škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda en az şikayet alanlar arasinda...

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13384]Forever[/MENTION]

Hocam takılmak değil iyi oturmuş bir sert plastikte ses yapmayabilir ancak Sert malzeme=Ses bu olay bu kadar basittir.Her araçta sert plastiğin kalitesi de aynı olmaz o da ayrı konu ama his görünüm uzun ömürlülük ve sessizlik için yumuşak malzemeler kullanılır.Tabi olay sadece dış parçalar değil bir kapının iç tirimleri de önemlidir sessizlik olması için.Zaten dediğiniz gibi kademeli olarak geliyor Vag gruba.Passatta 2016 ya kadar higline de standart değilken sonra standart oldu.Yeni Suv Karoq ta da hayalet standart.Ancak bi Elektrikli bagaj kapağı 10 renkli ambiyans aydınlatma ise Skoda da daha önce kullanıldı.Hatta gene dediğim gibi daha Passatlarda geri görüş kamerası bile opsiyonel :) Dediğinizi anladım ancak 3. Sınıf derken kalite olarak 3. Sınıf diyemeyiz insanlarımızda Vw Skoda ya kaliteli yap derse yapar dandik yap derse dandik yapar gibi bir algı var.Böyle birşey kesinlikle yok demek istediğim bu.Kalite teknolojinin daha erken kullanılaması değil ve bence Octavia Jetta dan Superb Passat tan kaliteli araçlar.Manuel şanzumanda Superb Passat farkı 7 milyarken DSG de 20 oluyor Avrupa da Superb pahalı oluyor ülkedeki Vw aşkı sayesinde Doğuş fiyatları şişiriyor da şişiriyor tamamen ambleme para vermektir burda olay Audi gibi kalite farkına para vermek değil demek istediğim buydu hocam yoksa hepsi aynı babanın farklı çocukları :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
skoda avrupada çok tutulan bir araç ama kendi içinde bağımsız hareket edemiyor. VW öne çıkmasını istemiyor. bu sebeple aynı motora sahip olduğu halde daha düşük beygir ve özelliklerle skoda piyasaya sunuluyor. ama VAG grubu bunu yaparken kendi bacağını kesiyor. daha düşük seviyedeki araçlarda bile pek çok özellik standard olarak eklenmeye başlayınca skoda geriye düşüyor. yine de bir VW'ye göre artıları da yok değil ve nispeten ana özellikler baz alındığında daha uygun fiyatla sunuluyor. son dönemlerde teknik özellikler gördüğüm kadarıyla artmış durumda.
 

benim aldığım dönem passat'da olup superB'de olmayan 4 özellik varken; skoda da olup passat'ta olmayan 11 özellik vardı. biri sportif eğilimli iken diğeri konforu ön plana almıştı ben konforu seçtim. passatın içi dar koltukları rahatsız geldi bana. kısaca passatı öne çıkaran marka imajı.
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2018, 13:05:05 Gönderen: YEKE »


Çevrimdışı wertasd

  • Sabreden Derviş
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1018
    • Profili Görüntüle
Tamda öylede değil. 2.0 dizel VW grubunda hala 150bg iken Superb'de 190bg.lik kullanılıyor.
VW grubu kendi içinde ayarlamalar yapıyor. Ayarlarını ben seviyorum. Tam bana göre :)
Marka fanatiği değilim.


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Aşağıdaki linkini verdiğim içerik, hem haber, hem de yorum içeriyor.

Haber kısmında, önemsediğim iki nokta var:
1. Skoda' nın kendi ülkesindeki fabrikalardaki üretiminin bir kısmının, ülke dışına (Almanya' ya) kaydırılacağı,
2. Skoda markasının yeni teknolojilere ulaşmasının, vag grubu tarafından zorlaştırılacağı.

Yorum kısmı ise, Skoda' nın üvey evlat muamelesi görmesi olarak tanımladığım ve bu başlıkta da değinilen, konularla ilgili..

Vag grubunun markaları arasında, teknik olarak, pekçok fark mevcut (Üstelik, derinin altında, vücudu oluşturan parçalar, tıpatıp aynı iken..) Boyasından, sacına,  kaplama/trim malzemesine kadar, pekçok alanda, çeşitli detaylar, uzun uzun yazılabilir.

Ancak, hepsinin altındaki prensip aynı.

Otomotiv endüstrisini oluşturan ağa firmalar, biz tüketicilere ne kadar ilerici, çevreci, tüketici dostu, sevgi pıtırcığı, vb. görünmeye çalışırlarsa çalışsınlar, kendi operasyon cephelerinde yürürlükte olan  anayasa, “hard core” vahşi kapitalizmdir.

