Adım anılmış sanırım, kulaklarım çınladı.
GSI hımmm, zor konu karmaşık çok çektim bu arabadan kısa süre içinde almak için ayrı, satmak için ayrı uğraştım.
Basitçe olaya gireyim araba dıştan baktığınızda güzel gelebilir,performansı hoştur hızlanırken yüzünüzde tatlı bir tebessüm olmasına sebeb olur taaa ki önünüze bir araba çıkana kadar aracın frenleri berbat ötesidir test falan edilse 100-0km mesafesi en az 50mt'dir.70hp dizel arabaların 38mt'de durduğunu düşünürseniz 150hp araba için 50mt berbat değil mi? Çok ciddi bi yatırım yapmadıkça bunu normal sınırlar içine düşürmek çok zor(40mt civarına)
Yol tutuş? Önde bilstein, arkada koni ayarlı amortisörlerim vardı herhangi patlakları veya sıkıntısı yoktu.Ön takımım komple elden geçmiş burçlarıma kadar yeniydi lastiklerimde 10.000km kullanılmış toyo. Tek kelime ile fena derecede yetersiz. Hani Opel sahipleri 306 gti, clio rs gibi arabalara laf atarlarya onların yanında yol tutuşu solda 0! Burası skoda forumu şöyle söyleyeyim kullandığınız fabia 1 ler falan çok daha dengeli yol tutuyor.
Kliması ayrı dert yaptırdım tekrar kırıldı klima borusu:D Çalışanı ender zaten tekrar yaptırıcam tekrar kırılacak, kaput içi aşırı ısınıyor headersın üstünde koruması olmadığı için.
Tangur tungurdur biraz bende sadece koltuklar ses yapıyordu yağladım 10 gün sürdü sefam, tıkırtı tekrar başladı:)
İşin özü sadece gider, gazlarsın hevesini alır kapının önüne koyarsın. Yol tutuş, fren, poponun azcık rahat etmesini beklemek çok yanlış.
Şimdiki aklım olsa kesinlikle almazdım, gerçi sattım kurtuldum satmaya çalışan arkadaşlar düşünsün:kiki:
206 gti, 306 gti, clio rs gibi arabalar varken kesinlikle alınmaması gereken bir araba bu modifiye işlerinde, araba konusunda eski kişiler zaten kesinlikle almamanızı söyler onların deviri 10 sene öncesinde kaldı derler:ok:
DİPNOT: BÜTÜN OPEL SERVİSLERİ SİZİ ÇOK SEVER, İYİ DAVRANIR YAĞLI KAPISINIZ ONLAR İÇİN SİZİ KAÇIRMAK İSTEMEZLER:++: