škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Arızanın tekrarı, araç iadesi?

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: teacher46;640767
Bilgilendirme için teşekkürler. Aynı hatayı tekrar verecektir diye düşünüyorum çünkü şarj etme dışında hiç bir işlem yapılmadı. İlk 2 arızada dediğiniz gibi bişey yapmadık ama 3. arıza olduğunda bilir kişi talep etsek hemen anında oluyormu acaba o iş yoksa aracın arızalı durumda çok beklemesi gerekir mi ve eğer gerekirse garanti kapsamı konusunda arızayı servise bildirmek içşn belirli bir süre kısıtlaması varmı biliyormusunuz?


Akü arızası benimde başıma geldi, önce şarj ettiler aracı serviste beklettiler akü yü izlediler akünün şarjı tutmadığı ölçümlerle arızalı olduğu tespit ettiler sonuçta akü değişimi yapıldı, bu esnada araçta elektrik kaçağı testleride yapıldı. Akü sağlam çıkarsa değiştirmeyeceğiz sadece şarj edip edip vereceklerini söylemişlerdi. Ankara Aydoğanlar serviste.
Sadece akü arızasından mahkemede birşey çıkacağını zannetmem, emsal kararları okuyun, mahkeme zarar maliyet fayda durumunu göz önünde bulunduruyor. Araçtan faydalanmayı kısıtlı hale getiren ve önemli problemleri dikkate alıyor, bunlarıda zaten varsa bilirkişi raporu ile tespitini istiyor.
Bilirkişi tayininde uzun süreceğini zannetmem, arızayı servise bildirmenin süresi olduğunu bilmiyorum.
Akü konusunda yüce oto ile tekrar görüşün değişimini talep edin araçtan soğudunuzu mahkemeye gitmeyi düşündüğünü vs biraz sert çıkışın sonuç almayı deneyin.


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mehmet 2016;640781
Akü arızası benimde başıma geldi, önce şarj ettiler aracı serviste beklettiler akü yü izlediler akünün şarjı tutmadığı ölçümlerle arızalı olduğu tespit ettiler sonuçta akü değişimi yapıldı, bu esnada araçta elektrik kaçağı testleride yapıldı. Akü sağlam çıkarsa değiştirmeyeceğiz sadece şarj edip edip vereceklerini söylemişlerdi. Ankara Aydoğanlar serviste.
Sadece akü arızasından mahkemede birşey çıkacağını zannetmem, emsal kararları okuyun, mahkeme zarar maliyet fayda durumunu göz önünde bulunduruyor. Araçtan faydalanmayı kısıtlı hale getiren ve önemli problemleri dikkate alıyor, bunlarıda zaten varsa bilirkişi raporu ile tespitini istiyor.
Bilirkişi tayininde uzun süreceğini zannetmem, arızayı servise bildirmenin süresi olduğunu bilmiyorum.
Akü konusunda yüce oto ile tekrar görüşün değişimini talep edin araçtan soğudunuzu mahkemeye gitmeyi düşündüğünü vs biraz sert çıkışın sonuç almayı deneyin.


Arızanın ne olduğunun hiç bi önemi yok bence, garanti belgesinde şu lu arızaların tekrarlanması durumunda diye değil de arızanın garanti süresi içerisinde tekrar etmesi diyor. İlkinde akü değişimi yapıldı zaten ve 12 gün sonra ikincisinde şarj edilip trslim edildi. Mağduriyet konusuna gelince, 2 kere gece 23.30 civarında hamile eşim ve 2 yaşındaki çocuğumla sokakta kalmam yeterli olacağını düşünüyorum ki ille bu şekilde mağdur olmaya da gerek yoktur arıza tekrarı olduğu için.
Emsal kararları okudum ve kaydettim hep. Birinde birisinin aküsü 7 defa aruza vermiş ve araç değişimine karar vermiş mahkeme. (7 olması şart değil, tekrar ediyorum garanti belgesinde arızanın tekrarı diye yazıyor)
Sert konuşuyorum kendileriyle yeterince:) Bugün dönüş yapıp değişimin mümkün olmadığını söylediler, yazılı cevap istediğimizde de yazılı bişey vermeyeceklerini söylediler.
Anlaşılan bunların kendi verdikleri garanti belgesinden, garanti belgesi mevzuatından ve bu konudaki emsal kararlardan hiç haberleri yok ama gözlerine sokacağım hepsini.

