Piyasadaki 16 Yaşında kaliperlerine dokunulmamış bir GSI dan 40 metrede durmasını beklemek çok saçma zaten...
frenleri 1.6 GLS den daha kötü olmasına imkan yok,
Ben Brembo Hava Kanallı Disc + ATE performans balatasıyla ÇOK ÇOK ÇOK iyi bir durma mesafesine sahibim...
Bende aracımı ilk aldığımda, ne kadar ABS den farketmeseniz de, kaliperlerin sıkma kuvvetleri, çalışmaları DENK değildi... bu nedenle fren ciddi manada kötüydü, tamir takımları var, burçlarını falan değiştirip, tamir ediyorsunuz kaliperleri, ilk günkü kıvama geliyor... iyi bir frenci ile bu işi halledebilirsiniz.
abartılacak bir olay değil; toplasan sıfır balata ve disclerle 350TL ye KALİTELİ malzemelerle olayın üstesinden gelebilirsiniz...
HE ORJİNAL OLARAK YETERLİ DEĞİLDİR frenler, ona bende hemfikirim
Yol tutuşa gelince, bence yine yeterli değildir standart olarak ALEMİ CİHAN gelse virajın ortasında sağlam fren yapmış GSI ı bir daha yola oturtamaz
ama koni amortisör ve Orjinal Yaylar + DÜZGÜN Lastiklerle gayet iyi sayılabilecek bir yol tutuşa sahibim ki,
Fenerbahçe Stadının önündeki ( istanbullular bilir) virajda her sabah [ tabiki alışkanlığın verdiği bir avantajda var ] 70km süratle o virajdan rahatlıkla çıkabiliyorum...
çok araba peşimden gelmeye çalışmıştır orda...
(Emrah'ın kullandığı Bilstein ler B4 normal model miydi yoksa sarı olan B6 larmıydı bu da çok önemli tabi...)
STANDART OLARAK BAŞARISIZ bir yol tutuş ve Frenlere sahip...
çok doğru...
Ama Hothach olarak piyasadaki birçok arabadan çok daha iyi bir yerde olduğu bir gerçektir...
Standart 306GTI, VTI da en az bu konularda GSI kadar başarısızdır... VTI sahipleri de her zaman arabalarının durmadığından yakınırlar zaten.
tek avantajları DAHA FAZLA MARKA, DAHA UCUZA bulabilirler parçalarını...
EN ÖNEMLİSİ de;
Performans / KONFOR / DONANIM / Yakıt Tüketimi / DAYANIKLILIK / GÜVENLİK
kriterlerini baz alırsanız, GSI; EMRAH'ın bahsetmiş olduğu "FRANSIZ" ekollerinin önünde olacaktır bence...
Yeterki Doğru Ellerde, doğru şekilde kullanılsın