Ocak ayından Eylül 2018'e kadar ŠKODA teslimatları
(birim bazında yuvarlanmış, modele göre listelenmiş; 2017 yılında aynı döneme göre yüzde +/-):
ŠKODA OCTAVIA (297.400;% -1.6)
ŠKODA RAPID (145.900; -4.3%)
ŠKODA FABIA (148,400; -5,2%)
ŠKODA SUPERB (103,600; -7.3%)
ŠKODA KAROQ (79,900; -)
ŠKODA YETI (12,900; -77,9) %)
ŠKODA KODIAQ (110.000; +% 78.6)
ŠKODA KAMIQ (sadece Çin'de satılanlar: 10.700; -)
ŠKODA CITIGO (sadece Avrupa'da satılanlar: 30.200;% +8.7)
Eylül 2018'de ŠKODA teslimatları
(birim bazında yuvarlanmış, modele göre listelenmiş; Eylül 2017'ye göre yüzde +/-):
ŠKODA OCTAVIA (29,600; -21,0%)
ŠKODA RAPID (15,200; -20,3%)
ŠKODA FABIA (13,500; % -29,5 )
ŠKODA SUPERB (9,900;
-28,6 %) ŠKODA KAROQ (10,300; -)
ŠKODA YETI (100; -98.4) %)
ŠKODA KODIAQ (9,100; -31.7%)
ŠKODA KAMIQ (sadece Çin'de satılan: 4,500; -)
ŠKODA CITIGO (sadece Avrupa'da satılanlar: 2,700; -31,6%)
http://www.skoda-auto.com/news/news-detail/sales-september-2018Rapid modeli Ocak Eylül 2018 döneminde Süperb den daha çok satılmış.
Bu kadar çok satan bir modeli üretimden kaldırıp yerine yeni isimle bir araba çıkarmak nasıl bir pazarlama mantığıdır.
Ayrıca alttaki bağlantı sayfasında scala için;
Yeni karakter, yeni teknoloji, yeni isim: ŠKODA SCALA
ifadesi kullanılmış, Rapidden bağımsız yeni bir model izlenimi var.
http://www.skoda-auto.com/news/news-detail/skoda-scala