škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni Doblo (tipsizlik abidesi)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Tofaş’ın Bursa’deki fabrikasında üretilecek olan  Fiat Doblo, yılda 120 bin adetten fazla üretilerek 50’den fazla ülkeye ihraç edilecek.







Fikri mülkiyet hakları Minicargo projesinde olduğu gibi Tofaş’a ait olan yeni Fiat Doblo, 2010 yılının Şubat ayına doğru Avrupa pazarlarında ve 'de satışa sunulacak.Kabin içinde 7 kişiye kadar oturma alanı sunabilen ve çok sayıda eşya saklama haznesine sahip yeni Fiat Doblo’da elektrikli arka camlardan her bir yolcu için ayrı ayrı ayarlanabilen otomatik klimaya kadar birçok konfor unsuruna da yer veriliyor.







Yeni Fiat Doblo, ilk etapta biri benzinli ve üçü dizel olmak üzere toplam dört motor seçeneğiyle üretilecek. Motor yelpazesinin tek benzinli motor seçeneğini oluşturan 1.4 litre 95 HP’lik benzinli güç ünitesi dışında Multijet teknolojili 1.3 litre 90 HP, 1.6 litre 105 HP ve 2.0 litre 135 HP’lik turbo dizel motorlar görev yapacak.

kaynak:hurriyet
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
1.3 multijeti 95 hp yapmamışlar, 1.4 fire motorun yerini 1.4 starjet motor almış.Nedenini bilemiyorum ama şu doblolara karşı bi sempatim var


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
arkadan yandan güzel önden kötü. bence bravo-fiorino gibi bişiler yapmayamı çalışmışlar anlamadm. tabi kullanmak ta gerek esas yormlar için. bilgi varmı bilmiyorm ama A stunu ve ön kaput şeklinden eski doblonun şeklini değiştirmişler sadece gibi geliyor bana.


Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir_01;64000
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
connect o kadar teneke de değil yahu :)


Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;64002
connect o kadar teneke de değil yahu :)
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir_01;64000
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse


abi emin ol  dobloyu alırken tipine bakmıyorlar.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Connect taş gibidir ama takozdur işte.Kullanması pek rahat değildir.Aksine doblo yumuşak kullanımı olan sürüş pozisyonu iyi bir ticaridir.Bakmayın yenisinin içi gayet şık olmuş.Arkasıda güzel ama işte çok tipsiz.Birde en sonunda yaprak yay kullanmayı bırakmışlar..Buda konforu arttıracaktır.
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir_01;64003
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:

 abi o sağlam görünmüyor dediğin dingile 1 ton kg inşaat malzemesi yükleyip adanadan urfaya gidiordum. ne dağlara taşlara vurduk 150 - 160 bn kmde (1,5 senede yapılan km) 1 kere alt takıma masraf harcamadık. sadece turbosu birazda hor kullandığımızdan 1 kez değişti o kadar. hatta sattık onu aynısının daha donanımlı sıfırını aldık düşün :) hatta oda eskisin tekrar sıfırlarken bu makyajlısından alcam:D


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Reklam fotoğrafındaki gibi öyle aileler maileler falan alıp kullanmıyor bu arabayı,ticari araç bu sonuçta. Kimse tipe mipe bakmaz alır kullanır.1.3 Mluitjet'i peynir ekmek gibi satar.Bu tarz arabalarda hiç problem değil yok farı eğik yok kapısı şöyle diye.
Bu arada Connect'e bende fazla söyletmem :hanz: bu sınıfta alacağım ilk ticari olur açıkcası :hanz: duygusal bağımda var,kuzenim Ford'da Connect'e az kafa patlatmadı :hanz::hanz::hanz:


Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;64008
abi o sağlam görünmüyor dediğin dingile 1 ton kg inşaat malzemesi yükleyip adanadan urfaya gidiordum. ne dağlara taşlara vurduk 150 - 160 bn kmde (1,5 senede yapılan km) 1 kere alt takıma masraf harcamadık. sadece turbosu birazda hor kullandığımızdan 1 kez değişti o kadar. hatta sattık onu aynısının daha donanımlı sıfırını aldık düşün :) hatta oda eskisin tekrar sıfırlarken bu makyajlısından alcam:D
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mygokhan;64007
Connect taş gibidir ama takozdur işte.Kullanması pek rahat değildir.Aksine doblo yumuşak kullanımı olan sürüş pozisyonu iyi bir ticaridir.Bakmayın yenisinin içi gayet şık olmuş.Arkasıda güzel ama işte çok tipsiz.Birde en sonunda yaprak yay kullanmayı bırakmışlar..Buda konforu arttıracaktır.

 
 katılıyorum. connect biraz serttir. bununda sebebi incecik arka dingilinin makaslı olması :) bildiğim kadarı ile eski kısa transit  minibüs alt yapısını kullanıyor. ama sert kullanıma çok daha iyi dayanıyor.
 
geçenlerde arkadaşıma aldırdm. 28000 liraya 0 90 lık. oldukçada donanımlı makyajlılar amerikaya gidecek diye bayada bir adam etmişler eskisindeki kusurları falan.
 
bu arada connectin ruhsatındaki net ağırlık 1485 kg bizim araçta.


Çevrimdışı Low-Rider

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 236
    • Profili Görüntüle
Önden çok çirkin harbiden ya , arka taraf klasik zaten hepsi birbirinin aynı.



Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;64004
abi emin ol dobloyu alırken tipine bakmıyorlar.
adanalının bu sekıldeki doblaya para verecegını hıc sanmam.dıger memleketlerı bılemem.burda dobloya herıf set atıyor jant cekıyor.klımacı bı tanıdıgım fıorınoyu modluyor.ve o araclar işe cıkıyor.var gerısını sen düşün


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir_01;64011
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..

 bizim eskisi eski nesil 75 likti. şehirler arası max 650 700 şehri içide 600 650 arası gidiyordu. yenisi CR 75 lik. 850 900 arası şehir içi yaptığımzı biliyorum. :)
 
bu arada bizm connecti kullandığmız şartlarda fransızlar 1 ay dayanmıyor tecrübe ile sabit. o konforun bir bedeli var sonuçta.