Bu firmalardan birisi, hangi şekilde daha fazla ciro elde edeceğine inanıyorsa, o şekilde hareket eder.. bunun için, bünyesindeki bir markanın, bir modelin, yada bir donanımın fişini çekmesi gerekiyorsa, tereddüt etmez.

https://tr.motor1.com/news/182584/volkswagen-skodanin-avantajlarindan-rahatsiz/


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
Superbi son neslinde olması gerekenden bir tık fazla iyi yapmışlar. ilgi skodaya kaymış sorun bu :)


Çevrimdışı macrostr

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 735
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: özdil;633013
Superbi son neslinde olması gerekenden bir tık fazla iyi yapmışlar. ilgi skodaya kaymış sorun bu :)


Kesinlikle doğru tespit, VW'nin superb'e cevabı arteondur.


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: wertasd;633002
Tamda öylede değil. 2.0 dizel VW grubunda hala 150bg iken Superb'de 190bg.lik kullanılıyor.
VW grubu kendi içinde ayarlamalar yapıyor. Ayarlarını ben seviyorum. Tam bana göre :)
Marka fanatiği değilim.


Passat highline 3 farklı 2.0 tdi seçeneği var. 150 bg, 190 bg ve 240 bg 4 motion.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13655]miyop[/MENTION]

Demek istediğim de buydu bunu okumuştum.Skoda eskiye nazaran Vw in gerisinde değil ve Vw bunun farkında haliyle tüketici de öyle.2005 Passatla Superb arasında çok fark varken şu an çoğu insanın gözünde en azından benim çevrem Skoda daha mantıklı ve kalitesi hiçte geriye itilmiş değil rekabetçi bir kalite ve işçilik var. Ancak Vw artık o kadar da ağır baba değil çünkü hissenin büyük kısmı Porsche de. Bu haberin bir gerçekçiliği olsa idi bence Karoq gibi teknolojilere sahip bir araç çıkmazdı ya da yenilenecek Fabia da bi o kadar iyi. Kodiaq aynı segment olmasa da Tiguan satışlarını etkiledi global olarak ve Vw uzun Tiguan çıkardı :) Şu an ki kalite ve teknoloji olarak benim gözümde bilinçli bir tüketici Vw değil Skoda tercih eder biz de öyle yaptık iyi ki yaptık :) Skoda bir de C hb araç çıkarsa Vw in halini düşünemiyorum :))) Ancak dediğim gibi Skoda ya müdahalesi Vw in artık eskisi gibi olamadığı için zaten Skoda bu kadar gelişti :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
[MENTION=14601]Cagri33[/MENTION]

Skoda’ nın katettiği aşamalar konusunda, söylediklerinize katılmakla birlikte, teknolojinin her zaman kalite getirmediğini de vurgulamak isterim.

Skoda, Yeti nin yerine, Karok u piyasaya sürerken, hayalet gösterge ve bunun gibi pekçok teknolojik yenilikle konsolun üzerini doldurdu belki, ama arka bağımsız süspansiyonu (sadece 4x4 Karoklarda mevcut, Yetilerde standarttı),  Varioflex koltuk sistemini (Karokta opsiyonel olarak alınıyor, Yetilerde standarttı) ve daha nice önemli donanımı iptal etti. Endüstri şakşakçısı otomobil medyası, konsolun üzerindeki, maliyeti nispeten ucuz, yeni teknoloji oyuncaklarını anlata anlata bitiremezken, kaldırılan özelliklere pek değinmedi.

Hem, önceki mesajımda belirttiğim haberin genel habercilik tavrından uzak olması, hem de, yukarıda bahsettiğim, kaldırılan donanımlar nedeniyle, haberin doğru olma ihtimali, gerçek olmama ihtimaline göre, bence daha fazla.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13655]miyop[/MENTION]

Hocam Vw zaten kendisi de bağımsız süspansiyonları maliyetten kaçmak için kaldırıypr hatta a3 ün dizelinde golfün dizelinde bağımsız süspansiyon mevcut değil tıpkı leon octaviada ki gibi.Teknolojinin kalite getirmediğine katılıyorum ancak zaten Skoda teknoloji olarakta geri değil bunu demek istedim.Yurt dışında sim sos bağlantılı Skoda araçlar.Passatta teknolojik tek 2 artı Hayalet gösterge olması(o da 2 sene opsiyoneldi) ve masajlı ön sürücü koltuğu.Bu ikisine karşın superbte  da 5-6 tane daha işlevsel ve önemli teknolojiler var :) Passatta Led ön farlar var ancak Superbin bi xenon aydınlatmasına göre çok zayıf.Teknoloji olarakta çok geriden gelen bir marka değil. Ürünlere zam yapacak olması Skoda nın en alt plana iteleceği anlamına da gelmez sadece fiyatları Vw e biraz daha yaklaşır ama gene de en az şu an sattığı kadar satar :) Artık Türkiye de bile bir yer edinmeye başladı Skoda. Superb D segmentte İnsignia Mondeo Talisman a4 bmw 3 serisi gibi araçlardan çok sattı.İnsanların gözünde ki ön yargılar kırılmaya başladı marka algısı olarak.Bence Skoda yükselişine devam edecek bakalım ilerleyen günlerde neler olacak :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi