škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Led gündüz farında titreme sorunu

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gökhan_55

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 229
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar otoparkta arabanın önü duvara yakın olunca fark ettim soldaki led gündüz farları bariz şekilde titriyor. Araba hareketsiz ve motor stop haldeyken farkettim.

Başına böyle bi sorun gelen var mı?


Çevrimdışı jackalcarlos_18

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 571
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gökhan_55;622829
Arkadaşlar otoparkta arabanın önü duvara yakın olunca fark ettim soldaki led gündüz farları bariz şekilde titriyor. Araba hareketsiz ve motor stop haldeyken farkettim.

Başına böyle bi sorun gelen var mı?


Otomatik far modundan çikarip tekrar denesene. Eger otomatik modda iken oyle yapiyorsa duvardan yansiyan işik sonucu otomatik isik ayarlamasindan girip cikmaya calisiyor olabilir hani boyle tunele giril cikarken ki olay gibi. Eger otomatik aydinlatmadan ciktigindahala devam ediyorsa o zaman ya ampulle akalai ya da onun yuvasiyla alakali bir temssizlik falan olabilir


Çevrimdışı dr.hsyn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
Akünün voltajı araç çalışmayınca düşük kalmıştır, biraz çalıştırıp öyle bakın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Gökhan_55

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 229
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar araba ambition onun için oto far yok ve yeni stop etsemde sol far yapıyor bunu araba 4000 km de 2016 model


Çevrimdışı kavih

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 229
    • Profili Görüntüle
bende de ledlerde değil de sol kısa farlarda titreme var. otoparka girince bazan fark ediyordum.


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
aynısı benimde başımda hemde sol far. ama park ışığı konumdayken yapıyor benimki parlak ışık olan gündüz led i konumunda yapmıyor. Sende araç çalışmaz durumdayken farkettiğine göre seninkide aynı. Neyse servise götürdüm önce normal dediler ısrar ettim randevu aldım tekrar götürdüm 1 gün incelediler far ledi, led kapağı ve 3 adet vida sipariş edildi sonra parçalar gelince çağırdılar gittim taktılar akşam oldu aldım  aracı değişen hiç bir şey yok. dedim ne olacak dediler fabrikayla görüşüp sana döneceğiz.
15 gün sonra aradılar dediler normal, sorun yok, olabilirmiş, yapacak bir şey yok. halbu ki far komple değişse sorun düzelecek kaç tane oto elektirikçi aynı şeyi söyledi ama servis ısrar ediyor normal diye olabilir bir sorunmuş düzelmezmiş.
sizde servise götürürseniz ve ne cevap alırsanız bana da bildirirseniz sevinirim



Çevrimdışı jackalcarlos_18

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 571
    • Profili Görüntüle
Skoda Çek fabrikasına aldıgınız hizmet ve belgeler ile geri dönüş yapın. Siz bunları üretirken titremesi normal olsun diye mi üretiyorsunuz yoksa bu Türk servisleri mi bizi kazıklıyor diye sitemkar ve alaylı bir yazın Almanca bilen bir komşusunuz tanıdık varsa öyle cok daha etkılı olur. Bak o zaman 10 gün içinde nasıl servis seni cagırıp ozur dılıyor. Ben daha önce Opel Astra ve Renault Fluence de böyle sıkıntılar yaşadım servisle. Üretim yerine kendi dillerinde mailler attım 10 gün içinde bir özürler bir telafiler ki görmeyin.


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gökhan_55;623292
Hangi servise gitmiştiniz?

Tabzon CKR servis


Çevrimdışı Bilgic

  • Nová Fabia III Combi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1325
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ysfysr;623299
Tabzon CKR servis


Trabzon servisinden de herkes çok memnun oysa ki. Siz durumu önce Yüce Auto'ya daha sonra çözülmez ise Çekya'ya iletin.


