škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2.0 prestige ve laurin 4x4 lere yazılım

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Rivaldinho

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Slmlar... arkadaşlar  superb 3 lerde (2015-2018) yazılım ile aracın performansini artıran varmi? Şu acidan bilginize ihtiyacim var... passatlarin yeni kasa 2.0 bleumotion 4×4 lerde 0-100 km ivmelenmesi 6.1 saniye ... hatta bir 2. El satıcı ekstra passat yazılım yaptırarak 5.4 saniye seviyelerine indirdiğini açıklamış aracın ilanlarina... skoda da motor ve şanzıman olarak  aynı grupta....
Yani passatla aynı performans yakalanirmi? (6.1 saniye)


Çevrimdışı khalil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 602
  • KAMIQ
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Rivaldinho;631734
Slmlar... arkadaşlar  superb 3 lerde (2015-2018) yazılım ile aracın performansini artıran varmi? Şu acidan bilginize ihtiyacim var... passatlarin yeni kasa 2.0 bleumotion 4×4 lerde 0-100 km ivmelenmesi 6.1 saniye ... hatta bir 2. El satıcı ekstra passat yazılım yaptırarak 5.4 saniye seviyelerine indirdiğini açıklamış aracın ilanlarina... skoda da motor ve şanzıman olarak  aynı grupta....
Yani passatla aynı performans yakalanirmi? (6.1 saniye)

Merhaba. Evet Muhtemelen aynı motor, aynı şanzımanlardaki araçlar olduğu için Turboları da aynı ise yazılım ile aynı performansı (5.4sn) yakalamanız mümkün.
Forum sponsoru EcuFast firması ile bu konuyu görüşmenizi tavsiye ederim.
http://www.ecufast.com.tr/
http://www.ecufast.com.tr/response/main/Skoda/Superb/049999992015%20-%3E%20.../2.0%20TDI%20CR%20190%20hp
Ben 1.2 TSI Rapid (90Hp) ile aynı motora sahip 1.2 TSI Golf7 (110Hp) 'den daha yüksek bir güç artışı (120Hp) ile 0-100km/h ivmelenmeyi (9.6sn) yakaladım mesela.
Dediğim gibi firma yetkilileri ile görüşürseniz daha sağlıklı bilgi elde edersiniz. iyi günler...
« Son Düzenleme: 17 Ocak 2018, 08:47:07 Gönderen: khalil »


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Yazılımla gücü artırabilirsiniz ancak 6 sn altı değerleri motoru riske atmadan yakalamak zor. Passattaki 240hp motor eski 170hp olup  yazılımla 190hp yapılan motordan farklı koda sahip. 240hp motor tamamen yeni bir motor ve çift turbolu yani blok aşırı beslemeye dayanacak güçte.
Motor omrunden feragat ederek 170 hp motorlar bile buyuk turbo ve yazilimla 250+ hp uretebiliyor.
Tabi risk almaya değip degmeyecegi tartışılır.
BMWnin buna benzer aşırı beslemeli motorlarının hiçbirisi turkiyede tutmadı.


Çevrimdışı srknyxl

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 60
    • Profili Görüntüle
2.0tsi 4x4 e yabancılar neler neler yapıyor 400+ hp ler havada uçuşuyor. Dizelde de ufak bi dokunuştan kimseye zarar gelmez. Durduğunuz kabahat. Her 15bin bakımının ortasında 7500 de bir yağ ve filtre de değişirsiniz içiniz rahat eder.


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Dizel motor surekli yüksek basınca maruz kaldığı için sorun çıkarma olasılığı daha yüksektir. Ayrıca bizde turkiyede aracı bedavaya alsak sorunlar çok canımızı sıkmaz.
Küçük bir örnek veriyim arkadaş 6 yaşında bir 7.40d aldı. Aracın sıfır vergisiz fiyatı 250bin, 6 yaş ikinci elde o paraya alındı. Tüm bakımları yapıldı 1 hafta sonra uzun yolda araç silindiri yarıp kol çıkardı. Çıkma motor blogunu yasal olarak ruhsata işletmek mümkün değil. Serviste  sadece blok fiyatı 20bin euro, komple motor 50bin euro ve 1 ay beklemek lazım.
Aslında sorun sadece arıza değil artan güç motoru bitirir, benzin kadar yağ yakarsın. Sürekli gazlanan WRX STI bakım aralığı 3veya 5bin km dır. Formula 1 deki araçlarda standart 2.0 benzinli ama 1000 beygir, motor ömrü ise yaklaşık 1 yarış.