Kendi garanti uzmanlarının elle yazdığı bir tutanak var idi onu almayı akıl edemedim; sorunun kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını ve garanti kapsamında tüm kaputun ücretsiz boyanabileceğini ama ikinci el değer kaybının asgari düzeyde kalması için müşterinin kasko şirketinden mini onarım kapsamında lokal boya yaptırabileceği yönünde bir açıklama vardı.
Sonrasında ben Yüce Oto ile çağrı merkezi üzerinden değer kaybını tazmin etmeleri için görüştüm, döneceklerini söylediler; sonra da And Oto aracılığı ile döndüler ve 1 düzenli bakım hediye edebileceklerini söylediler.
Ben de dalga mı geçiyorsunuz dedim, lütfen teklifi hiç mantıklı bulmadığımı İstanbul a iletin dedim ve ilçe hakem heyetine başvurdum yanıt bekliyorum şimdi.
Kaportanın delinmeye, korozyona ve paslanmaya karşı 12 yıl garantisi varmış. Ancak bizim sorunumuz böyle bir şey değil. Bizim ki daha önce Yargıtay kararlarına göre Skoda tarafından 3 yıl olarak belirlenmiş.