmış bir iç mekana sahip şahsi fikrim.



O kadar da değil abi :)) Superbte kullanılan malzemedeki kalite 2 tane 5008 çıkarır ortaya :))) Sınıfının en iyisi olduğunu düşünmüyorum 5008 in. Hatta çok uzak bi marka değil Skoda Kodiaq bile benim gözümde 5008 den kaliteli ve daha şık bir araç. Tasarım zevklerle alakalı ancak kesinlikle ne 3008 ne 5008 Superbdeki malzeme kalitesi ve işçilikle kıyaslanmamalı diye düşünüyorum.Superblerden kaliteli derken neresi veya ne sebepten kaliteli açıklarsanız sevinirim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;623260
O kadar da değil abi :)) Superbte kullanılan malzemedeki kalite 2 tane 5008 çıkarır ortaya :))) Sınıfının en iyisi olduğunu düşünmüyorum 5008 in. Hatta çok uzak bi marka değil Skoda Kodiaq bile benim gözümde 5008 den kaliteli ve daha şık bir araç. Tasarım zevklerle alakalı ancak kesinlikle ne 3008 ne 5008 Superbdeki malzeme kalitesi ve işçilikle kıyaslanmamalı diye düşünüyorum.Superblerden kaliteli derken neresi veya ne sebepten kaliteli açıklarsanız sevinirim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Dostum bir defa araç için taaarım aşamasında uğraşıldığı çok bariz. Bizim araçların temel konsepti 2000lerin başında vwler ile aynı, tabi vwlerde aynı şekilde. Tasarım tabii öznel bir durum. Bunun yanında mesela koltukların kullanıcıyı sarması, kokpitteki her şeyin sürücü odaklı ve sürücüye dönük tasarlanması akranları arasında öne çıkartıyor hem 3008 hem 5008i. Malzeme olarak sa bizimkinden iyi olduğunu düşübüyorum zira bizde oçkapı içinde deri görümümlü kısım veya kapı içi plastiklerin ne kassr kir tuttuğunu lekelenmeye (siyah olduğu halde) müsait olduğunu bir yıld gördüm malasef. Bu yeni araçlarında işçilk de oldukça özenlipejonun ufak ayrıntılara da oldukça dikkat edilmiş. Kadranları bu klasmandaki hiçbir araçta yok mesela, ortdaki tuş takımına benzer bir tasarım ve kalite algısı yaratan başka arç varsa söyleyin (bunu ciddi soruyorum gidip onu d deneyeceğim fikirlere açığım), deri kumaş koltukları da iyi ama deri koltuklarındaki işçilik özen kolay bulunmaz. Ne xtrailde ne crvde böyle koltuk yok. Mesela herkes bizim arçların boya kalitesinden ve öncamından şikayetçi, 2006 c3ümüz var 11 yıldır bir nokta boya atması olmadı öndeki taş sıçramaları hariç öyle tavanda yand vs hiçbir kusur yok, koyu mavi araçta hiç boya solması yok ki 11 yıldır dışarda duruyor, camına sürekli tş geliyor çatlak nokta vs iz yok.
Bunların yanınd sürmediyseniz 3008i bir şehir içinde kullanın gerçekten çok rhat bir sürüşü var.  Direksiyonu harika bund hem ufak tasarımın hem de mekanizmanın etkisi var.
Ben bizimki kötü demiyorum ama 5008 bizimkinden iyi bence. Mesele sadece yumuşak plastik değil kaldı ki onda da epeyce yumuşak malzeme var. Tasarım,özen vs. konularda vwden daha çok uğraşılmış arabaya. Bizden kötü olfuğu nokta mesela orta ekram bolerp kadar hassas değil.


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı erhan126

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Şimdi ben yeniden pejo alsam aldırsam yine hava yastıkları açılmasa ölsek,hem hiçi hiçine ölecez hem de diğer tarafta nasıl açıklayacaz durumu,diğer cehennemlik oluruz.Araba 40bin TL hasar 64bin TL,araba mahfolmuş ve hava yastıkları açılmıyor.Ben 3008'i gördüm sürmedim ama detaylı baktım her bir tarafına,gidin bayide inceleyin bedava para almıyorlar bakmak için,malzeme kalitesini işçiliği hacmini gözünüzle görün,sonra fiyatını sorun sonra iyi araba diyorsanız ben yeniden gidip inceleyip arabayı.Kötü arkaşlar kötü,o paraya kötü.Yeri geliyor ben doblo'ya iyi diyorum çünkü parasına göre konuşulur araba.3008'i beleş mi veriyorlar ki iyi diyeyim.Adamlar bize saygısızlık da yaptı "o zaman kasko yaptırmasaydınız" diyor hasar danışmanı.Sanki kaskoyu bedava yapıyorlar,hakkımızı aramadık sadece soru sorduk "ne kadar para verirler tahmini" dedik,adamın tepkisini görmeniz lazımdı.Apaçi gibi saçını çizdirmiş yaşının başının tipinin adamı olmayan kılık kıyafet hareket,serseri kılıklı biriydi.Al seno pejo işte.

