Yenilenen SUV modellerinde, genel bir kasayı alçaltma eğilimi izliyorum.
Yeni Ford Kuga ve yeni Tiguan' dan sonra, Kamik' de bu trende uygun bir araç olmuş.
Bu değişikliğin araçların üretim maliyeti ile ilgili bir gerekçesi olabilir diye düşünüyorum.
Ancak, üstten bakılınca SUV, alttan bakılınca yükseltilmiş steyşın araç görünümüne, gözüm hala alışmadı.
Buna ilave olarak, B sınıfında olan bu aracın boyu, C sınıfındaki Yeti ve Karok tan daha kısa olmasına rağmen, aks mesafesi her ikisinden de fazla. Aracın içini genişletme hamlesinin sonuçları, yine, biraz göz alışması istiyor, çünkü dış hacim oranları bükülmüş.
Donanım ve konfor özelliklerini değerlendirmiyorum. Neticede satıcılar, ülkeye ve satış hedeflerine bakıp, lego yapar gibi üretiyorlar
(Arka havalandırması var, kolçak yok)