škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Servisin sorumsuzluğu

Rache · 11 · 3133

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Rache

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 244
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar bayramdan önce Adana Aykan servisine 2016 model aracımı 2. viteste titreme sorunu ve yılık bakımı için  teslim ettim.
Aracımın garantiden volant ve kavramanın değiştirilmesi gerektiği söylendi. tamam değiştirilsin dedim.
ben başka şehirde ikamet ettiğim için aracı orada yaklaşık 12 gün bırakmak zorunda kaldım.

bakım için 4 jantta sökülmüş. sökülen bijon tarafındaki yuvarlak alanları hep çizmişler sorumsuzca sökmüşler lastiği.

aracın silecek ayarına dokunmamışlar bile.  silecek suyunu açınca cam haricinde maşallah aracın her yerine su gidiyor. far ayarına bakılmamış.
 
Aracımın sol arka jantında ki 5 tane bijon kapağını takmamışlar.

Aracımı onlara verdiğim zaman arka taraf kalorifer ızgarasında bir sıkıntı yoktu ve aracıma arka tarafta özellikle son 1 ay kimse binmedi diyebilirim. şimdi baktığım zaman o ızgara yeri ya kırılmış yada içine girmiş yerinden oynamış, sağa sola boşa dönüyor.
motor koruması yapılmış eyvallah ama araca aşağıdan baktığım zaman kapak altından yağ lekeleri duruyor.

Ben bu sorunları evde fark ettim ve araya ertesi gün bayram tatili girdi. pazartesi günü servisi aradım durumu anlattım ilgileneceğiz dediler  aradan 4 gün geçti yine ben aradım ve fotoğraflara bakın dedim o kapaklar mevcuttu arabayı size teslim ettiğimde dedim. adamlar hayır  yoktu fotoğraflara baktık dediler. jant çizilmelerine silecek ayarına en ufak bir yorum dahi yapmadılar. kalorifer ızgarası içinde arkada bir işlem yapılmadı dendi bana.

yinede pazartesi günü gelin aracınızı kontrol edelim dediler.  

servisin bu kadar sorumsuz olması bu arabaya bu kadar para verdiğimi hesabaa katmamaları hiç düşünmemeleri insanı çileden çıkarıyor. bu skoda servisinin kendine çeki düzen vermesi gerekiyor artık.


Çevrimdışı cemoandcemo

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 164
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Rache;639495
Merhaba arkadaşlar bayramdan önce Adana Aykan servisine 2016 model aracımı 2. viteste titreme sorunu ve yılık bakımı için  teslim ettim.
Aracımın garantiden volant ve kavramanın değiştirilmesi gerektiği söylendi. tamam değiştirilsin dedim.
ben başka şehirde ikamet ettiğim için aracı orada yaklaşık 12 gün bırakmak zorunda kaldım.

bakım için 4 jantta sökülmüş. sökülen bijon tarafındaki yuvarlak alanları hep çizmişler sorumsuzca sökmüşler lastiği.

aracın silecek ayarına dokunmamışlar bile.  silecek suyunu açınca cam haricinde maşallah aracın her yerine su gidiyor. far ayarına bakılmamış.
 
Aracımın sol arka jantında ki 5 tane bijon kapağını takmamışlar.

Aracımı onlara verdiğim zaman arka taraf kalorifer ızgarasında bir sıkıntı yoktu ve aracıma arka tarafta özellikle son 1 ay kimse binmedi diyebilirim. şimdi baktığım zaman o ızgara yeri ya kırılmış yada içine girmiş yerinden oynamış, sağa sola boşa dönüyor.
motor koruması yapılmış eyvallah ama araca aşağıdan baktığım zaman kapak altından yağ lekeleri duruyor.