Alıntı yapılan: Mehmet 2016;640781
Akü arızası benimde başıma geldi, önce şarj ettiler aracı serviste beklettiler akü yü izlediler akünün şarjı tutmadığı ölçümlerle arızalı olduğu tespit ettiler sonuçta akü değişimi yapıldı, bu esnada araçta elektrik kaçağı testleride yapıldı. Akü sağlam çıkarsa değiştirmeyeceğiz sadece şarj edip edip vereceklerini söylemişlerdi. Ankara Aydoğanlar serviste.
Sadece akü arızasından mahkemede birşey çıkacağını zannetmem, emsal kararları okuyun, mahkeme zarar maliyet fayda durumunu göz önünde bulunduruyor. Araçtan faydalanmayı kısıtlı hale getiren ve önemli problemleri dikkate alıyor, bunlarıda zaten varsa bilirkişi raporu ile tespitini istiyor.
Bilirkişi tayininde uzun süreceğini zannetmem, arızayı servise bildirmenin süresi olduğunu bilmiyorum.
Akü konusunda yüce oto ile tekrar görüşün değişimini talep edin araçtan soğudunuzu mahkemeye gitmeyi düşündüğünü vs biraz sert çıkışın sonuç almayı deneyin.


Sizde arıza tekrarladımı yoksa sadece 1 kere mi oldu ve çekici veya yol yardımla falan mı servise ulaşımınız sağlandı?


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: teacher46;640786
Sizde arıza tekrarladımı yoksa sadece 1 kere mi oldu ve çekici veya yol yardımla falan mı servise ulaşımınız sağlandı?


Akü arızası 1 defa yaşadım ancak, aküden ziyade daha büyük problemlerle uğraştım (motorda yağ kaçağı) servisteki vasıfsız elemanların hatası nedeniyle, bende mahkemeye verme arefesinden döndüm, Ankaradaki Aydoğanlar problemi çözünce vazgeçtim mahkemeden. Yüce otoda hatayı kabul ve telafi edince vazgeçtim.
Ancak sizin durumda halen sorun devam ediyorsa, çözüm üretemiyorlarsa mahkemeye gitmeniz mantıklı, sadece yapılan işlemlere ait evrakları kaybetmeyin onlar delildir. Geçmiş olsun.


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mehmet 2016;640788
Akü arızası 1 defa yaşadım ancak, aküden ziyade daha büyük problemlerle uğraştım (motorda yağ kaçağı) servisteki vasıfsız elemanların hatası nedeniyle, bende mahkemeye verme arefesinden döndüm, Ankaradaki Aydoğanlar problemi çözünce vazgeçtim mahkemeden. Yüce otoda hatayı kabul ve telafi edince vazgeçtim.
Ancak sizin durumda halen sorun devam ediyorsa, çözüm üretemiyorlarsa mahkemeye gitmeniz mantıklı, sadece yapılan işlemlere ait evrakları kaybetmeyin onlar delildir. Geçmiş olsun.


Teşekkür ederim. Evet bende arızanın tekrar durumu var. Hiç bir işlem yapılmayıp sadece akü şarjıyla gönderildiği için eminim er yada geç3.yü de yapacaktır çünkü zaten 2 hafta önce akü yenisiyle değiştirilmişti ama 2 kez tekrar etmesi yetiyor zaten onun için 3.yü beklemeyeceğim. Anlaşılan sadece araç değişimi ve iadesi kendilerine yetmiyor bir de üstüne tazminat vermek istiyorlar. Kendileri bilir.


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Evet 27.07.2018 tarihinde saat 20.30 civarı yaklaşık 300 metre yol yapıp gelince araç fanı çalışmaya başladı ve 23.30 civarı ancak sustu. Anahtarla kilidi açmaya çalıştığımda yine herzamanki gibi açılmadı (arka kapılar açılıyor) ve araç çalışmadı. Servisin aküyü şarj edip aracı bana teslim etmesi üzerinden 4-5 gün geçti. Bugün avukatla görüştüm ve 3.arızayı verirse servise götürtme ve tüketici mahkemesine başvurup bilir kişi raporu tutturalım dedi. Fanın çalışmasını, aracın çalışmadığını falan videoya aldım hep, kayıtlara geçsin diye de genel merkezi arayıp aracın çalışmadığını söyledim. Bilir kişi olayını yapacağız artık.