Bir kere adamların niyeti araba satmak değil.Arabamız gitmiş yeni araba bakıyoruz demi,insan bir gelir arabalarını tanıtmaya çalışır biraz ilgilenir,adamların sülalesi rahat bir kaç kişi var onlarda dünyadan bir haber tlfa düşmüşler.Öğlen vakti insan yemeğe kalın der,laf olsun diye ya,kocaman şirketsiniz.Ford bayisine gidiyorum öğle yemeği vakti adamlar ısrarla yemeğe çağırıyorlar,klima ortamda bekletiyorlar,ilgileniyorlar,çay kahve hal hatır ilgi alaka ne ararsan var.Böyle şeyler insan olmanın gerekliliği ben takıyorum böyle şeyleri benim için önemli.Pejo biraz bakkallık yapsın da esnaflık öğrensin sonra şirket yönetsin büyük iş yapsın.Çok doluyum arkadaşlar,biz Superb konuşalım hatta Leon konuşalım benzin-dizel metaforuna değinelim Pejo uzakta dursun :)


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
dostum bayii veya çalışanın tavrıyla arabanın kalitesi arasında ne bağ var allah aşkına. ona kalırsak vw bayisine gidince adamlar şu kadar ay sıra var almıyorsan uğraştırma senle uğraşacak değiliz havasındalar. fiyata gelirsek  tiguan 1.6 dizel beygir manuel 170 bin tl. sportage benzin 167 bin tl. hangisi fiyatının arabası? süperb 167000 liralık araba mı şimdi? bilemiyorum belki yaş farkı var aramızda ben 32 yaşındayım zevkler farklı olabilir.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13815]Onurr[/MENTION]

Abi kötü demiyoruz ama tasarıma bakarak konuşacak olsan Alfa guiletta golften de kaliteli araç olmuş olur.Ama gel gelelim ki Golfteki kalitenin yarısı yok.Marka fanatiği değilim Pejoda kendini Skoda gibi geliştiren iyi araçlar yapmaya başlayan bi marka.Kir tutma olayı hem kullanım hemde renkle alakalı bej iç döşeme rengi olan hangi araba kiri göstermiyor ? Tasarım olarak benimde en iyi gördüğüm araçlardan ancak aynı arabayı konuşuyoruz ve siz malzeme kalitesini nasıl Superbten iyi görebiliyosunuz sadece bunu anlayamıyorum.Tamam yumuşak malzeme olmasa da kaliteli bi malzeme kullanılabilir ancak Premium marka Suvlar hariç nerdeyse bütün Suvlarda öncelik Kalite algısından veya yumuşak malzemeden önce kötü koşullara daha dayanıklı olmasıdır.Tasarım da göreceli bi kavram olduğuna göre bence değil Superb, Kodiaq bile malzeme kalitesi ve işçilik olarak daha iyi benim düşüncem bu yönde.Ayrıca Renault senelerdir göz alan araçlar yapmasına rağmen olay mekanik kısımlara gelince her zaman Alman araçlardan geride kalmıştır.Direksiyon hissi aracın viraj limitleri darbe emişler motor şanzuman uyumu vs vs bu ve bunun gibi birçok olayda her zaman genel olarak Alman araçları daha üstündür.Baktığınız zaman Fransızların kaç markası ve kaç yıllık birikimi tecrübesi var Almanların kaç yıl. Şu kadar diyorum gidin 2017 model pejo 308 sürün bir de 2008 model golf veya leon sürün dediğim şeyi anlamanız 10 dakikanızı almayacaktır.Araç sadece tasarım ve görüntü olarak kaliteli olmaz bunun içinde bunlardan çok daha önemli olan mekanik ve alt yapı kısmı vardır.Şasenin dengeli olması aracın güven vermesi tedirgin etmemesi bunlar her zaman Alman markalarda Fransız araçlardan çok daha iyidir.Umarım Pejo Opelin kendi mühendislerne ve alt yapısına karışmazda Opel gibi bir marka da çöpe doğru yol almaz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;623289
[MENTION=13815]Onurr[/MENTION]