Ben bu sorunları evde fark ettim ve araya ertesi gün bayram tatili girdi. pazartesi günü servisi aradım durumu anlattım ilgileneceğiz dediler  aradan 4 gün geçti yine ben aradım ve fotoğraflara bakın dedim o kapaklar mevcuttu arabayı size teslim ettiğimde dedim. adamlar hayır  yoktu fotoğraflara baktık dediler. jant çizilmelerine silecek ayarına en ufak bir yorum dahi yapmadılar. kalorifer ızgarası içinde arkada bir işlem yapılmadı dendi bana.

yinede pazartesi günü gelin aracınızı kontrol edelim dediler.  

servisin bu kadar sorumsuz olması bu arabaya bu kadar para verdiğimi hesabaa katmamaları hiç düşünmemeleri insanı çileden çıkarıyor. bu skoda servisinin kendine çeki düzen vermesi gerekiyor artık.


hiç şaşırmıyorum artık bunlara , benim aracımın da kapısını ve camını çizmişlerdi. sonradan farkettiğim için bir şeyde yapamadım.

Benim anlamadığım bu arka havalandırma sorunu kronik ama servisler kabul etmiyor bunu , Yüce otoya mail attım onlar da kabul etmedi


Çevrimdışı Ramsey06

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 143
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun ... servis konusunda Ankara'daki AND Skodayı ayrı tutmak lazım. Profesyonel çalışıyolar ve ne zaman götürsem ilgileniyolar


Çevrimdışı fairfight

  • Superb Driver
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 283
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Malesef çoğu servis bu durumda ülkemizde. Ben de Ankara Aydoğanlar servisinden memnun kalmıştım. Düşünenler tercih edebilirler.


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Şunu unutmamak gerekir ki, hem araba kiralarken, hem de kendi arabamızı servise, tamirciye verirken, içinin, dışının her bir tarafının fotoğrafını çekmek gerekiyor. Herkeste akıllı telefon oldukça, zahmet edip mevcut hali kayıt altına almak en doğrusu!


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rsimsek;639503
Şunu unutmamak gerekir ki, hem araba kiralarken, hem de kendi arabamızı servise, tamirciye verirken, içinin, dışının her bir tarafının fotoğrafını çekmek gerekiyor. Herkeste akıllı telefon oldukça, zahmet edip mevcut hali kayıt altına almak en doğrusu!


Hocam aslında bu bizim değil servisin yapması gereken bir uygulama. Servisin yaptığı işe ve müşteriye değer verdiğinin göstergesidir. Ayrıca aracı aldıkları gibi teslim ettiklerini müşteriye ispatlamaları açısından da önemli.
Geçen hafta apple servisine batarya değişimi için telefonumu götürdüm. yarım saatte teslim ederiz, deyip kayıt açtılar.  Önce bilgisayara wireless üzerinden bağlayıp test ettiler, kapanma sırasında hangi hataları verdiğini, wireless performansını vs söylediler. Sonra tüm telefonu gözle darbelere karşı inceleyip teslim formuna işlediler son olarak fotoğraflarını çektiler. Buraya kadar işlem 20 dk sürdü. Sonra telefon arka taraftaki servis bölümüne geçti ve 10 dk içinde batarya değişip teslim edildi.
Sonuçta telefonu teslim almaları 20 dk, tamir edip teslim etmeleri 10 sürdü. Bana göre ciddiyet budur.


Çevrimdışı Rache

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 244
    • Profili Görüntüle
keşke başka şehirlere götürebilsek ama malesef çok uzak kalıyor. Servisin ben aramasan umurlarında olmayacak. pazartesi günü yine oraya gidecem umarım hallederler bu sorunları ki bu jant çiziklerini halledeceklerini sanmıyorum. jantları boyatmakta ayrı bir dert


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Forever;639506
Hocam aslında bu bizim değil servisin yapması gereken bir uygulama. ...

Servisin yapmaması bizi mağdur etmemesi açısından demiştim.;)


Çevrimdışı quiet50

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
i
Alıntı yapılan: Ramsey06;639497
geçmiş olsun ... servis konusunda Ankara'daki AND Skodayı ayrı tutmak lazım. Profesyonel çalışıyolar ve ne zaman götürsem ilgileniyolar

Haklısınız AND oto yetkililer dahil tüm çalışanı aynı ilgiyi gösteriyor.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Tekirdağ yetkili serviste on numara iş yapıyor,Ben İstanbulda olduğum halde 135 km mesafedeki Tekirdağa gidiyorum.İlgi alaka ve işçilik  mükemmel


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
AND otodan uzakdurun kesinlikle tavsiye etmem, Skoda dan tiksinmeme sebep olan servis