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
Oncelikle gecmis olsun, insqllah istediginiz sonuca ulasirsiniz.
Yanluz sizden bir ricam var her metni birbirinize alinti yaparak yazmissiniz okumakta zorlandim. Cok yer kaplamis.


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Teşekkürler. Daha önce çok bişey yazmadım da ondan tam bilmiyorum, alıntı yapıp yazarsam karşıdaki kişiye cvp geldiği falan iletiliyordur diye öyle yapmıştım, daha dikkat ederim bundan sonra:)


Çevrimdışı Cripton

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
bu arada elisten bedavaya cennet bahşetse almam...bu kadar gozunu para hirsi burumus bu kadar memnuniyetten uzak bir servis varmidir bilmiyorum...allah yardimcin olsun


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Daha önce 2 arıza da fanın bukadar çalıştığını ispatlayan bi video falan yoktu elimde, bu 3.arızada fanın çalıştığı belli. Dediğim gibi öncekilerde aküye işlem yapılmıştı limdi akü yine bitti ama herneladar yine mecburen aküye işlem uygulayacak olsalar da sorunu akü değil de fanın çalışmasına sebep olan başka bişey gösterebilirlermi acaba sizce, önceki arızalarda başka hiçbişey bulamamış olmalarına rağmen.


Çevrimdışı Cripton

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
[MENTION=17366]teacher46[/MENTION] bence aküyü bozan, motoru kapattıktan sonra sık sık dpf soğutmak için çalışan fan aküyü deşarj ediyor, çözümü fabrikanın bulması lazım, ben araçta fan çalıştığını duyunca fan durmadan aracı stop etmiyorum rölantide çalıştırıyorum, yeni akülerin buna dayanıklı olduğu söylenecektir ancak daha 1 yılını doldurmamış akülerin bu kadar çabuk bozulması mantıksız


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Sürekli bu olay olduğu için motoru geri çalıştırmadım ben ve bakalım nekadar sürecek diye ve videoya alayım da kendileri de görsün diye düşündüm yoksa anahtardan kilidi açınca bile duruyordu fan.


Çevrimdışı teacher46

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar bugün hakim, bilirkişi falan gelip gördüler aracı, rapor bikaç güne elimize geçecek. Ben aracı 2.defa götürdüğümde akü şarj edilip bana verilmişti ama buna dair evrak kendilerinde olmasına rağmen bu bizim iç yazışmalarımız diye bana vermediler ve ancak vitep topuzu ve kapı kolu garantiden gelip değiştirildiğinde size bir evrak verebiliriz demişlerdi. Onlar değiştirilmeden araç 3.defa arıza verince bugün bilirkişiden sonra servise çektirdim ve o malzemeleri yenisiyle değiştirdiler, aküyü yenisiyle değiştirmişler ama evraka akü yüklemesi yapıldı, röle değişti yazmışlar. Yani 2. ve 3. arızayı birleştirip tek evrak vermiş oldular bana. Önceki arızada akünün şarj edildiğine dair evrak da vermeleri gerekmiyormuydu. Mahkeme olursa kendi ellerindeki evrakı dürüst bi şekilde verirlermi sizce hayır bizde öyle bi evrak yok falan demeyip.
« Son Düzenleme: 01 Ağustos 2018, 19:27:30 Gönderen: teacher46 »


Çevrimdışı Sultan.Baybars

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1231
    • Profili Görüntüle
[MENTION=17366]teacher46[/MENTION] hiç dürüst olacaklarını sanmıyorum her türlü hileyi yaparlar bunun için özel ekipleri mevcut


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
[MENTION=17366]teacher46[/MENTION] aküyü değiştirdilerse, evrakta değiştiği yazmayan aküyü yüce otoya nasıl fatura edecekler.
Bizim yaptığımız en büyük hata aracı servise teslim ederken, yada iş bittiğinde yapılan iş evrakını almamak malesef.