Bu servislerin birbirinden farkı yok malesef. Bu yılın temmuz ayında superb aldım. 2016 model aracın uzatılmış garantiyle birlikte 3 yıl daha garanisi var. Tatile çıkacağım için 29.500 de aracın 30.000 rutin bakımını Konya da serviste yaptırdım. 4.500 km yapıp tatilden dönerken yolda "aracınızda ani yağ basıncı düşüşü var aracınız stop ettirilmiştir" uyarısıyla arac durdu. Skoda genel merkezine ulaşamadım, sağolsun kasko şirketi çekiciyle aracı servise götürdü. Servis birkaç gün sonra motorun zarar gördüğünü söyleyip tamir etmek istedi. Bende tamir edilmiş motoru olan bir araca binmek istemediğimi belirttim.
Durumu doğuş otoya ve skoda genel merkezine bildirdim, maşallah onlardan da ses seda gelmedi. Ben onlara servisi şikayet ediyorum onlar ise, servise durumu bildirdik diyorlar.
İkame aracı bile 6 gün sonra verdilerir, verdikleri araçta opel corsa idi. Bayram gezisinide bununla yaptık. Servis motoru tamir ettikten sonra aracı teslim etmek istedi. Anlaşıldıki (onlar yağ müşirinden yağ kaçırmış diyorlar) bence alttaki yağ tıpası sıkılmadığından veya diş attığından motorun yağı boşalmıştır.
Bu şartlarda bende mahkemeden tespit yaptırdım. Bilirkişi değer kaybına ve arızaya ilişkin tespitlerini yaptı. Yakında tüketici mahkemesine dava açacağım.
Hala doğuş oto dan ve yüce otodan dönüş olmadı. Araçtan çok memnunuz ama servis ve disbrütörlerden asla.
Siz siz olun her gün aracın altına eğilip yağ kaçağı olup olmadığını kontrol etmeden araca binmeyin, espri bir yana inanın bu araçla artık uzun yola çıkmaya korkuyorum. Şehir içinde kullanıyorum. TEŞEKKÜRLER SKODA. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BUDUR