Abi kötü demiyoruz ama tasarıma bakarak konuşacak olsan Alfa guiletta golften de kaliteli araç olmuş olur.Ama gel gelelim ki Golfteki kalitenin yarısı yok.Marka fanatiği değilim Pejoda kendini Skoda gibi geliştiren iyi araçlar yapmaya başlayan bi marka.Kir tutma olayı hem kullanım hemde renkle alakalı bej iç döşeme rengi olan hangi araba kiri göstermiyor ? Tasarım olarak benimde en iyi gördüğüm araçlardan ancak aynı arabayı konuşuyoruz ve siz malzeme kalitesini nasıl Superbten iyi görebiliyosunuz sadece bunu anlayamıyorum.Tamam yumuşak malzeme olmasa da kaliteli bi malzeme kullanılabilir ancak Premium marka Suvlar hariç nerdeyse bütün Suvlarda öncelik Kalite algısından veya yumuşak malzemeden önce kötü koşullara daha dayanıklı olmasıdır.Tasarım da göreceli bi kavram olduğuna göre bence değil Superb, Kodiaq bile malzeme kalitesi ve işçilik olarak daha iyi benim düşüncem bu yönde.Ayrıca Renault senelerdir göz alan araçlar yapmasına rağmen olay mekanik kısımlara gelince her zaman Alman araçlardan geride kalmıştır.Direksiyon hissi aracın viraj limitleri darbe emişler motor şanzuman uyumu vs vs bu ve bunun gibi birçok olayda her zaman genel olarak Alman araçları daha üstündür.Baktığınız zaman Fransızların kaç markası ve kaç yıllık birikimi tecrübesi var Almanların kaç yıl. Şu kadar diyorum gidin 2017 model pejo 308 sürün bir de 2008 model golf veya leon sürün dediğim şeyi anlamanız 10 dakikanızı almayacaktır.Araç sadece tasarım ve görüntü olarak kaliteli olmaz bunun içinde bunlardan çok daha önemli olan mekanik ve alt yapı kısmı vardır.Şasenin dengeli olması aracın güven vermesi tedirgin etmemesi bunlar her zaman Alman markalarda Fransız araçlardan çok daha iyidir.Umarım Pejo Opelin kendi mühendislerne ve alt yapısına karışmazda Opel gibi bir marka da çöpe doğru yol almaz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


dostum mesajdan anladığım kadarıyla 3008'i görmemişsin galiba. benim sözüm kesinlikle 308,208 vb araçlara ve eski otomatik vitesine değil pejonun. biliyorsun bu yeni 3008 ve 5008'de eat 6 şanzıman kullanılıyor ki başarılı otomatiklerden biri eskileriyle karıştırmamak lazım. malzeme yumuşaklığı da var. almanlar kaç yıldır yapıyor fransızlar kaç yıldıra bakarsak pejo 1905 yılında ilk arabası üretmiş ondan önce çelik alanında 100 yıllık tecrübe kazanmış firma vw 1930larda kurulmuş bir firma biliyorsunuz hem de kaliteli araç üretmekiçin değilhalk arabası üretmek için kurulmuş hitlerin emriyle tosbayı ferdinand porcheye ürettirmiş bir firma. franızlara karşı ilginç bir önyargı var bu ülkede anlamıyorum, keza alman ve japonlara karşı da ilginç bir güven var. sonuçta dünya ne 90lardaki halde ne de teknoloji aynı yerde kalıyor. psa motoruna gelirsek uzun süre volvo premium araçlarında kullandı 1.6 dizeli, alman mercedes reno dizellerini kullanıyor biliyorsunuz. demek ki fransızlar araba işine o kadar da fransız değilmiş. alman devi mercedes dahi fransızları araçlarının kalbine koymaktan çekinmiyor.
sonuçta pejo avukatı değilim ama eskiden kalma önyargılarla bakmamak lazım özellikle 3008 ve 5008 pejonun atılım yaptığı, yapacağı modeller olacak gibi duruyor.
reno algısı da tamamaen bizim ülkemizle alakalı bence. senelerce reno 12 ve toros kullanmış bir ülkede (benim de araba kulanmayı 96 torosumuzda öğrendiğimi söylemem gerekir) reno markası= fakir arabası. itiraf etmesek de kitlesel bilinçaltımızdaki algı bu. renoya o para verilir mi? cümlesinin karşılığı ulan o çok para madem paran var niye fakirken aldığımız arabalardan alıyorsundur.
90ları hatırlayın herkesin renosu vardı ama almanyada halk arabası olan vw bizim için lükstü. günümüzde durumun böyle olmadığı da aşikar. meselabizim arabanın talismandan ne artısı var sizce? 160 beygir dizel çift kavrama. içi de fena değil bence.

ben de dahil ülkemize yıllarca sorunlu dsgleri itelemedi mi bu marka? azcık bozuk yolda şangır şungur ses yapmıyor mu dsg? camlardan, kapılardan, önkonsoldan gelen trim seslerinden şikayetçi değil miyiz? ben mi yanlış anlıyorum forumda yazılanları. bu arada çocuğu olmayan iki kişilik bir aileyiz ve arabam yukarıda belirttiğim üzere siyah döşeme. bu siyah döşemenin üzerinde beyaz lekeler kalıyor ve zar zor çıkıyor. kaldı ki karımı dahi yemek yersek elini yıkatmadan arabaya bindirmiyorum yağ vs. olur da leke yapar sağa sola diye. ekranın etrafındaki pianoblack kılcal çizik içinde mesela üstelik sadece yumuşak bezle sildim bir yıldır.
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2017, 13:30:55 Gönderen: Onurr »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13815]Onurr[/MENTION]

Abi ben 3008 i yarım saat kadar inceledim.Dediğin mercedes volvo olayına gelince Mercedes ve Volvo eğer 1.6 dizel üretecek fabrika arge çalışmaları vs vs onlar için aşırı maliyetli olacağı için kolay yoldan onları piyasa ihtiyacı olarak aldı.Yoksa 1.5 dizeli mercedes piyasaya tutanmak dışında maliyeti az olması dışında dci nin başarısından almadı.Vw den tdi ti isteyecek olsa çok daha maliyetli olacaktı onlara keza volvo da öyle.Ben yeni Pejolar berbat para etmez kötü demiyorum.3008 f\p olarakta gayet güzel.Ancak gidin 2008 model bi 307 nin diriliğiyle bi Astranın Golfün diriliği aynı kullanım koşullarında bile çok farklı.  Tasarım olarak zaten Fransızlar kötü araç yapmıyorlar buna katılıyorum.Ancak sadece 90 larda ki Toros mu olay ? Siz hiç latitute kullandınız mı yol yaptınız mı ? Superbin Passatın 120 yle tek elimle direksiyon çevirerek gireceğim yerde 80 le can korkusu yaşatan bi araç başarılı mı olmuş oluyor ? Tirim sesinden bahsetmişsiniz. Gerçekten Pejo da Reno da daha mı az olduğunu düşünüyorsunuz ? Kesinlikle daha az değil. Motor yalıtımı rüzgar yalıtımı yol yalıtımı olarakta bi megane 4 bi golften iyi değil.Yol tutuş olarakta aynı şekilde bi Astradan Leondan iyi değil.Şimdi total olarak bakınca Ben ne sebeple Fransız bir araç alayım diye kendime soruyorum.Sonuç sadece bana tasarım çıkıyor.DSG den bahsetmişsiniz.Acaba Pejo Türkiye de DSG nin 10 da 1 i kadar otomatik vites satmış mıdır ? Bu da imkansız.Her yer zibil gibi DSG araç dolu arıza oranının fazla olması diğer otomatik şanzumanlara göre normal mi evet çünkü zaten kat kat fazla satıyor. Yani ne mercedes motoru iyi olduğu için dci almıştır ne volvo pejo motoru.Tamamen maliyetten kaçmak.A veya C serilerini incelediyseniz 5 yıl önceki bir mercedese göre kalitenin nasıl düştüğünü de görürsünüz.Çünkü artık Mercedeste maliyeti az piyasa araçları üretmeye çalışıyor.Hala gerçek kalitesi ve genleri ise E serisinden başlıyor.Özetle Bmw Mercedes Porsche Audi gibi araçlar üreten Almanlardan Fransızların ilerde olduğunu düşünmüyorum.İlk defa adam gibi ürettikleri araç ise 3008 ardından 5008 dir. Ancak tekrar söylüyorum eğer denk gelir de birgün 5008 ve Kodiaq kullanırsanız aradaki yol tutuş şasi direnci verdiği güven ve araçlardaki tokluğun farkını anlayacaksınız.Benim yaşım 22 abi ben Toros dönemini de görmedim ön yargımds yok marka fanatiği de değilim.Performanslı araç sürmeyi ve bindiğim her aracı incelemeyi severim.Fransız araçlar teknolojik süslemelerle ve tasarımla araçlarını satarken Almanlar yolu tutan yalıtım olarak daha üst seviyede ve uzun süreli kullanımda daha dayanıklı malzemeler kullanarak araç yapıyor.Benim görüşüm bu yönde abi senin düşüncelerine de saygım sonsuz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
ben ötekilerde trim sesi yok demiyorum ama bizimkinde de var ne artısı var diyorum bu hususta. motor meselesine gelinceemin ol mercedesin almanyadan motor alması dci almaktan karlı olurdu bununla beraber bizim motorların eski olduğunu da unutmamak lazım. yanılmıyorsam 90 ya da 95 beygirdi yazılımla 120ye çıkartıldı aynı motor vwde hala 115 beygir. renonun dcisi emin ol daha iyi performans ve yakıt tüketimi sunuyor. neyse sonuçta fransa bana payödemeyecek satılan araçlardan :) uzatmayalım lafı. yol tutuşuna ve konfora gelirsek bence focus hb ve mondeo c-d de bizim ülkede satılan en iyi araçlar. bundan önce de astra j kullanıyordum oda iyiydi gerçi gitmiyordu zaten 1,3 dizel :) golf de iyi araba gel gör ki 138,200 liralık bir araba değil yani.

