Her gün araç kullanıyorsanız akü yönünden herhangi bir yükü olmayacaktır. Bir hafta 10 gün bırakırsanız sorun olabilir. Yine de çekim anındaki çektiği akıma bakmak lazım.
Bu bahsettiğiniz sanırım darbe/sarsıntı halinde stand-by durumundan kayıta başlama hali. Benim söylemek istediiğim bu özellik değil. Kamera sürekli çekim modunda olup fakat sadece aksiyon/hareket varken o aksiyonun ayarlanabilen sadece 5-60 saniye öncesi ve sonrasını kayıt etme özelliği. Ev/iş tipi DVR cihazları kullananlar bilir. Hatta cihazda sürekli hareket halinde olan bir bölge varsa (rüzgarda sallanan ağaç dalı gibi) o kısmı da maskeleyebiliyorsunuz (kayıt için dikkate almıyor). Bu özellik park halinde çok gerekli. Aykut beyin dediği harekete duyarlı olma özelliği bu durumu karşılıyor sanırım.
Hocam sürekli çalışan kamera, çalışmayan aracın aküsunu tam 4 günde bitiriyor. Tecrübeyle sabittir. Günde 1 saat çalışan aracın aküsünü de 7. günden sonra kritik duruma kadar zayıflatıyor. Yani, her türlü, aküyü haftada bir defa tam şarj etmesi gerekecek.
2 adet 20k paralel bağlı power bank, 5->12v yükseltme devresi ile, bendeki araç kamerasını 56 saat cıvarında çalıştırıyor. Kamera Blacksys CF100, 280ma akım çekiyor, gerilim 12v.
Hareketli kayıt ile ilgili yorumunuz ben yanlış anlamışım.
Bendeki kamera, aynı ev tipi DVR cihazları gibi çalışıyor. Harekete duyarlı olarak set edilirse, cihaz sürekli aktif çalışıyor, kaydedilen hareketsiz görüntüler siliniyor, hareketli görüntüler ise farklı klasörde kalıyor.
Başka bir model araç kamerası almıştım, cihaz park moduna alununda uyku moduna giriyor ve kapanıyor. Hareket algılarsa, uyku modundan çıkıp kaydetmeye başlaması minimum 2-3 saniye zaman alıyor. Bazen hareketi hiç algılamıyor.
Ben de tecrübe etmeden önce sürekli kayıt yaparım oalrak düşünmüştüm, ancak iş uygulamaya gelince, farklı bulgular çıkıyor ortaya.