0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mıcradan bıle ıgrenc.sanmam bızım mıllet buna para vermez.gider teneke connecte para verir bu tıpınden dolayı.gerçi buda teneke ama neyse
connect o kadar teneke de değil yahu
yok yav benım favonun dingil bile connectınkınden saglam duruyor.arabaya arkadan bakınca bıldıgın boruyu koymuslar tekerlerın arasına:++:
abi o sağlam görünmüyor dediğin dingile 1 ton kg inşaat malzemesi yükleyip adanadan urfaya gidiordum. ne dağlara taşlara vurduk 150 - 160 bn kmde (1,5 senede yapılan km) 1 kere alt takıma masraf harcamadık. sadece turbosu birazda hor kullandığımızdan 1 kez değişti o kadar. hatta sattık onu aynısının daha donanımlı sıfırını aldık düşün hatta oda eskisin tekrar sıfırlarken bu makyajlısından alcam:D
Connect taş gibidir ama takozdur işte.Kullanması pek rahat değildir.Aksine doblo yumuşak kullanımı olan sürüş pozisyonu iyi bir ticaridir.Bakmayın yenisinin içi gayet şık olmuş.Arkasıda güzel ama işte çok tipsiz.Birde en sonunda yaprak yay kullanmayı bırakmışlar..Buda konforu arttıracaktır.
abi emin ol dobloyu alırken tipine bakmıyorlar.
nedense ticaride ilgimi fransızlar ve roomster çekiyor.:Dconnect odun gıbı gelıor bana bıde yakıtı cok ıcıyormus dıye soyluyorlar..