tamam aldık kullanıyoruz ama kusursuz araçlarmış gibi davranmaya gerek yok bence. vw dediğimiz marka ortalama halk için hatta kriz dönemlerinde alım gücü düşük kitle için otomobil üretmeyi hedef edinmiş bir marka. dsg sorunu da sadece bizim ülkemizde değil tüm dünyada geçerli bir problem yaşın genç ingilizcen vardır yabancı forumlarda da araştırabilirsin. zaten büyük motorlu araçlarına 7 ileri kuru kavrama konulmaması da bu kutuda muhtemel problem olduğunu markanın kabullenmiş olmasından.
son olarak yaş olayını sana söylemişti yukarıda başka bir arkadaşa söyledim dostum.
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2017, 15:17:50 Gönderen: Onurr »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13815]Onurr[/MENTION]

Yok abi ben Toros felan deyince yaşımı ondan söyledim :) Türkiyede ki yollarda ses gelmeyecek araba yok abi zaten ama herkesin önem verdiği noktalar var senin ki tasarımdır benimki şasidir direksiyon hissidir yol tutuştur.Bunlar ihtiyaca göre değişir araç alınırken. DSG de eskiden sorunlar çok daha fazlaydı ben azaldı diye düşünüyorum arıza vermez demiyorum zaten ama en azından iyi niyet garantisi vs yönleri var narin bi şanzuman 130 bin km yi de kavraması bitene kadar gören var.Ancak zaten kavramanın balata gibi ömrü var bu Edc Dct vs her çift kavrama için geçerli ancak bi gerçek var ki kullanım hız sarsıntısızlık vs olarak DSG gerçekten çok mükemmel bi şanzuman piyasadaki en iyisi desem de Premium markalardakiler hariç (Porschedeki Pdk şanzuman gibi) yanlış olmaz.Hiç bir araba Türkiye'de fiyatı değil.İnşallah bir gün kısmet olur da senle yan yana Fransız Alman markalarını inceler bi güzel de virajlı bi yolda deneriz bence düşüncelerin değişir abi :) Neyse renkler ve zevkler tartışılmaz hayırlı günler :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Olay hava yastigina gelmis, bende 2 gun once gordugum bir araci ornek vereyim. Bazen hava yastiginin acilmamasi hayat kurtarir. Arac haftada 2 gun ankara konya arasinda hizli trenden daha kisa surede gidip gelen bir makam araci 2010 audi a6 3.0 fsi quatro 180-200 arasi bir suratle gece esege carpiyor, aracin sol far panjur tampon camurluk hamur gibi ezilmis, camurluk sikistirmis sofor kapisi acilmiyor. Carptiklari esek 4 parca olmus ama Hava yastiklari acilmamis, bu sayede panik yapmadan durabilmisler, acilsaydi toz duman icinde tarlaya ucarlardi. Bu arada arac servis bakimli ve daha once hava yastigi veya tampona mudahale edilen bir kazasi yok.


Çevrimdışı Onurr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 136
    • Profili Görüntüle
havayastığı konusu değişik biraz. muhakkak sensöre denk gelmesi lazım darbenin.