Aldığım bayiye dün mail atarak durumu bildirdim.Sabah dönüş yaptılar bazı araçlarda şemsiye çıkmadığını ama geri dönüş yapıp kendilerini uyardığım için şemsiyemi ayırdıklarını gelip alabileceğimi ya da kargoyla yollayabileceklerini söylediler. Bende bugün yolum düşünce uğradım şemsiyeyi aldım.İlgili davrandılar taktir ettim.
Bunun Türkçe meali şu. Aslında bizim şemsiyenin olmadığından haberimiz var. Müşteri uyanmazsa biz de salağa yatıyoruz, sesimizi çıkarmıyoruz. Ama müşteri uyanırsa ve şemsiyesini isterse hemen veriyoruz.
O araç geldiğinde eksiği, gediği, vuruğu, kırığı bayinin sorumluluğundadır. Size eksik verip sonradan böyle davranmaları taktir edilecek bir durum değil bence.
Bu işin doğrusu; araç teslim edilirken şemsiyenin olmadığı ve müşteriye bir şekilde temin edileceği yönünde olmalı idi!