škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yaşadığım sorunlar tavsiyeleriniz benim için yol gösterici olucak

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Öncelikle tüm Skoda severlere selamlar
2016 yılı 1.ayında 1.6 tdı syle  manuel araç satın aldım aldığım günden beri araç boşta beklerken ayağımı debriyaj çektiğimde tıkırtı oluşuyordu yetkili servise ilettim parçanın güncellenerek 6 ay içinde değişeceğini söylediler bekledim ilgili parça gelmeyince  tam 19 ayı bulan bi süreç sonunda şanzımanı komple değiştiler problem onlara göre çözüldü ama ben yine aynı sesi belirli aralıklarla yaşıyorum yüce otoyla artık neredeyse her gün e-mail üzerinden görüşüyoruz varılan nokta aracın mevcut işleyişini tehlikeye atacak bi durum olmadığı için yapacak bir şey yokmuş bende ısrarla devam ettiğini ifade ediyorum ama çözüm Yok
*Multimedia  yerinden oynuyor alttan Yukarı iterek video çekip attım 150 binlik araçta normal bi durummuş
* ön yolcu koltuğu sırtlığı ses yapıyor değişmesi lazımmış ama parça Türkiye’de Yok geldiğinde sanayide herhangi bi döşemeci döşemeyi söküp takacakmışlar
* anahtarsız girişte ilk basışta arıza var dedim değişmesi lazımmış ama garanti için video çekilecekmiş
* ön konsol gösterge ekranından  gelen sesi hiç demedim
Araçımın garantisinin bitmesini 2 ay var ve ben ne yapabileceğim konusunda kararsızım yasal yollara müracaat edip tüketici mahkemesi yolu ileçözümlemek istiyorum ama süreç nasıl ilerler hiç bi fikrim Yok bu konuda siz değerli forum üyelerinin fikirlerini almak isterim


Çevrimdışı DOĞUSER

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 99
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Style;626487
Öncelikle tüm Skoda severlere selamlar
2016 yılı 1.ayında 1.6 tdı syle manuel araç satın aldım aldığım günden beri araç boşta beklerken ayağımı debriyaj çektiğimde tıkırtı oluşuyordu yetkili servise ilettim parçanın güncellenerek 6 ay içinde değişeceğini söylediler bekledim ilgili parça gelmeyince tam 19 ayı bulan bi süreç sonunda şanzımanı komple değiştiler problem onlara göre çözüldü ama ben yine aynı sesi belirli aralıklarla yaşıyorum yüce otoyla artık neredeyse her gün e-mail üzerinden görüşüyoruz varılan nokta aracın mevcut işleyişini tehlikeye atacak bi durum olmadığı için yapacak bir şey yokmuş bende ısrarla devam ettiğini ifade ediyorum ama çözüm Yok
*Multimedia yerinden oynuyor alttan Yukarı iterek video çekip attım 150 binlik araçta normal bi durummuş
* ön yolcu koltuğu sırtlığı ses yapıyor değişmesi lazımmış ama parça Türkiye’de Yok geldiğinde sanayide herhangi bi döşemeci döşemeyi söküp takacakmışlar
* anahtarsız girişte ilk basışta arıza var dedim değişmesi lazımmış ama garanti için video çekilecekmiş
* ön konsol gösterge ekranından gelen sesi hiç demedim
Araçımın garantisinin bitmesini 2 ay var ve ben ne yapabileceğim konusunda kararsızım yasal yollara müracaat edip tüketici mahkemesi yolu ileçözümlemek istiyorum ama süreç nasıl ilerler hiç bi fikrim Yok bu konuda siz değerli forum üyelerinin fikirlerini almak isterim

Merhaba,
 Tüketici mahkeme süreci ile ilgili bilgim yok ancak, bu bahsettiğiniz sorunların hepsinin garanti bitmeden kayıt altına aldırmış olun, serviste kayıtlı olduğunu gösteren servis formlarından mutlaka elinizde bulunsun.
 Çünkü bundan önceki fiat marka arabamda garanti süresinde benim tespit edipte serviste ustanın tespit edemediği ve her ne hikmetse garanti bitince aynı ustanın arızları fark ettiği durumda beni kurtaran tek şey aynı şikayetlerin aslında garanti kapsamındayken başlamış olmasıydı ve bunu ne yazık ki servis yetkilileri inkar ettiğinde yine beni kurtaran tek şey servis kayıt formlarının elimde olmasıydı.


Çevrimdışı Style

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Hepsini kayıt altına hatta videoları çekip saklıyorum beni üzen kısmı mevcut sorunlar var ama herşey çok normalmiş gibi hareket etmeleri 2011 model superb  mi 5 yıl kullandım tek sorun yaşamadım