škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Bir Araba 17.000 Km de 2 Defa Baskı Balatası Nasıl Yer

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Yunusemre37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 36
    • Profili Görüntüle
Aracım active tdi manuel. Aldığım ilk günden beri geri vitese doğrudan takarsam ya takılma oluyor ya sürtme. Ayrıca debriyajdan çekince tık diye ses geliyor. 4000 km de servise götürdüm senkromeçtendir doğal dediler. 12.000 de tekrar götürdüm şanzımana bakalım dediler. Baktılar baskı aynada çizik var kullanıcı hatası dediler. İtiraz ettim garantiden değiştirdiler. Değiştirdikleri gün aynı sıkıntıların sürdüğünü ve debriyajın sertleştiğini söyledim alışır dediler. Aradan 3 ay geçti servise tekrar götürdüm yine baskıyı yemişsin kullanıcı hatası diyorlar. Genel merkeze itiraz ettim ben taksici olsam bu arabayı kiraya versem üzerine 200 kişi binse bu kadar kısa sürede baskıyı yiyemez eski arabamda 160.000 de değiştirdim dedim talebim kabul edilmedi. Ben eğer varsa  baskı balatasının araçta mevcut başka bir arızadan dolayı yendiğini düşündüğüm gibi arabada baskının bittiğine dair hiçbir emare yok. Şanzımanda arıza olmasına rağmen baskıda oluşan ki varsa sıradan bir çiziği kullanıcı hatası diye aracı garanti kapsamı dışına çıkarmaya çalıştıklarını düşünüyorum. Şimdi dışarıda kendim baskıyı değiştirmeyi düşünüyorum ancak biliyorum ki sorun yine çözülmeyecek. Ben bu arabayı ne yapayım çöpe mi atayım şimdi?


Çevrimdışı Ercan87

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Hangi yetkili servise gidiyorsunuz. Baska bir servis deneseniz. Sultanbeyli Cakiroglundan memnunum ben


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
Doğuş otonun kendi skoda servisleri varsa orayı deneyin. Şikayetvar’a yazmayı ihmal etmeyin.


Çevrimdışı Rujdi

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Yunusemre37;643292
Aracım active tdi manuel. Aldığım ilk günden beri geri vitese doğrudan takarsam ya takılma oluyor ya sürtme. Ayrıca debriyajdan çekince tık diye ses geliyor. 4000 km de servise götürdüm senkromeçtendir doğal dediler. 12.000 de tekrar götürdüm şanzımana bakalım dediler. Baktılar baskı aynada çizik var kullanıcı hatası dediler. İtiraz ettim garantiden değiştirdiler. Değiştirdikleri gün aynı sıkıntıların sürdüğünü ve debriyajın sertleştiğini söyledim alışır dediler. Aradan 3 ay geçti servise tekrar götürdüm yine baskıyı yemişsin kullanıcı hatası diyorlar. Genel merkeze itiraz ettim ben taksici olsam bu arabayı kiraya versem üzerine 200 kişi binse bu kadar kısa sürede baskıyı yiyemez eski arabamda 160.000 de değiştirdim dedim talebim kabul edilmedi. Ben eğer varsa  baskı balatasının araçta mevcut başka bir arızadan dolayı yendiğini düşündüğüm gibi arabada baskının bittiğine dair hiçbir emare yok. Şanzımanda arıza olmasına rağmen baskıda oluşan ki varsa sıradan bir çiziği kullanıcı hatası diye aracı garanti kapsamı dışına çıkarmaya çalıştıklarını düşünüyorum. Şimdi dışarıda kendim baskıyı değiştirmeyi düşünüyorum ancak biliyorum ki sorun yine çözülmeyecek. Ben bu arabayı ne yapayım çöpe mi atayım şimdi?




26.11.2017' de yazdığım mesaj.İçerik olarak sizinki ile benzer bir husus.
-----------------
S.A.

Değerli arkadaşlarım,

Aracım 2015 model 1,4 150 PS ACT ve manuel.Şu an 18.000 km'de.

Birinci viteste kalkış anında debriyaj pedalında titreme ya da vuruntu şeklinde tabir edebileceğim bir olay yaşıyorum.Hafif yokuşlarda daha belirgin.Önceleri kavrama noktasında iken yeterince gaz vermediğimden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bu olayı, son zamanlarda daha sıklıkla yaşamaya başlayınca yetkili servise müracaatım oldu.Kontrolleri sonucunda herhangi bir sorun göremediklerini söylediler.Danıştığım bir usta ise baskı balatanın bitmeye başlamış olabileceğinden, şimdiki balata üretimlerinin zararlı maddelerden arındırılmış olması nedeniyle daha erken sürelerde bitebildiğinden bahsetti.Hatta kullanıcı hatası olarak görünen bu olayın garanti kapsamına girmediğini de belirtti.

Benzer bir durumu daha önceki kullandığım altı aracımda yaşamadım.(Ortalama 80.000 km kullanımım oldu bu araçları)Benden mi kaynaklı, yoksa malzeme üretimiyle mi ilgili emin olamadım.

Böyle bir durum yaşayan arkadaşlarım var mı acaba?

Saygılarımla.

İlhan


Çevrimdışı Bilgic

  • Nová Fabia III Combi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1325
    • Profili Görüntüle
Yapacağınız işlem basit. Yetkili serviste faturalı yapın işleminizi. Daha sonra tüketici hakları mahkemesine başvurun. Genellikle tüketici lehine karar çıkıyor ki, kazanırsınız diye düşünüyorum.