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: jackalcarlos_18;623294
Skoda Çek fabrikasına aldıgınız hizmet ve belgeler ile geri dönüş yapın. Siz bunları üretirken titremesi normal olsun diye mi üretiyorsunuz yoksa bu Türk servisleri mi bizi kazıklıyor diye sitemkar ve alaylı bir yazın Almanca bilen bir komşusunuz tanıdık varsa öyle cok daha etkılı olur. Bak o zaman 10 gün içinde nasıl servis seni cagırıp ozur dılıyor. Ben daha önce Opel Astra ve Renault Fluence de böyle sıkıntılar yaşadım servisle. Üretim yerine kendi dillerinde mailler attım 10 gün içinde bir özürler bir telafiler ki görmeyin.

infoline@skoda-auto.cz adresine mail attım bakalım ne olacak

Alıntı yapılan: Bilgic;623303
Trabzon servisinden de herkes çok memnun oysa ki. Siz durumu önce Yüce Auto'ya daha sonra çözülmez ise Çekya'ya iletin.

Olaydan sonra önce yüce oto sonra doğuş otoyu aradım önce ilgilendiler sonra biz servisin ne dediğine bakarız onların dediğinden başka çözüm sunamayız dediler.Grubunuzdaki başka servislere yönlendirin beni örneğin vw. olmaz diyorlar trabzon bölgesinde tek servis CKR sonra en yakını samsunda varmış bu iş içinde oraya gidilmez herhalde
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2017, 15:16:32 Gönderen: enoktakenokta »


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar çek cumhuriyetine attığım maile cevap verdiler

[10:01, 3.10.2017] +90 537 898 88 88: Dear Mr. Yasar,

we received your email, in which you expressed your dissatisfaction with the vehicle Skoda Fabia, year 2015.

We regret very much that you have had difficulties with a product of our company and we apologize on behalf of the manufacturer.
We examined your complaint and passed it for direct handling to our representation in Turkey, company Yuce Auto. The importer
organization representing the brand Škoda is entitled to respond to all queries, comments, claims / complaints of customers in
accordance with current legislation of your country and warranty and claim conditions as well as with the approved repair
technology.

We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favor the brand
Škoda.

Kind regards,

önce özür dilediler durumu yüce otoya bildirdiklerini söylediler sorunu takip edeceğiz felan umarız skodayı tercih etmekten vazgeçmezsiniz felan bakalım ne olacak


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
ona cevaben de bu maili attım

 Dear Sir / Madam,
First of all, thank you for responding to my mail. Since none of your representative turkey office reply to me, I am surprised when I got your mail. I tried to reach offices in Turkey but I could not get any result. That is why; I want to ask how you are going to solve my problem. You said you passed my complaint to Yuce Auto but you did not mention the process to take place. I don’t know if you are going to give me something to follow up the process but I hope you will solve my problem as soon as possible.
Best Regards,
Yusuf Yasar


 mailime cevap verdiğiniz için tşk. Türkiyedeki hiç bir ofisinizden cevap alamadığım için sizin dönüşünüz bana bir süpriz oldu. Temsilcilerinize ulaşmaya çalıştım fakat herhangi bir sonuca ulaşamadım, bu yüzden sorunumu nasıl çözeceğinizi sormak istiyorum. Şikayetimi Yüce oto ya ilettiğinizi söylediniz fakat nasıl bir süreç gerçekleşecek bahsetmemişsiniz. Takip edebileceğim bir sistem mi vereceksiniz biilmiyorum ama umarım sıkıntıyı en kısa sürede çözebilirsiniz.TŞk yusuf Yasar


Çevrimdışı Gökhan_55

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 229
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar ufak bi hasar sonucu ön sol far değişti ama dikkat ettim titreme devam ediyor. Anladım ki sorun farda değil sistemde gibi ya da belkide sorun bile değil biz takılıyoruz


Çevrimdışı ysfysr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
evet bencede sorun elektrik sisteminde. ama sorun değil noktasında katılmıyorum eğer bu araç alındığında böyle değil de sonradan oluşan bir şey ise sorun büsbütün elektrik sisteminde olsa da bu bir sorundur.